Ik heb hele koude voeten en kan dan bijna niet in slaap komen. Hopelijk warmen die ijsklompen snel op.
Dankje! Dit merk had ik weleens van gehoord maar nog nooit bekeken. Weet jij toevallig hoe de maat valt?
Was ook direct mijn eerste gedachte. Zeker zo kort na het verwijderen van het vorige account.
Ja even een paar âdommigeâ vragen met wat triggerende random details erin
Maar vooral deze razendsnelle exit ruikt wel verdacht
Bij mij vallen ze goed op maat! Heb sommige bikiniâs echt al jaren (2015) en die zijn nog goed/mooi.
kutzooi ik mis altijd alle drama
Ik heb waarschijnlijk een gigantisch bord voor mijn kop, maar hoe weten we zeker dat kaaskroket echt een troll is en niet een meid die âandersâ is dan een ander? I mean, haar verhalen zijn heftig/onsamenhangend maar ze komt meer op mij over als een eenzaam iemand die aansluiting/haar draai probeert te vinden hier wat niet lukt en daarom gekke sprongen maakt, dan iemand die de boel 100% faked.
Nu hou ik natuurlijk niet alle posts bij en zie ik dat account net zo vaak als anderen voorbij komen, maar waarom zou een troller steeds dezelfde verhaallijn voortzetten door middel van verschillende accounts en er steeds voor uitkomen dat ze het is? Een troller zou toch beter dan steeds een ander typje kunnen spelen?
10e edit van deze post : Het zou diep triest zijn als iemand de moeite neemt om de boel echt keihard te trollen, maar het zou nog diep triester zijn als dit dus niet het geval is en ze hier dus gewoon niet wordt geaccepteerd hoe ze is.
Maar we zullen er denk nooit achter komen
niet getreurd het was bijzondere anticlimactische drama
Ik weet met welke doelgroep ik werk maar de âzuster er ligt een vrouw in mijn bedâ opmerkingen terwijl je naar een leeg bed staat te kijken en nog maar alleen bent op de afdeling no thanks.
Maar is het acceptatie? Of zijn mensen gewoon de leugens zat? Het waren altijd extreme verhalen die na doorvragen altijd andere waren dan ze zaten. En het was vaak leugen na leugen. Ze verwijderde zelfs soms post zodat het er niet bij gehaald kon worden omdat dat vaak werd gedaan.
Ah dat van het verwijderen heb ik nooit echt meegekregen, dan snap ik dat mensen hun vraagtekens erbij hebben. Echter denk ik dan alsnog dat het een schreeuw is om (negatieve) aandacht in plaats van een âlaat ik dit typetje inzetten om de boel in de maling te nemen voor de lolâ Het blijft gewoon in mijn achterhoofd zitten dat er misschien wel gewoon een eenzaam persoon met problemen achter zit en dat zou ik gewoon sneu vinden.
Ik had leuk en heel normaal, vriendelijk contact met kaaskroket en vind t jammer dat ik geen contactinfo meer heb
Off topic: ik heb iets gemist, zit kaaskroket niet meer op het forum?
On topic: wakker worden met hoofdpijn na een hele stapel vage dromen, keiharde regen en kou is geen goed begin van een nieuwe week. Oh, en het is pas 5.45 en het is mijn vrije dag vandaag.
Ik erger me eraan dat ik drama heb gemist.
Het viel mee, hoor, er was iemand met een nieuw account âLouâ die zei dat ze stringbikiniâs too much information vond, want ze wilde een bejaarde man met één arm ook niet zien kakken. Daar reageerden mensen op, zij reageerde heel defensief (âHet is hier wel heel anders dan acht jaar geledenâ), met telkens drie losse berichten onder elkaar. En toen was het account weer weg.
Nee. Je kunt zien dat ze haar account heeft verwijderd.
wat is dit verband ook
Dat vroegen we ons allemaal af maar dat was niet leuk ofzo
Ik snap ook niet waarom dat troll wordt genoemd. Iemand kĂĄn gewoon wat onnozel zijn en social cues niet snappen. Zo geschreven op een forum wordt dat misschien nog 10x groter en dat is helemaal zo als iemand enorm veel post/dingen vraagt.
Maar er zijn genoeg berichten geweest waarin dat ook zo werd toegegeven. Ik zie trollen toch echt anders.
Ik hou echt van dit soort verhalen van mensen die opeens mensen zien. Mijn ouders hebben soms hele gesprekken tegen niemand gehouden, omdat bejaarden dan hun familieleden zagen. Of een herdershond die eens in de zoveel tijd in een kamer langskwam.
Alhoewel⊠in je eentje op een afdeling is wel spooky.