Waar erger je je aan? #16

Dat wilde ze dus niet uitleggen inderdaad

1 like

ik heb wel eens seed crackers gemaakt, kan ook prima met olijven denk ik! is niet zo moeilijk

Nederlands trots sultana hartig

16 likes

Ik mis die oude kaas/tomaat versie soms zo erg. Nu heb je iets van Sultana crunch in dezelfde smaak, maar die is “gezonder” en lang niet zo lekker :sob:

2 likes

Ik vond dat ook lekker maar wij mochten het alleen als het in de aanbieding was :frowning:

1 like

image
Deze crackers van het stoepje :face_exhaling:
Zo lekker.

3 likes

Ik las sultana haring. Had ook prima gepast als Nederlands trots.

10 likes

Oo dat zou echt goor zijn.
Wel met uitjes dan :face_vomiting:

2 likes

Ik heb echt zo vaak dat je een gesprek hebt over een film/stad/plek en mensen dan zeggen “daar moeten we echt heen gaan!” Maar als je dan een concrete afspraak wil maken dat is het altijd "ik laat het job weten/ik zal even kijken/het kan nu niet maar 
 " En dan komen ze er nooit meer op terug. Het maakt me best verdrietig dat me dit heel vaak overkomt want of mensen hebben super leuke levens vol dingen om te doen of ik ben kut en ze willen gewoon niet met mij op pad. Of geen van beide en het is niet persoonlijk naar mij toe. Het zal dat laatste wel zijn maar ik word er echt heel moedeloos van soms.

17 likes

Wat vervelend, het ligt echt niet aan jou. Veel mensen hebben gewoon de neiging om te zeggen dat ze dingen leuk vinden en willen doen maar als het concreet wordt dan hebben ze daar geen tijd voor en misschien zin in. Misschien kun je (als je dat al niet had gedaan) drie data voorstellen en kijken of diegene kan en door blijven zoeken naar een geschikte datum. Soms zijn mensen ook gewoon druk een periode of zitten ze even niet lekker in hun vel waardoor ze geen energie hebben om leuke dingen te doen.

Ik heb een vriendin die de laatste tijd veel meer vrije tijd heeft (het is uit met haar vriend) en ze stelt veel leuke dingen voor en dan denk ik ook vaak ja lijkt mij echt leuk maar dan heb ik er die week ofzo geen tijd voor. Nu stuurt ze me gewoon data van over 2-3 weken en dan lukt het wel om iets te plannen.

3 likes

Ik vind natte sokken echt het ergste wat er is.

27 likes

Mensen die sloffen. Til je voeten op alsjeblieft.

26 likes

Ik wil graag meepraten over b&b vol liefde maar ik heb gewoon niet het doorzettingsvermogen om het iedere dag te kijken. En nu probeer ik het allemaal in te halen maar ik heb er nog zeker 10 te gaan :skull: echt moeilijk allemaal

18 likes

Oh ik word echt zo gek van Videoland :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: Kijk graag in bed op m’n laptop maar sinds weken geleden werkt het al niet meer in Chrome, als ik iets aanklik om te kijken houd ik een zwarte pagina. Dus gebruikte ik maar Edge, dat werkt nu ook weer niet, video blijft laden en er gebeurt niks. In Internet Explorer kan ik niet eens inloggen omdat de knop ‘inloggen’ niet klikbaar is. Wat een ontzettende kut service is het toch :rage:

3 likes

Ik luister dus de podcast daarom alleen, zonder te kijken. :rofl:

Ik heb dit ook. Ik word bloed chagrijnig van die kut app. Elke keer loopt ie vast, dan blijft het weer bufferen. Echt fik erin hoor

6 likes

En mijn ergernis was dat ik weer een abbo op een nieuwe streamingsdienst aan t overwegen ben omdat alles wat ik wil kijken op verschillende te zien is.
Dit betreft ook het mee willen praten over b&b vol liefde en jullie geklaag over Videoland maakt dat ik het toch niet ga doen. Ik denk dat niet mee kunnen praten de minst erge ergernis van de 3 is haha

Pff mn vriend en ik willen allebei dat ik wat meer energie krijg/meer spieren. Dus zondag toch maar wat oefeningen gedaan. Maar ik moet alles ZO precies doen van hem. En 3 keer in sets van 10 en weetikhet allemaal. Hij zei dinsdag krijg je spierpijn. En ja, kut hij heeft gelijk denk ik. Wat vinden mensen hier leuk aan. Ik vervloekte elke seconde.

1 like

Hoezo wil je vriend dat jij wat meer spieren krijgt? Ik snap hem even niet

3 likes

Naja meer energie, spieren enzo kan hem niet zoveel schelen. Ik kan namelijk amper de container uit de garage naar buiten trekken :joy: dus ik gaf zelf aan van het mag wel iets meer.

4 likes