Waar erger je je aan? #16

Deze figuren verdienen wel real live beeld hoor, komt toch beter over ipv van horen zeggen

2 likes

Mijn stresslevel gaat weer lekker omhoog, ik moet morgen vliegen (voor werk). Hopelijk zo vroeg mogelijk, ben ik er ook weer eerder vanaf.

1 like

De accu van mijn elektrische fiets valt soms ineens uit terwijl die niet leeg is en nu ben ik bang dat ik een nieuwe moet kopen a 300-500 euro terwijl ik die fiets nét 2 jaar heb en natuurlijk nét buiten de garantie.

Lekker, betaal je 2000 euro voor een fiets, kun je iedere 2 jaar nog eens 500 bijleggen voor een nieuwe accu. Ik hoooop zo dat ik het niet hoef te betalen en ik ben benieuwd wat ik dan verkeerd heb gedaan waardoor die ineens niet meer goed werkt.

2 likes

Weet je zeker dat het aan de accu ligt? Mijn accu viel ook steeds uit en toen bleek dat het kastje op m’n stuur niet goed contact meer maakt en soms dus even geen contact meer met de accu maakte. Dat was een reparatie van € 50,-

1 like

Ik hoop het! Ik ga zo langs de fietsenmaker :blush:

Het is bij mij wel steeds op hetzelfde moment na x kilometer en x verbruik dat hij uitvalt, niet random
 Maar ik ben benieuwd.

5 likes

Dat tijdens mijn workout video die meiden altijd binnen 1 seconde supersnel opstaan voor de volgende oefening terwijl ik dan nog over de grond lig te rollen als een zeehond :joy:

37 likes

Aan meerdere dingen:

1. Ik heb bij de huisarts voor 3 maanden ADHD-medicatie gevraagd (herhaalrecept) en heb voor nog geen 2 weken mee gekregen. :triumph: Kan ik daar weer achteraan en wie weet of het nu wel goed gaat. Heb dit keer maar meteen vermeld bij de aanvraag hoeveel pillen het dan precies zijn, want ja, ik slik meerdere doses op een dag.
  2. Dat een deel van de ADHD-medicatie op het moment niet leverbaar is en de apotheek niet exact weet wanneer ze komen. Ze staan al 2 weken in bestelling, maar de groothandel heeft een tekort. Overigens is dit een 5 mg pil, dus dat staat los van dat ik te weinig van de huisarts heb gehad.
  3. Ik erger me er ook aan dat best wat vertalingen van boeken (vooral die TikTok hypes) geen Nederlandse titel meer krijgen, maar dat er dan wel bijstaat: Nederlandse editie. Ik snap heus wel waarom uitgevers dat doen, maar ik vind het zo stom staan. En ik vind een Engelse titel op een Nederlands boek ook gewoon verwarrend.
2 likes

Dit ik had ik laatst ook en toen kreeg ik voor 2 weken mee en zou bericht krijgen als het binnen was. Nou na 2 weken niks gehoord, dus zelf maar bellen, bleek het allang binnen te zijn, ze waren alleen vergeten mij een berichtje te sturen.

En ze stuurden ook al geen bericht toen alles klaarstond, behalve dus de ontbrekende 2 weken adhd medicatie, ‘‘want we sturen pas iets als alles compleet is’’. Dus als ik niet zelf had gebeld, had ik dus zonder medicatie komen te zitten. Echt zo slecht vond ik dat.

Mijn apotheek doet dit juist precies andersom, ik slik 4 soorten medicatie en ik bestel ze vaak tegelijk, maar ik krijg dus alleen een bericht dat er “een bestelling” klaar staat, maar dan heb ik geen idee of ik het al moet gaan halen of beter nog een dag of twee kan wachten in de hoop dat alles er dan s haha

1 like

Wou een cake bakken en ben de boter vergeten :rage::rage: zo geen zin in weer supermarkt te gaan

Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Vind ik ook zo slecht :confused: Heb het daarna nog 2 keer gehad en dus ook bij ze aangegeven dat dat niet zo handig is. Ben benieuwd of het nu wel goed gaat.

Heb je zonnebloemolie in huis? Bij een beetje een standaard cake kun je de boter daarmee vervangen.

7 likes

Je kan ook olie gebruiken, als je dat in huis hebt. Moet je even zoeken (denk dat het ook wel in het baktopic staat) naar de juiste verhouding.

4 likes

@Fredje thanks! Maar ik ben toch maar mopperend naar de supermarkt gegaan :crazy_face:

3 likes

Dat we een fking wespennest hebben, lekker bij de rolluiken op de kinderkamer.
Ook de adviezen die we kregen: affikken (ja, en het hele huis nog mee zeker), gewoon laten zitten tot september, dan zijn ze weg
 en tot die tijd kunnen we niet ventileren want ze zijn super dicht bij het raam.
Ik heb gisteren maar een professional gebeld, die kan vandaag al komen. Zij zei dat ze weliswaar hun nest verlaten in september maar dat ze dan in de rolluikenkast overwinteren. Niet zo’n zin in.

4 likes

Mensen in de trein die als ze gaan zitten meteen het tafeltje naast hen neerklappen en bij het volgende drukke station intens hard hun best doen alsof ze aan het werk zijn op beide tafetjes.

Ik ben dan ook wel intens petty dat ik altijd daar wil gaan zitten ipv een iets toegankelijkere vrije plaats

5 likes

Wij hebben zo bizar veel vliegen in de tuin en ik snap niet waar ze vandaan komen. Buren hebben 5 konijnen maar die hokken worden elke dag verschoond. We hebben zo’n vliegenval voor 20.000 vliegen gekocht en die zat binnen een paar dagen al vol. Het is echt zo ranzig om in de tuin te zitten!

1 like

Oh wat kut! Misschien had je het zelf al gevonden hoor, maar kan het zijn dat er ergens een dood dier ligt? Of dat er maden in de container zitten? Ik kwam dit tegen op beestjeskwijt.nl

Samenvatting

Lijkt me echt een hels karwei om vanaf te komen. Sterkte hopelijk is het snel opgelost!

3 likes

@Marquez ik denk dat het een combinatie is van containers die hier van iedereen buiten de tuin in de volle zon staan, ook grenst er aan onze steeg een grasveld waar mensen hun honden uitlaten en dat uiteraard niet opruimen. Dus het is ook echt dweilen met de kraan open, maar het is echt heel ranzig

@anon69373215 ik neem aan dat de buren hier heel alert op zijn, de konijnen zijn echt hun kindjes en ze zorgen er heel goed voor!

2 likes

Winkels die zich niet aan openingstijden houden. Diezelfde winkels die dan wel pakket punten willen zijn.

4 likes