1 gezicht ook (arme jongen) en dan ook nog de rol als rijkeluiszoon.
Ik heb nog wel een gele moccamaster. Hij kon toch niet mee naar duitsland. Ophalen wel in zeeland als je daar durft te komen
VanMoof: nee
Koffiezetapparaat: ja, altijd.
Dat ik kantoor zit en het gewoon koud heb en dat heb ik bijna nooit! Dus ik erger me aan het weer en mezelf omdat ik geen vestje oid heb meegenomen.
Ik zwem bijna elke dag buiten en nu heb ik echt gestoorde tanlines in mijn nek ik zwem schoolslag en je nek krijgt dan allemaal vouwen omdat je je hoofd omhoog/naar achter houdt dus nu heb ik een zebra nek
Er is ander merk wasmiddel dan normaal en dat ruikt anders dan normaal. Stom.
Wij vertrekken zondag voor 2 weken naar Limburg, en de voorspellingen zijn alleen maar regen.
En iedereen zei ook nou daarom moet je naar het buitenland blabla (fyi we zouden naar NormandiĆ« gaan en daar is ook alleen regen voorspeld). Maar door al die mensen is echt mān mindset zo verpest. Ben echt boos.
Ik zeg altijd van als je heel de dag buiten bent, dan merk je pas hoevaak het droog is. Maarja dat was gister niet het geval en we moeten onze tent nog impregneren en ik weet niet waar ik die spray kan kopen. En mān dochter heeft ook nog buikgriep dus ben me ook nog druk aan het maken dat wij straks op de camping ziek worden.
Ik zit nootjes te eten zegt een collega " Wat heb jij nou bij jeā¦"
Dus ik zo nootjes. Krijg ik weer het hele verhaal over dr diabetis en dat zij niet alles mag eten ( wat ze zon 6x per dag verteld) en vervolgens komt ze terug met chocola en een bami schijf. Ben die meid zo zat.
Is dit die naar Gambia gaat?
Hoe raad je het haha. Vreselijk mens is het. Ik kon dr deze week helaas niet ontwijken omdat een andere collega op vakantie was. Volgende week hoef ik dr chaggerijnige smoel niet meer te zien
Er komen gaten in de zool van mijn wandelschoenen. Ik ben niet klaar om nieuwe te kiezen. Meh.
Goed idee, ik zal eens aan schoenmaker vragen of dat bij deze kan.
Mensen die hun koffer in de vierzits in de trein zetten
Ik zou met een vriend naar een verjaardag gaan, dus ik was aan het haasten om alles snel af te krijgen om op tijd bij het station te zijn. Appt hij dat de trein die we moeten hebben niet gaat dus dat hij iemand anders heeft gebeld en dat hij met hem mee rijdt.
Oke en ik mag het dus lekker uitzoeken. Primaaaa
Wtf?! Dat noem ik geen vrienden hoor, damn je kan toch even overleggen/vragen of jij ook mee wil/mag rijden etc.?
Zoo irritant, vorige week ook 2 toeristen die hun tassen op een 2zits hadden gestald in een loeidrukke trein, toen ik vroeg of ik daar mocht zitten zeiden ze serieus ook nog zo weifelend: uhm okay if it fits somewhere elseā. Hallo hebben jouw tassen 2 treinkaartjes of wat
Ja ben er echt een beetje klaar mee
ja ik vroeg net ook aan zoān guy of hij zān koffer kon verplaatsen, zette āie ām tussen zān benen zodat ik er nettttt langs kon en bij paste. En dan nog boos kijken ook :ā) ik reis ook voornamelijk op een traject waar de meeste treinen van of naar Schiphol gaan dus tis echt altijd prijs met dit soort types
Snap ik! Ga je nog naar die verjaardag?