Waar erger je je aan? #16

Dat je niet meer gewoon €2,- aan een goed doel dat langs de deur komt kunt geven. Het is meteen een maandelijkse afschrijving van minimaal €5, die je zelf moet opzeggen.

45 likes

Oh ja dit haaat ik ook. Ik wil gewoon een paar muntjes in je collectebus doen en daarmee basta.

13 likes

Hé wat naar, dat klinkt idd niet makkelijk op te lossen. Misschien zou je contact kunnen leggen met de gemeente, dat je het idee hebt dat het poepveld overlast veroorzaakt. Maar geen idee of ze daar wat mee doen.

Daar doen ze helaas niets aan, behalve loze argumenten met ‘handhaving gaat dit vaker controleren’. Ik heb handhaving helaas nog nooit gezien. Vind het ook gewoon echt aso van mensen dat ze de poep van hun hond niet opruimen, maar goed dat is weer een andere discussie pfff.

Een verrekte spier in mijn nek sinds gisteravond :sob: heb ook totaal niet fijn geslapen dus ga zo maar alvast naar werk

1 like

Dat al het nieuws over griekenland alleen maar over de toeristen gaat. Het is niet alleen maar een vakantie land…
Stel je voor dat als er hier iets gebeurd dat er dan alleen duitsers worden geinterviewd met " Ja vind het heel erg maar nu kunnen wij daar niet even lekker shoppen op zondag."

72 likes

Bus rijdt zomertijd. Of ik ben veel te vroeg op m’n werk, of veel te laat. Dus, dan maar te vroeg… :unamused:

Mijn videoland wachtwoord is gebaseerd op scheldwoorden omdat ik ook helemaal klaar ermee was. Voelt altijd best lekker als ik dan weer voor de triljoenste keer moet inloggen (wat echt zo onnodig vaak moet als je het mij vraagt)

10 likes

Ik haat videobellen! Moet het eens in de zoveel tijd doen voor m’n werk, maar ik ben er de dag ervoor al zenuwachtig voor.

2 likes

Ik ga steeds beter leren waar mijn adhd valkuilen liggen en leer ook steeds beter om dan om hulp te vragen. Iets wat mijn omgeving al langer stimuleert (Vraag gewoon hulp, je hoeft je niet te schamen etc). Dus ik vraag meer hulp, geef vaker aan als me iets niet lukt of als ik weet dat het voor mij te veel of te lastig gaat zijn. Waar ik me dan alleen onwijs aan erger is dat het nu al een paar keer gebeurd is dat mijn man of vader op zo moment lacherig doet en iets zegt van dat kun je toch wel zelf of alleen.

Dat ik dan echt denk ik heb al moeite met hulp vragen, doe het niet vaak en als ik het dat dan doe zal dat wel met een reden zijn, help me dan ook gewoon ipv te gaan lachen en het belachelijk te maken.

6 likes

Hier heb ik ook last van! Mijn dosis is ook niet leverbaar en daardoor moet ik 2x een lagere dosis slikken, maar dat is dus ook 2x zo duur. Heel irritant :frowning:

Dat de laatste tijd echt steeds als ik iets van kleding zoek (strandjurkje, jumpsuit, sweater, het maakt echt niet uit wat) dat ik dit dan Google en dat echt alles waarvan ik denk ‘O leuk!’ van Shein blijkt te zijn en ik bij ‘gewone’ winkels niks naar m’n zin kan vinden.

12 likes

Ik las aflikken en dacht 🫥

Is gewoon wish na hun rebranding

3 likes

Ik heb een ander internet abonnement afgesloten en daarvoor moet er een kabel doorgetrokken worden. Ik woon in een appartementen complex van de woningstichting en die kabel moet door de meterkast van 2 onderburen. Nu wil 1 van die buren niet meewerken en moet de woningstichting er bij komen om dit wel mogelijk te maken ben benieuwd hoelang dit gaat duren allemaal en hoe die buur daar op gaat reageren

2 likes

Nee toch? Is wel zo’n soort site, maar met kantoor in het westen toch? Ik zag zelfs een bestelbus van hun.

1 like

Heb dat ergens gelezen.

2 likes

Als er op een bus staat ‘vertrekt in X minuten’. Dat is geen Nederlands :angry:

3 likes

Anders past het niet

2 likes

Helemaal dit.

5 likes