Ja ik heb een route met de metro gevonden! Maar ik ga het er wel over hebben binnenkort
Ik hoop dat je wel mee terug mag?
Ja dat is gelukkig geregeld!
Nou ik heb dus pas rust als we op de camping zijn. Ik heb altijd al maanden vantevoren voorpret die zich de laatste dagen vooraf omzet in stress. We gaan dus zondag weg en alles is al ingepakt, voorbereid, dat spul is gekocht en ik zit al 2 dagen in waiting mode tot we eindelijk op de camping zijn . We zouden morgen eigenlijk naar een dagfestival gaan maar dat hebben we wel afgezegd omdat Y zo ziek is. Hopelijk klaart ze snel op, is met buikgriep altijd zo onvoorspelbaar.
Ongevraagde tip maar je kan Spotify koppelen aan last.fm en dan kan je echt alles terug zien. Ik heb dit ooit in 2013 ofzo gedaan en kan tot die tijd terug kijken en kan bijvoorbeeld ook zien want mijn āall timeā meest afgespeelde liedjes, albums en artiesten zijn. Maar ook paar jaar, kwartaal, maand, week.
Ik las laatst op de verpakking diepvries doperwten dat ze aanraden die dingen 6(!) tot 8(!!) minuten te koken. Gatverdamme, wie doet dat nou? Even onderdompelen in kokend water en klaar toch?
Ik zie dus echt ELKE keer als ik in de auto zit tijdens het rijden een grijze haar in mān haar glinsteren en als ik dan ergens bij een fatsoenlijke spiegel ben kan ik hem niet meer vinden. En ja ik wil hem eruit trekken, ik rock hem nog niet.
Tiktok laat me de hele tijd live videoās zien in mān FYP en heb al zeker 50x aangeklikt dat ik geen interesse heb in live videoās!!!
En al helemaal niet die rare dat ze een videokarakter nadoen
Thank you for the flowers! Yum Yum Yum yihaa!
STOP
Ik vroeg me dus af wtf dat was. Schijnt dus sex werk te zijn aangezien dollface ofzoiets een soort kink is. En omdat het nu trending is en je er geld mee kan verdienen doet iedereen het of een rare parodie erop.
Sta ik met mn goede gedrag om 9.30uur bij een pakketpunt wat volgens dhl om 9.00uur open zou zijn, gaat ie pas om 10.00uur open? Weer een reden waarom uitslapen een betere besteding van mn ochtend is
Dat ik een klasse wissel heb gedaan bij NS voor het comfort en om mijn telefoon op te laden maar er zijn geen stopcontacten
Er is dus hier in de buurt een āHondenschoolā waar het blijkbaar normaal is dat de hond van de instructeur de hele zaterdag tijdens de les aan 1 stuk door blaft. De rest hoor je niet of een enkele keer tijdens spel, maar dit beest zit dus letterlijk al van 7 uur vanochtend tot nu al non stop te blaffen en blijft doorgaan tot een uur of 4. Doordat die āschoolā in een soort kuil zit galmt dat geluid keihard en hoor je het echt in het halve dorp
Ik snap dat dus echt niet. Dat een hond blaft is logisch maar dit is absurd. Ten eerste leer je een hond dat toch af want zeker als instructeur heb je een voorbeeldfunctie. En ten tweede vind ik het ook sneu voor de hond want die zit zich daar de hele dag enorm op te winden wat ook niet goed kan zijn.
Zou als cursist daar ook echt gestoord van worden en me meteen omdraaien. Lekker voorbeeld voor je bedrijf joh
Oh! Maar dat wat die vrouwen doen op Tiktok is geen sekswerk toch. Mensen kopen dan zoān virtuele cowboyhoed of hartjes voor ze en daar verdienen ze dik geld mee. Met die cadeautjes bedienen ze dus dik geld als hun Tiktok-account goed loopt. Ze doen verder niks, alleen een AI-figuur nabootsen.
Ik heb mān voet gebroken (middenvoetsbeentje) en ik ben zooo afhankelijk van iedereen. Ik wil niet hele dagen thuis zitten maar ik kan niet autorijden en ook niet fatsoenlijk lopen/staan. Dus ik zit hier de hele dag met mān schoenen aan omdat het dan sneller zou moeten helen terwijl ik nergens heen ga. Je moet er wat voor over hebben, die Vierdaagse
Deze vrouw bedoel ik die ik steeds tegenkom. Maar er zit dus meer achter dan ik dacht? Weet ook dat sommigen het voor de lol doen nu ze weten dat je er geld mee kunt verdienen. Maar ik zal het filmpje eerst eens bekijken!
wow ik ook nu en heel herkenbaar, ik heb wel een soort skischoen gekregen van de eerste hulp die ik vier weken moet dragen.
Jaa maar dat schijnt dus een fetisch te zijn en door zich voor te doen als een pop krijgen ze dus geld. Lijkt mij opzich wel logisch zie verder ook niet wat er anders leuk zou zijn om te kijken naar iemand die de heletijd āthank you for the roseā roept.
Er zijn vgm ook veel 5 minute crafts die fetish gerelateerd zijn. Dan worden er van vage spullen rare schoenen gemaakt maar dat is dus voor mensen met een voetfetish. Er zijn veel videos op tiktok die onschuldig lijken maar het niet zijn haha.
Ik heb een spatader en heb daar met dagen zoān last van, zo ook vandaag. En het is zoān naar gevoel. Namelijk niet echt pijn, maar heel drukkend en een bepaalde spanning op die plek, dat ik dus ook niet wegkrijg met bijv pijnstilling
jaaa je hebt ook heel veel fetish ākookā videoās, dat ze allemaal gekke gerechten klaarmaken (weet even niet meer wat, crunchy cornflakes met kip ofzo) en dat is dan ook allemaal fetish gerelateerd blijkbaar