Waar erger je je aan? #16

Hahaha ja klopt die linkte ik. Als ik bovenaan op login klik krijg ik hem wel, als ik op het instagram logo klik kom ik idd in een random reel terecht😅

1 like

iew ja ook met web whatsapp op kantoor :face_vomiting:

4 likes

Dan kun je toch doen ‘vertrek: X minuten’

@Glitterpen dat nog net niet, maar wel zo vervelend dat ik geprobeerd heb er een foto van te maken, maar die schermen laten zich niet fotograferen dus toen werd ik nog bozer :sob:

10 likes

nou zeg de telefoon die ik twee weken geleden heb gekocht is opeens bijna 200 euro goedkoper in de winkel vandaag EN ik heb de verkeerde lader a la 25 euro gekocht

kan wel janken

Kun je niet teruggaan naar de winkel?
Wel echt zuur ja…

3 likes

Goed idee @instantramen. Even teruggaan naar de winkel, zeker als je nog in je retourtermijn zit.

ja voor de lader kan ik wel terug denk ik, iets aangeven over het prijsverschil lijkt me heel ongemakkelijk in-store dus ga daarvoor lekker online klagen :grinning:

Erger mij aan m’n ogen want heb sinds 1,5 week terug in beide ogen een ontsteking dus zag sinds toen echt heel slecht en nu werd t gisteren eindelijk beter dus ik was hoopvol!! Maar vandaag was t weer ruk

2 likes

Ik mag de ventilator niet aanzetten omdat de hond dat niet fijn vind (aldus mijn vriend) :face_with_spiral_eyes: echt irritant. Vind dat geluid fijn en heb het graag koud in bed

5 likes

Alle mobieltjes van tegenwoordig zijn fukking lelijk en saai. Zelfs de nieuwe z flip is lelijk met dat grote scherm :sob:

2 likes

Ik zit in een facebook groep voor mensen met coeliakie, ging een post over snelle, makkelijke maaltijden en dit heerlijke recept kwam voorbij

:sob: :nauseated_face:

Edit: dit moest eigenlijk in het wjekw, vind het meer vermakelijk dan dat ik me eraan erger :sob:

16 likes

Hij heeft frietjes in huis voor momenten dat hij macaroni met erwten gaat eten?

11 likes

Ooo guilty pleasure macaroni met ketchup en kaas :heart_eyes: maar doperwten uit pot no thank you

4 likes

Duiven op mn balkon die de boel onder schijten.

Heb echt al van alles geprobeerd om ze te verjagen maar die beesten zijn zo hardnekkig, blijven maar terugkomen. Dachten een tijdje dat we van ze af waren, maar niet dus. Wordt ook gewoon wakker van het geluid dat ze maken, zo hard dat het soms lijkt alsof ze in huis zijn.

1 like

Oh zo’n pot erwten met bruine doperwten :weary:

Ik probeer al zo lang contact te krijgen met mijn verhuurder. Ik heb vorig jaar oprecht in de kou gezeten om mijn stookkosten zo laag mogelijk te houden. Nu zou ik (wat ik zelf berekend heb) echt iets van 500 euro terug krijgen. Nu doen ze die afrekening in juni, maar het is nu eind juli en ik heb nog geen brief binnen. Ik probeer ze al elke dag te bereiken per mail of telefoon maar ik krijg ze gewoon niet te pakken???

Dat ik bij Spotify alleen nog mijn luister geschiedenis van vandaag kan zien :sob:

1 like

Noooo ze hadden ook alweer een heel nest gebouwd, gelukkig nog zonder eieren, dus nest meteen weg gehaald, maar zo irritant steeds. Ik wil gewoon mn balkon opknappen en er kunnen zitten zonder aan gevlogen te worden door duiven (ja dit is al gebeurd)

2 likes

Kan je een net spannen? Is niet mooi, maar hier wel het enige dat heeft geholpen :pleading_face: voorheen waren we echt de vaste hangplek van een paar duiven en nu echt sporadisch nog één die er overheen of via de zijkant komt

1 like

Ja dat ben ik wel serieus aan het overwegen, want ik word hier helemaal gek van.