Heb je geen ontsteking eraan? Dan is ie ook rood en dik, want dan moet je er even mee heen (afh van hoe groot)
Ik had zoân zin in geroosterd krentenbrood met boter. Gewoon simpel eten. Wat kan er misgaan?
Broodrooster gaat kapot en stoppen slaan door. Modem doet het niet meer. Dus ik fix de stoppen, doe boter op mijn twee ongeroosterde plakken krentenbrood, leg mijn krentenbrood op de salontafel en loop naar de modem om te controleren of hij weer opstartâŠ
HEEFT MIJN HOND EEN PLAK KRENTENBROOD VAN MIJN BORD GEPIKT
Het universum wil me niet rustig laten eten
Met sommige mensen is het zo kut om afspraken te maken en dan vragen ze zich ook nog af waarom ze nooit ergens voor worden gevraagd
Nee ben idd vorige maand weer bij de ha geweest. Het is wel een dikke knobbel en eromheen twee opvallende aders. Zij zei dat het niet ontstoken was ook geen trombose maar een spatader die nu wel zo is ontwikkeld dat ik het zou mogen behandelen. Maar dat wordt niet vergoed omdat dat als een estische ingreep wordt gezien en voor mij is de last nu nog niet zo dusdanig dat ik dat ga laten doen. Ook vind ik de behandeling kapot eng, wordt je ader eruit gesneden
Echt shit tho, het is niet perse genetisch bij mij (allebei mijn ouders hadden gladde benen haha) en de ha zei ook dat ik redelijk jong ben voor zoân spatader.
Bij mijn fiets komen, die netjes met kettingslot aan het rek staat, en dat er dan een fiets naast staat met zoân ultra-lang slot, helemaal over mijn fiets heen aan dezelfde kant van het rek vastgemaakt. Waardoor mijn fiets klem zit en ik vervolgens vijf minuten bezig ben hem ertussenuit te wurmen, als ik geluk heb zonder mijn kleren open te halen aan verroeste uitstekende fietsonderdelen.
Zoek gewoon een andere, vrije plek aan een rek.
Gelukkig maar! Maar wel vervelend dat ie zo zeurt.
Ja ik heb er 2 en 1 daarvan was ontstoken. Absoluut geen aanrader. Wel genetisch overigens. Maar goed daarmee komt medisch wel wat meer in de buurt. Ga ze sws weg laten halen, al heb ik daar ook 0 zin in.
Ik wil afstand creeren van bepaalde mensen die mij in een negatieve sfeer houden. Het zijn mensen waar ik eigenlijk altijd alles mee deel en ze zitten ook echt de enige kring die ik om me heen heb. Maar ik merk dat ze me gewoon heel erg âtegenhoudenâ met bepaalde dingen. Ze kennen mij natuurlijk als negatief persoon maar als ik iets doe of een vriendschap ontwikkel met iemand die âanders isâ dan hun norm krijg ik altijd allemaal negatieve feedback. Ik zou echt zo graag los van ze willen komen maar ik vind dat zo eng en moeilijk want dan heb ik niemand meer een soort van? Maar ik erger me zo aan hun houding, terwijl het zoân gewoonte is om aan hun vast te zitten waardoor ik in de negatieve sfeer blijf hangen. Maar stel ik ga nu een cursus mindfullness doen en ik zou veranderen als persoon, dan zou daar weer over geluld worden bij wijze van spreken. En daar erger ik me zooooo aan
Vorige week ook gaf ik mijn plan aan betreft opleidingen, en toen gingen ze ook helemaal checken of het klopt wat ik zeg. En die opleidingen bekijken of het allemaal wel legit is. Uh hallo? Laat me lekker en geloof gewoon eens wat ik zeg
Ik heb vanwege negativiteit ook afscheid genomen van mijn vriendinnengroep en heb er echt geen spijt van. Had net als jij geen andere groep o.i.d. Om op terug te vallen. Wel een paar losse contacten die ik zo af en toe zie. Ben dus wel vaker alleen, maar is het me 100% waard. Voel me zoveel beter nu ik niet meer de hele dag in die negatieve vibe zit.
Mijn tablet gaat niet meer aan. Nu kan ik niet meer candycrushen
Oh wat naar. Hoe raakt zoiets ontstoken, moet ik toch ook rekening mee houden dus haha.
Welke behandeling krijg je? Weet je dat al?
Geloof me, het is zo bevrijdend om je daaruit los te rukken.
Ik heb mijn favoriete foundation weer eens gekocht. De laatste keer stond de belachelijke claim â24 hour fresh wearâ erop, maar die is blijkbaar geĂ«volueerd:
Wtf moet ik 32 uur met dezelfde foundation op mijn huid? Grap niet met me LâOrĂ©al, wens je me een kidnapping toe ofzo? Het is dat ik dit echt de mooiste foundation vind, anders zou ik hem niet hebben gekocht. Echt stom.
Ik denk dan ook, om zoân claim te maken moet je het ook getest hebben. Inderdaad, waarom 32 uur??
Als je 32 uur gaat feesten duh!
Bevalling?
Haha maar sowieso die namen wat op make-up staat zijn vaak zo overdreven. Zag laatst een mascara en daar stond âdouble troubleâ op. En altijd dingen als extreme blabla. Doe rustig en wie wil er idd 32 uur aan 1 stuk door foundation op.
Er is dus iemand die dit getest heeft?
Mn enkelband is in het verleden 2 keer gescheurd geweest. Maar lang geleden, en nog steeds na al die jaren heb ik er regelmatig last van als ik lang loop. En ik heb al slechte voeten dus ik begin lopen echt te haten.
Ik doe al jaren zaken via Kleinanzeigen (Duitse Marktplaats) en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad.
Maar gister trof ik een hele boze mevrouw die onder geen beding zaken wilde doen met âAuslĂ€nderâ (buitenlanders). Ze staakte de communicatie toen ze hoorde dat ik Nederlands ben.
Gelukkig heeft mijn man ook Kleinanzeigen Ăšn een naam die in Duitsland ook gangbaar is, dus nu heeft hij het gekocht en laten we het verzenden naar een vriend die vlak over de grens woont.
Ik ga dinsdag onverwachts naar Mallorca, en nu zit ik helemaal in de knoei met mijn haar was schema. Nu moet ik morgen eerder stoppen met werken om mijn haar te kunnen föhnen