onverwachter was geweest als je verwacht maar mallorca zou gaan
Que?
Ik heb teveel in bed gelegen dit weekend dus nu heb ik rugpijn
First world problem
Ja ik heb nou eenmaal een spannend leven
En nog te veel pittigheid voor de gemiddelde Nederlander
En dan staat in het recept vast dat je voor een milde variant van het gerecht ook een halve peper kan gebruiken.
Nou hij is totaal niet pittig, dus denk gewoon een foutje en normaal zit er in ditzelfde pakket wel een normale peper.
Als ze die claim hebben, moeten ze dat in principe getest hebben.
Ik werkte ooit in de make-up industrie en had contact met zulke testlabs.
Bijvoorbeeld: waterproof mascara wordt zo getest dat de testpersonen beetje watern in hun gezicht krijgen en telkens meer en dan wordtgekeken of die echt waterproof is.
Waren 2 testlabs van dat bedrijf. Een volgens mij in Duitsland en de ander in Polen. De vrouw die kwam om ons âte winnenâ voor haar bedrijf zei ook van: ik zou Polen kiezen, dezelfde onderzoeken naar dezelfde strenge criteria maar wel goedkoper, als in, de testpersonen krijgen minder betaald dan in Duitslandđ„Č
Klopt, de peper uit zoân pakket gaat bij mij altijd linea recta de prullenbak in
Hoe zouden ze dan die 32 uur testen? Zijn er dan testpersonen die echt 32 uur lang de foundation dragen?
Van welke retailer is dit? Dit ziet er idd niet uit als de peper die erin moet!
Denk het dan wel.
Ik weet nog dat mijn baas als claim bij foundation meer dan 48 uur wilde hebben. Ik en ook die vrouw vh testlab zeiden dat die claim onzin is, want wie laat foundation zo lang zitten. Maar blijkbaar was hij een visionair
Je hebt ook in vitro testen, die worden gedaan in een reageerbuis/petrischaal.
Maar of dat kan bij houdbaarheid van foundationđ€·ââïž
Even voor de volledigheid:
Bij laboratoriumtesten betekent 'in vitro â dat het in een reageerbuisje of petrischaaltje oid wordt getest. En 'in vivo â betekent dat het getest wordt in een levend wezen (bijvoorbeeld een mens of dier). (Tekst heb ik ff gegoogelt, ben niet zo goed in helder uitleggen)
Albert Heijn!
Ja, met eten ben ik echt een tatta die het al een beetje warm krijgt bij satĂ©saus, dus zoân peper verpest voor mij een heel gerecht omdat ik dan alleen maar âheetâ proef ipv de smaak vh gerecht.
Verder gooi ik nooit eten weg, dus vind het wel zonde maarja. Zou wel willen weten of ik buren heb die ze graag gebruiken, dan drop ik ze daar :â)
Hahaha, jup hier ook. Kan echttt niet tegen die pepers.
Er at vanochtend een vrouw naast me in het vliegtuig drie gekookte eieren đ„č. En ook echt nog voor het opstijgen dus had het zo erg gewaardeerd als ze dit nog even bij de gate naar binnen had gegooid.
Ik gister achter een gezin dat broodjes had gemaakt met tonijn en zalmsalade. Sorry maar doe maar gewoon ff niet aub
Hahaha neee. Het mag natuurlijk maar denk gewoon even na mensen
Hahaha dit vind ik echt geweldig!