Waar erger je je aan? #16

En dan een flink factuurtje zeker?

1 like

Gelukkig krijg ik dit allemaal vergoed anders had ik dr in de fik gestoken.

3 likes

Hehe, heb nog steeds konijnen keutels in de aanbieding voor je. Die ouwe doet flink zijn best voor je :joy::sunglasses:

Ik vind het zoooooo ergerlijk als in series of films een vrouw (bijvoorbeeld) koffie ruikt en onmiddellijk misselijk wordt of roept “ga je wassen want je stinkt vreselijk naar parfum!!!” en iedere kijker denkt ah ja die is dus zwanger, maar het vervolgens nog een volledige aflevering duurt voordat de personages daar zelf achterkomen. En dan moet je vaak eerst nog door het hele “chantal
 ben jij niet gewoon zwanger?” “nee omg nee kan echt niet” “maar ik denk dat je wel zwanger bent, doe gewoon even een test oh kijk hier slingert er eentje rond” “omg nee zou echt slechte timing zijn haha nee kan niet hoor nou ik doe ff lekker gek en ik pies er overheen OMG IK BEN ZWANGER”

25 likes

Mijn schoonmaakster is volgende week na 4,5 jaar wekelijks geweest te zijn er voor het laatst en ik ben er zo verdrietig om.
Ik moet ook eigenlijk een nieuwe schoonmaakhulp zoeken. Maar ik zit echt nog in een periode van sip zijn hierom en de nieuwe gaat toch niet zo geweldig zijn als zij is.
Ergernis is dus dat ik niet aan het zoeken ben en over een week zonder hulp zit.

5 likes

deze zwangerschap overviel de productie ook een beetje denk ik want er was geen tijd meer om de sticker even goed aan te drukken

37 likes

Dat we een stroomstoring in de straat hebben die nu meer dan 4 uur duurt en er ook nog geen eindtijd bekent is
 Schiet op, ik wil gewoon ff lekker tv kijken op de bank !!!

1 like

Omg wat slecht.
Welke film kijk je

4 likes

Hahaha wat slecht, dit is net die proberen te smsen met excel van Kelly en Nelly :joy: wat voor film is dit?

4 likes

Ik denk die nieuwe met taxi van mocro maffia

Haha wacht ff researchen

Onee dat is oei ik groei maar dat is net zo slecht :star_struck:

3 likes

En @Glitterpen het is het nieuwe seizoen van valeria (netflix)

5 likes

Wat scherp van die sticker, is mij helemaal niet opgevallen. Maar deze scĂšne was wel heel overdreven ja.

1 like

Ja ik wilde nog vragen of @anon50301661 Oei ik groei al heeft gezien. Echt een pareltje ondanks dat Jan K ontbreekt

4 likes

Vanmiddag anderhalf uur in het park gelopen voor wat lichaamsbeweging en frisse lucht. Halverwege even een boek gelezen op een bankje. Niks geks dus. Maar ik heb altijd na een tijdje in de zon dat ik de rest van de dag knallende koppijn heb en helemaal niet goed word. Alsof ik een zonnesteek heb ofzo, maar voor mn gevoel kan dat helemaal niet en moet mn lichaam zich niet zo aanstellen. Doe even normaal.

4 likes

Drink je wel genoeg water?

1 like

Frons je (onbewust) veel? Daardoor had ik op zonnige dagen continue hoofdpijn, botox was dĂ© oplossing đŸ«¶đŸŒ

6 likes

De intense zweetgeur in de trein :face_vomiting:

1 like

Een collega bij mij op de uni die het zijn levensmissie maakt nooit in het Engels aangesproken te worden of te hoeven communiceren. Grow up Joost! En ga anders bij de buurtsuper in Schubbekutteveen werken

3 likes

Hij heeft de tijd(/politiek) wel mee nu :stuck_out_tongue:

3 likes

Botox IS de oplossing voor alles

9 likes