Dan eerder ‘mind the gap’ we willen graag wel international friendly blijven.
Ik kende een gast die Gandalf met “you shall not pass” op z’n bil had en bij het vertellen hierover spontaan z’n broek naar beneden trok om het te laten zien
De balkondeur van mijn kamer gaat niet goed dicht en daardoor werkt de airco niet. Dus dat moet nu gemaakt worden maar ik wilde me douchen en omkleden. En ik heb ook geen wifi op de kamer dus sta dit nu op de gang te typen gelukkig maar 1300 euro betaald voor deze vakantie
Kun je geen andere kamer krijgen waar de wifi en de airco wel werken?
De airco werkt nu, de wifi is in alle kamers slecht helaas maar daar ben ik toch alleen maar om te slapen
Één van mn beste vrienden is sinds anderhalve maand ofzo gestopt met drinken en sport nu dagelijks, is verder niet enorm duidelijk afgevallen ofzo, maar Holy fuck hij ziet er echt zo fucking goed uit ineens, straalt helemaal.
Vind dat echt confronterend haha, ik wil ook stralen!!! Maar ik heb geen ruggengraat.
Ik had het gisteren over onderhuidse puisten, waarbij ik opmerkte dat ik er vroeger vaak last van had, maar ondertussen al jaren niet meer.
Drie keer raden wat er vandaag aan het ontstaan is op mijn kin
Dank, had ik nodig
had een broek van Rains gekocht in Groenland die nu (veel te snel) kapot is gegaan en nu zeggen ze dat ze alleen iets kunnen doen als ik terug ga naar de winkel waar ik m heb gekocht 🫠 sukkels, geef gewoon nieuwe ;(
Ja echt een dom merk. Ik had een jas die na 2 keer dragen kapot was bij normaal gebruik. Kreeg ik een nieuwe en die was ook na 2 weken kapot en toen konden ze niets meer voor me doen en kon hem ook niet meer laten repareren. Doeiiii 100 euro
ai ja heb tot nu toe alleen goede ervaringen gehad met de kwaliteit juist dus dit valt me erg tegen!! maar er zit hier wel een eigen winkel dus ga daar nog even proberen 🫡
ze gaven bij mij ook al aan, zonder hiernaar te vragen, geen eigen recommended tailor/reparatie te hebben dus dat geeft ergens ook wel aan hoeveel klachten er komen denk ik hahaha
Ik heb m’n mobielscherm kapot laten vallen. Erger me er zo aan hoe lomp ik soms ben.
Je hebt ritalin toch
Ja VERGEET IK dus steeds
Ik zweer ik ben de enige persoon die ritalin achtig iets heeft voorgeschreven gekregen en daarna DIKKER is geworden omdat ik het dan niet op tijd neem en de honger van de hele dag me inhaalt.
Echt oneerlijk.
Ik zie in de post nl-app dat er gisteren en vandaag een kaartje zou komen maar de postbode is de afgelopen dagen niet geweest
Ja dat is wel bijzonder maar love it 🫶🏻
Oh, daar krijg ik ook altijd stress van. Ben dan ineens bang dat ik de helft vergeten ben.
Ik drink nu ook al bijna een maand niet meer en mijn huid is er ook niet perse op vooruit gegaan maar dat kan ook komen door mijn food keuzes van de afgelopen dagen te maken hebben lol
Voel me wel fitter en zit beter in mijn vel
Ja dit heb ik een keer gehad. Ging na een drukke dag met heel veel slaaptekort door baby nog ‘even’ boodschappen doen. Pas toen ik controle kreeg dacht ik ‘oh kut volgens mij ben ik heel veel vergeten’. Heb het toen direct gezegd en het bleek dat ik echt 70% niet had gescand. Ik schaamde me echt kapot. Sindsdien nooit meer bij die appie geweest 🥹
Bedacht om in het reclameblok mijn haren te fohnen, inmiddels zijn we 2 reclameblokken verder en heb ik nog niets gedaan aan mijn haar.