Waar erger je je aan? #16

Maar dacht je dan ook niet bij het totaalbedrag van goh das wel weinig als je echt 70% vergeet te scannen?

3 likes

Ik voel me een crimineel als ik slechts 1 of 2 boodschappen heb en er dan wordt uitgepikt (en alles wel netjes heb gescand). Zo van is dit echt de moeite waard om te checken. :saluting_face:

Ik denk dat ik vrij weinig dacht op dat moment anders vergeet je ook niet 70% te scannen

8 likes

Dat het aantal piepjes en hoe belangrijk ze zijn bij al mijn apparaten volledig uit balans is. Oven gaat een keer af (wel super hard) maar als je em dan niet open doet bakt ie in principe tot het einde der tijden door. Terwijl dingen als de wasmachine en de magnetron eeuwig blijven piepen. Die dingen stoppen als ze klaar zijn. Een piep is echt meer dan genoeg. Vooral een ergernis omdat ik soms lekker een boek lig te lezen op de bank en dan moet opstaan omdat de wasmachine blijft piepen. Hou je bek.

18 likes

Soms kun je dit uitzetten of aanpassen, ik werd ook gek van mijn vaatwasser maar toen heb ik gegooglet hoe je het geluid uit kon zetten van dat apparaat. Dat was met een bepaalde ingewikkelde volgorde van de knoppen indrukken/tegelijk ingedrukt houden. Helemaal uit kon trouwens niet maar nu piept hij gewoon 1x.

2 likes

Bedankt voor de tip! Ik ga uitzoeken of dit kan.

2 likes

Om 10 voor 7 werd ik wakker van keihard geblaf van 1 of andere kuthond en het baasje die maar bleef schreeuwen “houd je bek houd je bek!”. Nou heb geen verstand van honden maar lijkt me niet zo werkzaam. Sowieso die honden hier, tyf allemaal op!! Of misschien moet ik uit wraak ook maar een of andere reusachtige hond nemen. Nee grapje ga nog liever dood.

5 likes

Post heeft in sommige regios echt dikke vertraging

Dit soort reviews

10 likes

Dat ik hier net te laat voor was :cry::cry::cry:🥹🥹🥹

10 likes

Soms zie ik ook reviews voorbij komen “maat paste me niet dus retour” en dan wel sterren geven en dan denk ik ja maar dan kun je toch geen review geven :joy:

3 likes

Ik had dit eerder moeten delen, want het is zojuist binnengekomen :crazy_face:

5 likes

Er zijn website waarbij je punten oid kan sparen met reviews geven. Daar verdenk ik sommige mensen van :smiling_face_with_tear:

2 likes

Herinnering instellen! Zo heb ik nog een x alsnog schoenen kunnen kopen.

Ik zou met twee vriendinnen naar barbie gaan morgen en we zouden helemaal all out gaan met outfits. En nu willen zij naar insidious :skull::skull::skull::skull::skull::skull::skull::skull::skull: wth man

7 likes

Ik zie ook wel eens mensen 1 ster geven omdat het product is uitverkocht en ze daar boos om zijn ?? Echt irri

5 likes

Echt onacceptabel haha

9 likes

Ja zou ik willen maar hij staat dus op ‘nog 1 op voorraad’ en dan doe je hem in je mandje en is ie uitverkocht. Dus je kan die reminder niet instellen

Wacht, wat is dat voor vage switch in film? :joy::joy:
Van happy Go lucky naar dikke horror :joy:

4 likes

Het is weer zo ver: ik heb slechte zin dus ga op de bank liggen. Ik steek even achteloos mn haar op met een klem om mn gezicht te wassen en BOOM mn haar zit PERFECT. En dat krijg ik dus nooit zo op momenten dat ik het daadwerkelijk probeer om naar buiten te gaan he.

18 likes