“Heb al drie tickets besteld, andere keer die andere film groetjes en tot morgen”
Lijkt me wel leuk om je helemaal á la Barbie naar die film te zien gaan
Maar wel stom, heb je je verheugd en dan komen ze met totaaal iets anders. Hou je überhaupt van horror?
Er komt een reboot uit van WITCH (een stripreeks van 20 jaar terug, echt mijn hart en ziel toen ik 9-12 was) en het ziet er echt niet mooi uit??? Ik snap niet waarom ze niet gewoon de originele reeks weer uitbrengen.
De nieuwe:
Het origineel uit 2002:
Grrr!
Nieuw:
Oud:
Dat de NOS app kutter is geworden met de nieuwste update
Ik vind die nieuwe er ook leuk uitzien. Maar wel webtoon-achtig.
Dat het echt voelt alsof ik een beestje in mijn oor heb, maar ik liet net een vriendin kijken en die zag niets. Beter kruipt het eruit vannacht!
Misschien je oor uit laten spuiten bij de huisarts? Ik dacht ook een keer dat er ECHT een beest in m’n oor gekropen was en daar maar bleef zitten maar bleek gewoon oorsmeer
Dat ik helemaal niet in typische jongens of typische meisjeskleding wil denken maar dat ik toch al snel denk " nee dit is te jongensachtig " wanneer ik kleding koop voor mijn dochters of een kraamcadeau voor een vriendin die een jongetje heeft gekregen " nee te meisjesachtig "
Heb binnenkort een babyshower en iedereen neemt wat mee en omdat het een jongetje is moet al het eten blauw (niet dat iemand dit eist, iedereen is gewoon blauwe shit aan het maken)? Met de hoeveelheid kleurstof die ik hiervan ga binnenkrijgen kan ik door naar smurfenland.
Hé wat grappig zo ziet het laatste seizoen van Winx er ook meer uit. Ik vind het wel leuk opzich al zijn de kleuren wel veel minder fel en lijkt het allemaal wat liever.
Man, wat een onzin bedenken mensen toch.
Ja zonde van het geld want meestal niet lekker ook.
Bij Vinted moet je kiezen voor jongens of meisjeskleding bij verkoop. Het is een witte romper?
Ik ben nooit ergens allergisch voor geweest maar vorige week kreeg ik van een pleister enorme jeuk. Nu zit ik weer ingetaped voor een onderzoek en wederom JEUK. Goed hopelijk trekt het weg en anders bel ik het ziekenhuis wel of ik dit kan vervangen want anders worden het 24 lange uren.
Dat ik haar tutorials nooit begrijp. Probeerde net een haarklem op een bepaalde manier in mijn haar te krijgen en na een filmpje tientallen keren te hebben bekeken heb ik het maar opgegeven. Zelfde geldt voor van die heatless curls methodes.
Dat het concept ontbijt/brunch niet bestaat in Italië. Ik ben bij mijn schoonfamilie en heb echt zin in eieren, goed brood, boter. Kan geen koffie en biscotti meer zien.
Misschien ga ik wel naar een vijfsterrenhotel met continental breakfast.
Ja ze eten wel maar het zijn koffiekoeken of donut gevuld met chocolade of banketbakkersroom, allemaal mierzoet en met oranjebloesem klaargemaakt. En laat dat net dingen zijn die ik niet lekker vind.
Het is anders dan bij ons en kan er niet aan wennen.
Was het een bruine pleister? Daar zijn best veel mensen allergisch voor, die tape heeft waarschijnlijk dezelfde stof
Ja of zogenaamd makkelijke vlechten. Ook zo’n nachtmerrie
Ohnee echt erg. Kan je niet even wat naar binnen smokkelen? Van altijd een zoet ontbijt worden je darmen ook niet blij van. Of hebben de Italianen daar geen last van.