Gewoon je eigen ding doen, je had er niet op gerekend
Jullie hebben gelijk, maar ze zijn net op reis geweest. Dus vind mijn hoofd dat ik dat dan niet kan maken. De volgende keer, ga ik gewoon in mijn bed liggen met de deur dicht. Joe!
Kun je geen hartige panini bestellen? Of is het thuis en kun je alleen kiezen uit zoet of zoet of zoet
Probeer naproxen met paracetamol. Die 2 werken heel goed samen.
Het is thuis bij de oma van mijn man. Als ik het zou vragen, dan zou ik het zeker krijgen maar ik vind gewoon grappig/raar dat uitgebreid ontbijten hier niet zo’n ding is.
Bij ons is de tafel vol met verschillende soorten brood, koffiekoeken, eieren (op verschillende wijzen), alle sapjes.
APK en grote beurt, kan straks lekker m’n auto terug gaan kopen
ook zo lekker getimed voor de vakantie.
Aan die kinderen die de hele tijd heen en weer lopen/hobbelen/rennen in de trein. Ik wou dat ik mijn hockeystick bij mij had, dan kon ik pootje haken

Ja maar tegenwoordig zit iedereen op YouTube en TikTok ook een partij te kutten met hun haar. Oh wil je een haarclip indoen? Draai dan eerst een pluk, doe de clip erin, draai de pluk dan nog een keer en doe tijdens het vlechten de kabouterdans
Het is een haarclip! ![]()
Ik las dit op de melodie van de kabouterdans
Ik heb kramp in m’n knie?? Echt wat is dit?
Ik heb 2 wijntjes op vrij vroeg en lekker dikke omelet met bacon op brood (sorry @Daelyss kreeg door jouw ontbijtcraving ook ineens trek) en daarna ijskoffie en een chocolade taartje. Ben echt he-le-maal ingestort en een vriendin vroeg net of ik straks nog wat met haar kom drinken. Voel me zo een oud wijf, beter kom ik zo uit die (suiker?)dip. Zo overdreven ook.
Ik wil in bad maar dacht: nog ff vlug poepen.
Zucht…het wordt een langer verhaal…ik wil in bad.
Ik snap echt niks van deze post haha?
Ja, ik wil in bad maar moet eerst naar de wc…wat langer duurt dan ik dacht:rofl:![]()
Owh hahah okee! Nou succes dan, hopelijk kan je snel in bad ![]()
Heb je tijd voor een dutje? Klinkt als een heerlijke dag haha.
Dutje en door!
Ouderdom
“Ze” hebben afgezegd. Weer een paar uur van mijn leven verspild met stress om niets.