Ohnee echt erg. Kan je niet even wat naar binnen smokkelen? Van altijd een zoet ontbijt worden je darmen ook niet blij van. Of hebben de Italianen daar geen last van.
ik zou het geslacht kiezen wat het best past bij de andere kleding die je verkoopt. meestal kopen kopers meerdere items tegelijk, als je voor een jongetje koopt maar de verkoper heeft verder alleen jurkjes klik ik weg. En andersom ook.
Ik vind wel een oplossing. Ik zou een moord begaan voor een neutrale croissant
Met die beige trend is het nog nooit zo gemakkelijk geweest om een cake te bakken voor een shower zou je denken⦠spijtig. Blue Curaçao shots uitdelen?
Haha, ik maak gewoon pasteitjes, in natuurlijke kleur. Vind het vooral sad dat al het eten nu verpest wordt.
Ja idd!
Goeie, klinkt lekker
Je kan toch ook iets versieren met blauwe snoepjes of m&mās ofzo. Bleh vind blauwe kleurstof overal doorheen echt smerig.
Blauwe druiven? Blauwe bessen? Telt dat?
Why blue?
Cornetto met pistache creme is zoooo lekker
Edut: cornetto als in italiaanse croissant
Of gewoon iets lekkers maken zonder specifieke kleur?
Er zou een vriend van mijn vriend langskomen (= me time ),
maar nu komt zijn vriendin ineens ook mee (= RIP me time ).
Ja, dat is zoān deceptie.
Ben wel eens speciaal naar een Mercure gegaan, want dacht dat er dan wel een goed ontbijt zou zijn, maar ook daar stelde het bar weinig voor.
Neen ik wil dat niet als ontbijt. Gewoon een croissant met boter. En overal die oranjebloesem: BASTA
Ugh ik vind at zo wonderlijk aan Italiƫ. Ze kunnen best lekker brood maken, hebben heerlijke olijfolie, vlees noem maar op en dan fucking 1 kg suikerdonuts als ontbijt HOE DAN. Zelfs toen ik dacht een croissant gevonden te hebben bleek het een zoete te zijn.
Zou alsnog lekker wat voor jezelf gaan doen hoor, is toch niet jouw verantwoordelijkheid.
Gewoon je eigen ding doen, je had er niet op gerekend
Jullie hebben gelijk, maar ze zijn net op reis geweest. Dus vind mijn hoofd dat ik dat dan niet kan maken. De volgende keer, ga ik gewoon in mijn bed liggen met de deur dicht. Joe!
Kun je geen hartige panini bestellen? Of is het thuis en kun je alleen kiezen uit zoet of zoet of zoet
Probeer naproxen met paracetamol. Die 2 werken heel goed samen.
Het is thuis bij de oma van mijn man. Als ik het zou vragen, dan zou ik het zeker krijgen maar ik vind gewoon grappig/raar dat uitgebreid ontbijten hier niet zoān ding is.
Bij ons is de tafel vol met verschillende soorten brood, koffiekoeken, eieren (op verschillende wijzen), alle sapjes.