APK en grote beurt, kan straks lekker m’n auto terug gaan kopen ook zo lekker getimed voor de vakantie.
Aan die kinderen die de hele tijd heen en weer lopen/hobbelen/rennen in de trein. Ik wou dat ik mijn hockeystick bij mij had, dan kon ik pootje haken
Ja maar tegenwoordig zit iedereen op YouTube en TikTok ook een partij te kutten met hun haar. Oh wil je een haarclip indoen? Draai dan eerst een pluk, doe de clip erin, draai de pluk dan nog een keer en doe tijdens het vlechten de kabouterdans
Het is een haarclip!
Ik las dit op de melodie van de kabouterdans
Ik heb kramp in m’n knie?? Echt wat is dit?
Ik heb 2 wijntjes op vrij vroeg en lekker dikke omelet met bacon op brood (sorry @Daelyss kreeg door jouw ontbijtcraving ook ineens trek) en daarna ijskoffie en een chocolade taartje. Ben echt he-le-maal ingestort en een vriendin vroeg net of ik straks nog wat met haar kom drinken. Voel me zo een oud wijf, beter kom ik zo uit die (suiker?)dip. Zo overdreven ook.
Ik wil in bad maar dacht: nog ff vlug poepen.
Zucht…het wordt een langer verhaal…ik wil in bad.
Ik snap echt niks van deze post haha?
Ja, ik wil in bad maar moet eerst naar de wc…wat langer duurt dan ik dacht:rofl:
Owh hahah okee! Nou succes dan, hopelijk kan je snel in bad
Heb je tijd voor een dutje? Klinkt als een heerlijke dag haha.
Dutje en door!
Ouderdom
“Ze” hebben afgezegd. Weer een paar uur van mijn leven verspild met stress om niets.
Jaa misschien wel een goede! Ik slaap in een tent (dus meer kans op beestjes?) en het voelde echt alsof er iets alle kanten op bewoog, zo naar. Maar uiteindelijk kon ik er ‘iets’ uithalen en toen was het goed, brrt
Niet eens! Kreeg vorige week een pleister met wit tape, deze keer is het doorzichtig. Jeukt nu gelukkig maar op een plek dus dat is te doen. Het rare is ook dat ik de week daarvoor ook bloed had laten prikken (wel andere arm) en daar weer 0 last van die pleister. Net zo grillig als deze zomer.
sorry dit is echt kinderachtig maar ik was laatst kamperen en vond het ZO KUT dat ik nu iedereen die zegt dat ze gaan kamperen eventjes stom vind
Mijn vette voorhoofd. Als ik er halverwege de dag een papiertje langs veeg is die gewoon vet.
Hetzelfde hier, ik zou best iets meer haar in m’n gezicht willen / wat kortere laagjes maar dan is dat halverwege de dag ook vet.