Waar erger je je aan? #16

Hetzelfde hier, ik zou best iets meer haar in m’n gezicht willen / wat kortere laagjes maar dan is dat halverwege de dag ook vet.

3 likes

Was net even helemaal chagrijnig. We hadden het idee om spontaan weekendje Mallorca te doen met vrienden (zij zitten er al). Alles uitgezocht helemaal leuk, komt het andere stel ermee zondag al om 12u naar huis te vliegen ipv 20u wat wij in gedachten hadden. Hallo ik wil alles eruit halen (zij zijn afhankelijk van onze auto op de terugweg).

Maar goed. Even een nachtje over slapen.

2 likes

De kettingen met je geboortejaar in cijfers wat tegenwoordig blijkbaar in zijn.
Ik vind het zoiets dom…waarom? Ik hoef niet steeds te zien dat je in 2001 geboren bent.
Ik zie niemand lopen met een ketting met geboortejaar 1989.
Het zit ook vaak zo strak en kort om de hals/nek.

9 likes

Nou dan nemen zij toch een taxi terug?

Of is er een heel goede reden dat ze per se eerder terug willen met jullie?

26 likes

Zij zouden de donderdags al naar huis (met haar ouders), maar blijven voor ons dan nog een weekend langer. Zij reden met hun ouders mee, dus daarom zijn ze nu afhakelijk van ons. Taxi van Dusseldorf naar Groningen is denk ik ook niet te betalen. We hebben nu het plan om dan miss met twee auto’s te gaan, en dan vliegen zij maar vroeg en wij laat. Ook dat vind ik alleen erg dubbel… We hebben wat om over na te denken dit weekend. :nerd_face:

1 like

Maar wat verliezen zij er dan mee door de late vlucht te nemen :thinking:

1 like

Zij begint maandag met een nieuwe baan, dus wil niet 2:00 pas in bed liggen. Wat ik ook snap.

8 likes

Als ze zo vroeg terug zijn rijden er geowon nog wel treinen toch?

1 like

Dat zou ik ook doen idd, maar daar doet dit stel niet aan. :joy:

2 likes

Ja their loss. Niet jouw probleem laten maken hoor

29 likes

@Bergson

Maar ze blijven langer zodat jullie een weekend kunnen komen toch?

Kun je niet dag eerder heen gaan om toch meer tijd te hebben?

2 likes

ew

12 likes

Nee, er gaan geen vluchten ‘s avonds laat meer helaas.

Ik had vorig weekend uitslag over mijn lijf, en daarna onwijs pijnlijk gewrichten. Huis en ziekenhuis geweest, waarschijnlijk reactie op een virus. Nu zit ik weer onder de uitslag maar een andere dan vorige week en deze jeukt als de tering. Mijn god… heb maar een antihistamine genomen die weliswaar over datum was maar ik doe alles om van die jeuk verlost te zijn.
Ik erger me echt dood aan mijn lijf, doe es normaal.

1 like

Bedrijven die hun borden laten hangen als het evenement al geweest is. ‘Open dag 19 april 2023’, ja wat moet ik nog met die info, haal je meuk weg.

19 likes

Dat je nog een oefening moet in de gym en dat dan net iemand die oefening gaat doen.

8 likes

En het is dan ook altijd iemand die meer op z’n telefoon zit dan daadwerkelijk iets aan het doen is :sob:

En altijd de leg press ook.

12 likes

Maar nog erger is als je een oefening aan het doen bent en dat iemand dan naast je gaat staan wachten tot je klaar bent. Pleur op.

8 likes

Laatst vroeg iemand aan mij: ‘hoe lang moet je nog?’ :roll_eyes: vind dat zo onbeschoft. Voel me dan gelijk opgefokt om die oefeningen sneller te doen

Maar ernaast gaan wachten is ook heel irritant ja.

9 likes

Jaa echt stom ik ga gewoon een andere oefening extra doen.

3 likes