Ja ik had net 1 set gedaan, komt er zo’n vent naar me toe: “How many? How many?”
Gaat hij vervolgens naast me staan. Echt zooooo irritant.
Ja ik had net 1 set gedaan, komt er zo’n vent naar me toe: “How many? How many?”
Gaat hij vervolgens naast me staan. Echt zooooo irritant.
@Philo ik kan deze primer echt aanradem een vette huid! Ik heb normaal super snel een vettig voorhoofd, maar als ik deze gebruik komt er een soort poederig laagje op wat het helemaal tegenhoudt. Hij is wel echt duur, maar ik gebruik alleen een drupje voor op m’n voorhoofd, dus gaat dan wel lang mee.
Dankjewel, dat wil ik wel proberen!
Dat is echt compleet normaal
Nee, mensen moeten gewoon niet zo ongeduldig doen en ff wat anders gaan doen in de tussentijd
Nee er zijn ook mensen met een schema en of de wens bepaalde oefeningen in een logische volgorde te doen dus dan ga je niet ‘even wat anders doen’
Ik vind vragen hoeveel sets iemand nog moet niet heel gek. Maar dr naast wachten vind ik wel weer to much. Ga even ergens anders water drinken ofzo.
Ja sorry maar maak dat dan niet mijn probleem? Ga dan als het rustig is of weet ik het. Ik vind het gewoon not done om naast iemand te gaan wachten of te vragen hoe lang iemand nog moet want dat is gewoon irritant.
Nee want dan vraag je dat en ga je iets anders doen, als diegene dan klaar is kan iemand anders er ook meteen naartoe lopen. Dus ik vind het heel normaal om even ernaast te wachten
Nee jij maakt er toch een probleem van als iemand naast je staat. Ga lekker in een kelder trainen dan want omg stel je voor je hebt menselijk contact
Vriendinnen die als je klaagt of daadwerkelijk iets kuts gebeurd meteen met een oplossing. Word daar echt zo boos van. Zeg gewoon dat t kut is, erken gewoon mn gevoel.
Maar jij kan toch gewoon je oefening afmaken? Het is niet dat iemand je van het toestel trekt. Jij maakt er zelf een probleem van door het je aan te trekken. Het is een normale vraag en je hoeft je echt niet opgejaagd te voelen als iemand staat te wachten.
Soms wil ik gewoon extra lang de tijd nemen maar als iemand dan naast mij staat te wachten dan ga ik toch automatisch wat sneller te werk omdat iemand in m’n nek staat te hijgen. Maar je hebt gelijk in principe kan ik daar ook gewoon 2 uur blijven zitten.
Je gaat toch ook niet op een druk terras naast een tafeltje staan als je ziet dat iemand nog maar één slok moet of vragen hoe lang iemand nog blijft zitten
Oohh ik was die dingen helemaal vergeten maar volgensmij had ik zo’n militaire plaatjes ketting maar dan met Backstreet Boys/BSB erop ? Waarom?
(De N zit verraderlijk dicht bij de B en ik typte eerst perongeluk NSB … Zo erg was het nou ook weer niet)
Oh ja dit ook, ik wilde een tijdje geleden een hotel boeken stond er in de voorwaarden “vanwege corona mag alleen essentieel personeel reizen naar deze bestemming” oid. Ik gemaild van??? Is dit nog steeds zo. ‘Nee alles is weer open’ en het dan vervolgens nog steeds niet aanpassen
Jaa daar heb je ook wel gelijk in idd. Gelukkig word het niet vaak aan mij gevraagd en heb ik meer de ergerniss dat mensen uren op hun telefoon scrollen als ze op het apparaat zitten die ik wil gebruiken haha.
Urghhh ik ben moe, want ik ging laat naar bed en vroeg op en nu ben ik steeds aan het vechten om ook maar iets te doen, terwijl ik vandaag juist veel klusjes in de keuken en huis wilde doen
Het gedreun van Solar. Helemaal voor een leuk festival, maar de hele dag het gedreun van de bass in huis is echt shit
Ik vind dit ook altijd met sjaals om je hoofd knopen
Dat ziet er zo makkelijk uit maar is super ingewikkeld en die sjaal glijd alle kanten op.
Ik word helemaal lijp van al die makelaars die je formulieren van minstens 6 pagina’s in laten vullen om een bezichtiging aan te vragen voor een huurwoning. Er moeten zelfs hele referenties en verklaringen bij, gaat echt ver.
En ik moet me telkens inhouden om niet overal in te vullen dat het belachelijke vragen zijn die ook niet relevant zijn. Hoezo moet ik mijn geslacht invullen en kan ik alleen maar uit man of vrouw kiezen? En wat moet je met de namen van mijn niet-bestaande huisdieren? Vandaag moest ik zelfs het faxnummer van mij prive en van mijn werk invullen. Wie de fuck heeft dat nog?
Terwijl ik alleen maar even wil kijken of het veel te dure appartement dat ze aanbieden in het echt iets minder kut is dan het op de foto’s lijkt.
En het ergste is nog dat je dan al die zooi hebt aangeleverd en dan terug krijgt dat de boel al verhuurd is. Helemaal klaar mee.