Ik heb dit serieus 2 keer gedaan afgelopen maand, mega hinderlijk.
Aan zogenaamde militairen die je toevoegen op instagram en romantisch willen doen, maar in realiteit scammers zijn. Rot op
Wauw, net 10,5 uur geslapen. Ik has het blijkbaar nodig, maar of ik me nu beter voel?
Dat Twitter nu X heet. Nieuwsberichten waarin naar Tweets gerefereerd worden, lezen nu ook heel raar:
Ja ik vind het logo ook echt op iets van een datingsite lijken
Zo zonde
Van die mensen die zich totaal niet bewust zijn van hun omgeving en helemaal verontwaardigd doen als je ze per ongeluk een beetje met je tas ofzo aanraakt omdat je er langs wilt.
Sorry its me, na de coronapandemie helemaal verbaast als iemand te dicht bij komt in de supermarkt
En stil staan midden op een pad/looproute.
Dit had ik gisteren op een festival waar het knetterdruk was. Draait die meid voor mij zich om met de melding dat mijn tas tegen haar rug aan kwam Nou, er kwam wel meer langs mij af dan alleen tassen.
Mensen zijn zo aso tegenwoordig in het theater ik verbaas me er telkens weer over hoeveel mensen toch tussendoor weer ff hun telefoon pakken, berichtjes op hun smartwatch gaan bekijken, lekker krakend eten tussendoor eten (echt kan je ff 2 uur niet eten?) of gewoon lekker babbelen. Nummer 1 pet peeve
Aan de beestjes in mijn bloem net nu ik zin heb in pannenkoeken
De laatste 4x ofzo dat ik bloem heb gekocht zaten er beestjes in, echt zo irritant en ook zonde want ik moet het steeds weggooien.
Ohh wat erg haha
Dat ik weer eens de reden ben dat mijn kind te laat is op de opvang. Gelukkig kan ik haar alsnog de schuld geven dadelijk
Dat de 1+1 verse pasta actie van de Albert Heijn deze week alleen voor de pasta is en niet voor de saus. Ik wil gewoon net als altijd gewoon twee dagen kunnen eten voor €2,50.
Ik zou vandaag iets gaan doen met een vriendin om eindelijk eens iets leuks te doen tijdens mijn vakantie want ik heb alleen maar thuis gezeten. Ze stelde zelf wat voor. Vroeg 3x of ik mee wilde, ik heb meteen ja gezegd, maar nu reageert ze totaal niet. Gisteren gevraagd hoe laat we af zouden spreken en waar. Geen reactie. Alleen een reactie op iets anders waar we het over hadden dus ze heeft het sowieso gelezen. Vanmorgen nog een keer gevraagd maar nope. Ze is wel telkens online dus het is niet zo dat ze onbereikbaar is ofzo.
Dus dit wordt weer een dag thuiszitten. Echt leuke vakantie zo. Had beter kunnen gaan werken
Balen dit… maybe take yourself out on a date zodat je niet afhankelijk bent van anderen?
Ja maar ik weet niet waar naar toe. Er is hier niet echt veel te beleven in de buurt en het weer is ook niet echt denderend dus iets buiten is ook niet bepaald een optie. Musea ofzo hebben we hier niet echt en dat wat wel in de buurt zit ben ik allemaal al zo ongeveer geweest of is niet leuk in je eentje.
Lekker naar de film, en jezelf trakteren op een lekkere lunch zo! Ook vroeg genoeg om met de trein naar een andere stad te gaan.
Het is soms ook vermoeiend en lastig om jezelf altijd maar te moeten vermaken. Het houdt een keer op, iets met een ander doen is ook wel een keer leuk en fijn. Wat een ontzettend shitty actie van je ‘vriendin’