Waar erger je je aan? #16

Pak de trein, ga naar een stad waar je nog nooit geweest bent en ga daar naar leuke musea/koffietentjes of ga naar een film ofzo. Er zijn echt duizend opties, je hoeft alleen maar jezelf uit huis te trekken.

15 likes

Heb je haar wel even gebeld of het nog doorgaat en waarom niet?

1 like

Kun je toch beter zelf iets anders gaan doen! Het gevolg is niet automatisch dat je thuiszit.

3 likes

Wat ontzettend suf van je vriendin. Ik lees vaker over dit soort acties op het forum en begrijp echt niet hoe sommige mensen het blijkbaar minder ongemakkelijk vinden om iemand te negeren (nota bene op de app, waar ze online zichtbaar zijn!), dan om een appje te sturen waarin ze zeggen dat ze geen zin hebben, ofzo. Ik hoop dat je alsnog kunt genieten van je dag. :heart:

9 likes

Goede sfeerimpressie :’)

God ik dacht dat ik een simpele basic kaptafel had besteld maar die krijg ik dus no way zelf in elkaar. Zitten geen schroeven niks bij. Volgende keer maar weer een Ikeatje :joy:

En ook, waarom heb ik eigenlijk een kaptafel gekocht?! Ik doe vaak alleen maar mascara op. Zit ik daar met een hele kaptafel om alleen mascara op te pleuren wat net zo goed in de badkamer kan hahaha

1 like

Ik hou echt van in mn eentje dingen doen. Maar ik vind het wel zuur als het “moet” omdat een ander last minut afzegd of in dit geval niet eens normaal reageerd. Als je het een dag van te voren weet kan je nog wat plannen.

16 likes

Nou wat gek! Ik zou dan wel een semi geirriteerd berichtje sturen of even bellen inderdaad. Kun je niet lekker even gaan winkelen in je eentje en jezelf trakteren op wat moois? Daar word ik altijd blij van haha.

2 likes

Nee, we bellen sowieso eigenlijk nooit en ik ga ook niet blijven smeken. Ik heb het al 2x gevraagd en de eerste keer heeft ze dat gewoon gelezen, genegeerd en er omheen gepraat.
Terwijl zij met het idee kwam

Ik heb net nog wel een berichtje gestuurd dat ik het een beetje flauw en raar vind en dat ze ook gewoon mag zeggen dat ze niet kan of er iets tussen gekomen is. Maar daar heeft ze nog niet op gereageerd dusja

@Bunnyslippers bios heeft hier alleen kinderfilms overdag. Had al gekeken maar het ej ge wat draait is juf Roos, de Bellinga’s en de oneindige slijmfilm :sweat_smile: oh en barbie, maar die heb ik al gezien. Maargoed denk dat ik zo maar richting Duitsland ga en daar ergens ga lunchen en de stad in ga.

@ZusjevanJoost ja precies. Ik vind het niet erg om een keer iets alleen te doen. Maar om dat telkens te moeten doen is op den duur niet leuk meer. En het steekt ook als je ergens in je eentje bent terwijl iedereen met een vriend of vriendin ofzo is en het samen gezellig hebben terwijl jij daar dan in je eentje maar wat zit.

8 likes

Ik zit de hele tijd op een appje van iemand te wachten en elke keer als ik een notificatie krijg is het een vriendin die TikToks doorstuurt (en dus niet degene waar ik op wacht), heel irritant

3 likes

Het fucking graftakken weer op mijn vakantie. Het regent de hele tijd en ik zit nu in een gastenkamer waar ik me zo ongemakkelijk voel dus liever gewoon op pad ben. Zit nu heerlijk in het park met een paraplu. Ik vlucht zo maar een museum in. Please geef me gewoon even blauwe lucht en een zonnestraal :sob:

1 like

zo geen zin als ik over een tijdje elke dag met mn dochter om 08:30 op school moet zijn

3 likes

Ja dat heb ik ook. ‘Iedereen’ reageert nu - en ik zie ook dat dat goed bedoeld is - ga alleen op pad, wees niet afhankelijk van een ander. Maar soms heb je daar de kracht gewoon even niet meer voor en mag je best even verdrietig zijn. En helemaal rot áls je inderdaad ook gewoon een afspraak had met iemand.

40 likes

Ja het is wel gewoon een kutactie die je van een vriendin niet zou mogen verwachten (ja ja zal ze misschien een goede reden voor hebben bla bla communiceren is echt heel moeilijk lijkt het)
Het echte punt is dat een gemaakte afspraak waar je je op verheugd had op een lullige manier niet doorgaat, dan is iets anders verzinnen voor jezelf gewoon niet het even leuke alternatief zoals wanneer je eigenlijk geen zin had en zelf iets anders had willen doen, ofzo.

5 likes

Ik bel ook eigenlijk nooit met vrienden, maar als ik iets met iemand af zou spreken en diegene negeert mijn berichtjes erover dan zou ik wel even bellen ipv appen. Komt anders ook weer alleen maar gezeik en miscommunicatie van als je dat via de app gaat proberen op te lossen, en dan is het gewoon meteen besproken ipv dat je je er nog over gaat zitten opvreten

8 likes

Dat ik via ubereats bij de mc Donalds een burger heb besteld en heb gekozen voor “zonder bacon”. Er op het doosje een sticker zit waar “zonder bacon” op staat maar dat er toch bacon op zit :thumbsup: Ik kan de burger nu weggooien en Ubereats hier geen geld voor terug wil geven.

2 likes

Kan je niet gewoon de bacon eraf gooien? Wel irritant zeg.

3 likes

neeeeeeeee helemaal vergeten dat ik na 16u niet met korting reis gvd NS nu 25 euro betalen voor 1.5 trein đŸ« đŸ« đŸ« :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Mijn moeder kan zo obsessed zijn met afvallen. Ze had mij vorige week gezien en vind blijkbaar dat ik ben afgevallen.

Belt ze nu net op ja wat voor dieet heb je gedaan? Nou geen. Ja je bent afgevallen, wat heb je gedaan dan? Ik zo niks want ik ben niet aan het lijnen of zo. Werd ze geĂŻrriteerd want zij wilde afvallen en ik wil niet zeggen wat ik heb gedaan :clown_face: haha het is goed met je, ik ga ophangen chocola vreten en b&b kijken doei :joy:

17 likes

Ugh ik deelde dus net met een van deze mensen een foto van dat ik een uur heb gewandeld op mn loopband. Krijg ik terug “oh, maar 130 kal verbruikt? Ja dan heb je echt als een slak gelopen hoor” dus ik zeggen van ja, maar ik heb tenminste gelopen, had ook op de bank kunnen zitten. Zegt ie “ja maar als je wilt afvallen moet je toch sneller lopen” gelijk helemaal nakijken of de instellingen wel kloppen online. Echt ik heb alweer spijt dat ik het heb gedeeld jonge echt. Pfffffffff

6 likes