Dankjewel voor de tip! Ik krijg ook een bon, heel goed opgelost van de Mc donalds.
Ja dit is echt weer een zoveelste druppel die de emmer laat overlopen. Ik praat eigenlijk altijd uit automatisme met ze en als het dan een paar dagen goed gaat denk ik âjoh ik heb gewoon overdrevenâ maar dan kom ik er daarna weer achter dat we gewoon uit elkaar groeien. Moet echt even nadenken voordat ik weer automatisch iets stuur of ergers op reageer. Zo lastig
Nou ik vind het knap van je dat je het gedaan hebt hoor!
Met de zoekfunctie wordt tekst die in spoiler staat wel weergegeven Ik wilde gewoon wat algemene revieuws over een film opzoeken maar nu ben ik dus flink gespoiled
Wat een kutreactie. Echt knap dat je een uur hebt gelopen hoor, lekker bezig! Vond je het een beetje uit te houden/leuk?
Niemand heeft me complimenten over mijn nagels gegeven
Snapt dan niemand dat nagellakken kut is?!
Ik luisterde net het origineel van Billie EIlish en was daarna benieuwd wie het hadden gecoverd. Davina Michelle stond redelijk bovenaan, dus op haar geklikt. Maar ik vind zo veel covers van Youtube-artiesten zo zielloos of ze gooien overal hetzelfde sausje overheen en dat is mijn ergernis.
Het origineel is prachtig, gewoon een nummer dat een klassieker gaat worden.
Maar bij de meeste Youtuber is altijd alles zo saai. Ja, ze kunnen vaak goed zingen maar creativiteit (op een enkeling na) is er nauwelijks. Waarom geen dancehallversie of iets met een fucking doedelzak? (Alleen een blokfluit gaat mij te ver.)
mijn immuunsysteem, ik heb een ontstoken oog en ik kwam er vandaag achter dat een parasitaire infectie die ik eerder dit jaar had weer terug was (of nooit weg geweest (?)), doe even beter je best hallo!!!
Ik kan dit echt niet aanhoren hoor. Heb t na 40 sec uitgezet
Mensen die zich te goed voelen voor de bus. Echt vreselijk. Nu loopt een vriendin te zeuren of ik haar naar het station wil brengen terwijl de bus op 5 min afstand directe verbinding heeft met het station. En dit is een ritje van 10 minuten. Ik snap gewoon echt het hele probleem niet maar blijkbaar is het â gedoeâ.
Ohh echt hoor. Ik heb ook vrienden die op kwartiertje fietsen van ons wonen en dan met de auto langskomen. Terwijl de parkeergarage nog een stuk lopen is en betaald is.
Edit: de ergernis slaat nergens op want ze vallen me er nooit mee lastig. Maar kan me echt niet voorstellen waarom je niet gewoon fietst.
Ik ben een oplader kwijt en de andere die ik had is net kapot gegaan
Ik kap gewoon met mân telefoon echt geen zin meer hierin (hij is ook al âoudâ dus moet sowieso al altijd aan de lader)
Dat ik het niet kon laten om curry pasteitjes en fried gyoza te bestellen vanavond, nu heb ik natuurlijk maagzuur from hell en kan ik er niet van slapen
Alsof haar op gaan halen met de auto voor jou geen gedoe is.
Duitsland en digitaal betalen. Op de 1e vakantiedag uit eten geweest, wil ik betalen met een standaard ING-pas, accepteren ze alleen een EC-kaart ⊠Ik wist niet eens dat het nog bestond. Gelukkig had ik thuis nog gepint dus we hadden cash, maar echt, het is 2023!
En ik heb maar 1 (groot) glas bier gehad en nu ligt ik wakker van de koppijn terwijl mân vriend heerlijk ligt te snurken.
Ah, dat is zo naar! Bij elke draai lijkt het dan weer erger te worden.
Herkenbaar, mijn schoonmoeder woont relatief dichtbij, meestal wandelen we naar haar toe (15 min lopen). Mijn schoonzus doet alles met de auto, zelfs naar de supermarkt (hoogstens 5 min fietsen). Maar elke keer de vraag als we iets gezamenlijk hebben of we samen zullen rijden met de auto of vraagt ze of ze ons echt niet even moet brengen na afloop. We vinden wandelen en fietsen heerlijk en haar kinderen zien de wereld altijd vanuit de auto. We wonen in een kleine gemeente waar alles in handbereik ligt, laat lekker die auto staan
Ik erger me aan mân dochter die vind dat ik een racist ben omdat ik een kledinglabel probeerde te lezen in het chinees, want er stonden chinese tekens, maar omdat ik dat niet kan lezen en net alsof doe, ben ik een racist?
Is dit hoe de wereld werkt tegenwoordig?
Hoe heb je net alsof gedaan dan?