Dat moment dat je zo erg in je rijke Bobo bubbel zit, dat je dit soort dingen zonder gêne hardop uitspreekt en ook nog eens durft te laten publiceren.
Wel cool dat ie de boot naar Amerika neemt.
Ik krijg binnenkort mijn eerste auto, maar ben als de dood om in een schakel te rijden. De laatste keer dat ik dat deed sloeg de auto zes keer af en heb ik een soort trauma opgelopen. Wat als ik t nooit onder de knie krijg 🫠
Gewoon rustig oefenen, komt echt wel goed
Vooral blijven rijden. Ik was de eerste 2 jaar dat ik mijn rijbewijs had echt een gevaar op de weg omdat ik maar af en toe reed. Toen ik regelmatig de weg op moest ging het heel snel beter. Komt echt goed.
Koppeling rustig en met beleid op laten komen (zonder extra gas te geven) de eerste paar keren. Dan leer je goed het aanknopingspunt kennen en kan het daarna bijna niet meer misgaan!
Muggenbulten. Echt ik weet niet wat er voor terrormuggen dit jaar zijn maar zoveel muggenbeten heb ik nog nooit gehad. Ik word gek van de jeuk. Zelfs op de zijkant en onderkant van mijn voet heeft er eentje toegeslagen
komt echt helemaal goed! ik was ook echt een ramp, janken tijdens rijlessen, pure paniek, toen ik m’n rijbewijs had constant af laten slaan (voor een druk stoplicht uiteraard), en nu vind ik autorijden echt super leuk.
ik erger me aan mensen die toch de tram in proberen te stappen via de uitgangen.
Ik heb mijn middelvinger gisteren gestoken met een loei scherpe borduurnaald. Er wil geen korstje vormen op die wond en nu doet zelfs handen wassen pijn
Dat ik steeds denk iets te kunnen bestellen bij IKEA:
Maar zodra ik verder klik:
Dat ik op vakantie veel onder de parasol heb gelegen, als dat niet zo was ik m’n hoed op had, en ik ALSNOG een verbrand plekje op m’n hoofdhuid heb op de plek van een scheiding in m’n haar. En dat nu dus aan het vervellen is gelukkig niet zo’n groot plekje.
Ik denk dat dit dus gebeurd is terwijl ik in het zwembad lag want dan heb ik geen hoed op. Maar heb er wel de hele tijd geprobeerd op te letten dat ik m’n haar achterover veegde zodat ik geen scheiding heb (heb haar tot net onder m’n kaak dus het is te kort voor een knot).
Maar zelfs dat is dus niet genoeg
God, in de groepsapp gegraagd wie er mee wil ergens naartoe, dubbel gecheckt dus koop ik kaartjes eindstand oh ik heb een dubbele afspraak dan
Ik probeer even een dutje te doen omdat ik nog de hele avond moet feesten. Maar ik hoor buiten steeds andere mensen roepen waar ik ben.
(Ben in griekenland bij familie)
plaktattoo’s die je er bijna niet meer vanaf krijgt
Plakband schijnt te helpen.
Anders kom je niet door spijkerstof
Ik ken dus iemand die altijd naar haar vriendengroep refereert als ‘de gangbang’. Dan krijg je dus posts op social media als: heerlijke avond gehad met de gangbang! Snel weer doen .
Pathe kaarten gekocht tijdens die Kruidvat actie maar de vouchers zijn onvindbaar. Irritant. Zouden de luitjes bij de klantenservice hier wat mee kunnen? Ik ga ze hoe dan ook even bellen morgen.