Waar erger je je aan? #16

Babyolie helpt, misschien gewone ook?

2 likes

Helpt dit niet? Bedoel je onvindbaar als in je hebt de codes niet meer of ze geven een error?

2 likes

Ik krijg ineens allemaal mailtjes van dingen die ik heb besteld bij webshops, maar ik heb dus niks besteld. Ik dacht eerst aan oplichting, maar nu blijkt mijn achternichtje en tevens naamgenoot (zelfde voor en achternaam) allerlei dingen te hebben besteld en mijn e-mail adres op te hebben gegeven.

Eigenlijk moet ik er ook om lachen want haar moeder zei jaaa ze heeft sinds 2 weken een pinpas en shopt zich nu rot (meisje is 12)

10 likes

Wow wat onhandig haha

2 likes

Mijn collega zegt altijd ZZZZZUIKER. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan

7 likes

Heb weer een spier verrekt in mijn nek en nu heb ik geen idee hoe ik liggen moet dus ben de hele nacht al aan het wiebelen en draaien. Ben hartstikke moe maar slapen ho maar.

2 likes

Oh ik herken dit heel erg. In mijn lesauto ging het prima (diesel) maar in de benzineauto van mijn moeder sloeg hij zo vaak af! Elk stoplicht weer stress.

De beste tip die ik kreeg was om juist tijdig gas BIJ te geven. Ik liet de koppeling veel te ver opkomen zonder gas bij te geven. Een dieselauto gaat dan wel rijden, bij een benzine auto sloeg de auto dan af. Wel rustig gas bijgeven maar wel al starten vóór de koppeling helemaal opgekomen is.

(Ik zie dat hierboven iemand juist het tegenovergestelde adviseert. Maar dit was voor mij echt dé tip)

Sindsdien ging het direct stukken beter. Plus veel oefenen. Hopelijk heb je ergrns een rustig bedrijventerrein ofzo waar je het veel kan oefenen.

9 likes

Aan een collega :rage:

2 likes

Dit is ook wat voor mij het beste heeft geholpen toen ik van diesel naar benzine ging! Ik was gewend alles op de koppeling te doen maar dat gaat echt niet in mijn blikje. Het is even wennen maar ik sla nu nooit meer af (al vind ik heuvel proeven nog wel extra eng want dat deed ik in de les auto ook altijd zonder handrem en nu moet ik die wel gebruiken :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:)

7 likes

Dat kan in een benzine auto ook zonder handrem hoor! Je houdt je gewone rem ingedrukt en laat je koppeling opkomen tot het aangrijpingspunt, vervolgens laat je de rem los en geef je gas bij.

3 likes

Oh dan waren mijn oude bakkies misschien wat beter, want zelfs in mijn koekblik uit 1997 ging dat prima!

2 likes

Ik heb vandaag mijn tweede rijles en ik vind haar echt prima, maar ze heeft tot nu toe al 3 keer een tijdsstip verplaatst (met een half uur, maar alsnog), en dat vind ik toch best onprofessioneel ofzo. Of ligt dat aan mij? Bij de proefles vroeg ze of het een half uur later kon. Gisteren appte ze of mijn les vandaag om 11 ipv 9 kon, prima. Appt ze nu of het om 11.30 kan zodat haar lessen beter aansluiten. Dat wist je gisteren toch ook al of ligt het aan mij?

13 likes

In mijn auto gaat dat helaas niet meer :smiling_face_with_tear: wat je beschrijft deed ik ook altijd in de les auto, helemaal prima

1 like

Mijn instructeur doet dit ook regelmatig. Dan zegt er een leerling last minute af en vraagt hij of ik eerder/later kan. Ik vind het niet zo’n probleem. Als het niet kan zeg ik dat gewoon en kan ik op de originele tijd lessen.

7 likes

Nee ze vraagt het wel. Maar tot nu toe dus drie keer voor 2 lessen. En nu dus een uurtje van te voren terwijl je gisteren toch ook al wist hoe je schema er vandaag uit zou zien?

En ik kan wel hoor maar ik ben zelf echt super rigide daarin (denk niet dat ik dat zou doen als instructrice, voor de 2e keer zo last minute vragen of het later kan) dus vandaar dat ik het vraag, blijkbaar ligt het wel aan mij!

2 likes

Oh nee ik vind dit ook heel irritant! Ze vraagt wel of het voor jou kan maar op het moment dat je nee zegt hoor je de hele les hoe kut de dag was :roll_eyes:

1 like

Ik moet naar de wc maar ik heb een zwempak aan. Dat is toch godvergeten irritant

9 likes

Gewoon badpak naar de zijkant trekken tussen je benen? Ik moest op vakantie zo’n 10 keer per dag (zwanger) met een nat badpak aan en dit was echt de uitkomst.

4 likes

Ik ging niet voor een kleine boodschap

11 likes

Ja dit, mijn ervaring met mijn rijinstructrice was dat er wel eens leerlingen uitvielen/ziek waren oid en je wilt natuurlijk niet met een gat ertussen zitten, dus dan probeer je te schuiven zodat alles mooi op elkaar aansluit. Denk dat het zoiets is @Nysmn .

3 likes