De verdoving van de tandarts is nog niet volledig uitgewerkt. Behalve op de prikplek en daar doet het nu dus pijn en de rest van m’n mond voelt kut
Ik heb binnenkort een congres in het buitenland van zaterdag tm dinsdag. Had niet helemaal goed naar de tijden gekeken, maar op zaterdag is het alleen in de middag (ok, prima), maar op zondag begint het om 08.00uur 's ochtends??? Like wtf
En dan is er ook pauze tussen 11.30 en 15.00uur en daarna gaat het door tot 18.30uur. Hoe dronken was degene die deze planning maakt joh
Ik kwam erachter dat de fles met gebruikte zonnebloemolie is omgevallen in de garage.
Vanmiddag dacht fck this en deur dicht gedaan.
Maar moet nu wel keer gaan opruimen. zo’n rotwerk en die vieze frituur lucht
Lekker lang lunchen met een glas wijn
Deden wij vaak in de nazomer in congressen in Zuid Europa
Ja ik ga alleen dus hoop dat ik daar wat wijnbuddies vind
Wanneer je niet vaak een serie leuk vindt en wanneer je eindelijk wel een leuke serie vindt met een boeiend verhaallijn, mensen het slecht vinden en er dus geen nieuwe seizoen meer komt. Fuck you.
En dan de reacties ‘het is te langzaam’ ‘onrealistisch’ (vaak mensen die dan wel GoT en dergelijke buitenlandse grote productie series kijken)
(Heb het nu over arcadia en alter ego. Allebei vind ik echt leuk)
Oh komt er geen tweede seizoen van alter ego?
Is nog onbekend maar al die slechte reviews en ratings maakt me wel nerveus
Haha, ik heb dezelfde vraag over Arcadia. Ik las dat er een tweede seizoen zou komen?
Ongevraagde tip: mocht je toevallig kattenbakkorrels hebben, deze erop gooien. Even laten liggen en dat opvegen.
Zijn ze nu aan het opnemen, denk ik. Dus ja, dat komt er.
Ik ben van nature echt een relaxt persoon en kan me niet zo snel druk maken om dingen, maaaaaar ik heb gemerkt dat ik echt agressief word van mensen op fatbikes? Haha ja terwijl ik dit typ denk ik ook “wtf meid” maar dan zitten ze echt met een grijns op zo’n overgewaardeerde fiets terwijl het er gewoon echt niet uit ziet? Daar erger ik me aan. En het rijgedrag natuurlijk, dat krijg je volgens mij gratis bij het kopen van zo’n fiets.
Helaas niet. Heb geen kat.
Ben het nog steeds aan het uitstellen.
Ik vind ze ook heel irritant. Er reden er hier twee uur geleden twee door de straat die achterelkaar aanreden en de achterste had ook nog een of ander irritante nepsirene erop en een soort toetergeluid.
Lifehack is echt om ‘s avonds een afspraak te plannen. Je gaat slapen met een verboofd bekkie en je wordt wakker en hebt er helemaal geen last van gehad✨
Haha ja dat is wel een goede idd
Het is inmiddels zo goed als uitgewerkt dus heb net lekker chocola zitten eten
Staat niet zo genoemd in het programma, maar ik ga het op mn gemak nog even uitspitten zou wel een stuk schelen!
Er is echt niks erger dan je hier op verheugen, omdat eten het enige lichtpuntje is op zo’n tijdstip, en dat er dan alleen koekjes voor bij de koffie zijn. Nederlanders zijn niet te vertrouwen met dit soort dingen.
Het is in het buitenland
bestaat dit?? walgelijk