Waar erger je je aan? #17

Op ali krijg je veel matches op de foto’s.

5 likes

Mehhhh ik ben blijkbaar blinder dan ik dacht
Vond idd dat retouradres wel raar maar dacht alleen ok vreemd
En had het gereverse imagesearched maar heb blijkbaar niet op zitten letten want had alleen 1 rare Ali site gevonden maar verder niks

uuuuugh en als ik kijk of ik het terug kan sturen:Wij willen u graag informeren over ons retourbeleid. Bij Dolcezza heeft u de mogelijkheid om alle producten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te retourneren. Zo heeft u ruim de tijd om te bepalen of het product aan uw verwachtingen voldoet. De terugbetaling zal binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retour pakket worden teruggestort.

Echter, om onze producten tegen zeer lage prijzen te kunnen aanbieden, zijn wij genoodzaakt de retourkosten bij de klant in rekening te brengen. Dit betekent dat als u een product wilt retourneren, de kosten hiervoor voor uw rekening komen.De kosten voor retourneren variëren gemiddeld tussen de €25 en €30 per product. We willen u erop wijzen dat onze producten vanuit onze fabriek in China en Australië worden verzonden en dat de retourkosten ook naar deze landen moeten worden betaald.

het staat er gewoon bij dus
nou ja blame het slaaptekort van het hebben van een boze baby en hoop maar dat hij een beetje leuk is en niet al te kut

10 likes

en anders knal je m gewoon op vinted

1 like

Mijn trein waarvan het beginpunt Berlijn is, is voordat hij kan vertrekken al 75 vertraagd omdat hij te laat klaargezet is. Awesome. (Ik moet überhaupt blij zijn dat hij niet gecanceld is maar pfff kom op zeg)

3 likes

Haha ik heb dat ook eens gehad dat iemand dat vroeg, ik heb het meegegeven maar dacht wel wat is dit voor gekkigheid

5 likes

Dat je dit bij een restaurant doet waarbij je een verpakt koekje krijgt bij je koffie/thee oke maar zo? Beetje raar idd

7 likes

Huh wilde hij daar dan ook een bakje of zakje omheen ofzo? Of heeft ie hem gewoon rauw in z’n zak gestoken?

3 likes

Ik ga echt stuk om ‘rauw in z’n zak gestoken’ hahaha

Ik vind het ergens wel heel lief.

25 likes

Maar echt gewoon een kaakje of helemaal zelfgemaakt met sprinkles en unicorns want bij dat laatste snap ik het

Stel ik me hier een koekje uit blik bij voor? Zo van kant en klaar deeg om zelf af te bakken?

6 likes

In plastic zoals een leverworst, plastic eraf, in 8 plakken snijden, bakken en klaar. Best lekker, zeker warm.

3 likes

Oh grappig, nooit gezien! Best chill om low effort toch iets meer op tafel te zetten dan een supermarktkoekje.

2 likes

De buren die zo hard met hun voordeur smijten dat ons kind net kwam kijken of ik ok ben want misschien was ik wel uit bed gevallen zo hard klinkt het hier door. Diezelfde buren zijn nergens op aanspreekbaar, bah

Snachts moeten plassen en dat dan én het wc papier op is én ik niet meer kan slapen nadien :tired_face:

3 likes

Ik ben net ongesteld geworden en heb flink kramp, maar heb over een paar uur een kleine ingreep en wil daarom nu geen ibu nemen, want weet niet of dat ok is met narcose, dus zit nu heel zielig met een kruik op de bank pijn te lijden. Lekkere timing ook weer :upside_down_face: Dat is echt het enige dat ik mis aan de pil, dat ik gewoon door kon slikken als het slecht uitkwam om ongesteld te worden

2 likes

In elke tas zitten tig tampons maar laatst een grote schoonmaak gehouden en nu sinds heel lang weer eens naar kantoor gegaan. Onverwacht ongesteld, geen tampons en alleen mannen. Nu ga ik zo naar een drogist wandelen en hopen dat ik het red maar jezus ik ben hier toch gewoon te oud voor.

3 likes

Kan je niet even bellen om je vragen of het kwaad kan als je pijnstilling neemt?

Gadverdamme zeg, kun je nagaan als je bijv na een date had gezegd dit is m niet voor mij. Hopelijk houdt hij snel op!

4 likes

Ik sta al 53 minuten bij PostNL zakelijk in de wacht en ze gaan om 18.00 dicht :expressionless:

In de parkeergarage waar ik parkeer als ik ga werken kan je bij de poort betalen (superhandig) maar toch staat er al-tijd een giga rij bij de betaalautomaat. Echt zo hinderlijk, bij de poort betalen gaat toch zoveel sneller? En je kan niet met cash betalen dus dat is ook geen reden

4 likes