Wat erg! Hebben jullie wat gehoord of stond je vanmorgen naar een lege oprit te kijken?
We kregen kraamvisite in de ochtend en ik zag dat ze op de oprit parkeerden. Dus ik vroeg mijn man of hij ergens anders geparkeerd had maar dat was niet het geval. De oprit was dus niet meer leeg maar niet gevuld met onze auto.
Dat meen je, wat vreselijk! Succes met alles regelen
Hoe rijden ze weg, als ze geen sleutels hebben?
Door onder andere het signaal van keyless entry of je sleutel te kopiëren
Daarom is het ook belangrijk dat je je autosleutels nooit dichtbij een buitendeur of raam bewaart en ze nog beter in een metalen blik of kistje of iets dergelijks opbergt.
Neemt natuurlijk niet weg dat ze buitenshuis dan alsnog kunnen worden gekopiëerd maar die kans is nog altijd iets kleiner aangezien het kopiëren zelf een aantal minuten duurt en dat in het openbaar niet zo evident is.
Dit is mij (en mijn vriend) nog niet gelukt helaas, iemand die een screenshot heeft van waar ik dit kan aanpassen?
Heb je het niet gevonden of hielp het niet?
Ik heb het niet kunnen vinden.
Ik zie ook dat ik die functie âadaptiefâ er niet tussen heb staan.
Heb je niet eerste generatie airpods pro dan? Mijne hebben dit ook niet namelijk
Ja grote kans van wel, maar wel heel irritant dat de NC gedeeltelijke uitgaat als ik dus mensen hard om me heen hoor praten of als de omroep van de trein spreekt.
haha beetje een niche ergernis maar ik word zo moe van jovd-leden met hun systematische âwij zijn NIET de VVD en zijn het ook NIET eens met wat ze nu doen!!â om vervolgens stuk voor stuk een VVD politicus te worden die 100% de partijlijn volgt
Dat er altijd veel te weinig deeg uit een pak voor appeltaartmix komt om de bovenkant ook nog te bekleden. We hebben nu een soort van âopen appeltaartâ in de oven staan (en niet eens gesnoept van het deeg daar was gewoon veel te weinig voor)
Haha ik stond net verwonderd te kijken naar een pak âappeltaart extra deegâ in de supermarkt want vroeg me af wat daar het nut van was, maar misschien is dat wat voor je?
Hahaha echt? Haha bizar! Ik hoef geen extra deeg ik wil gewoon genoeg!
hahaha hierdoor heeft mijn moeders appeltaart cultstatus bereikt onder mijn vrienden en andere kennissen
iedereen denkt dat het een speciaal/geheim recept is want âbeste appeltaart ooitâ maar het is gewoon het pakje en recept van dr oetkerâŠ. maar dan van alles iets meer zelf toegevoegd
Mensen met meerdere Instagram-accounts (bijv van hun bedrijfje en prive, of huisdier en prive) en dan telkens bijna alle stories via allebei die accounts delen op hetzelfde moment. Waarom?! Waarschijnlijk heb je echt heel veel overlap in volgers?
En sommigen posten dan ook nog de updates op die accounts in de stories van de anderen. Ik volg je ongemakkelijke eetaccount met een reden niet
Ik ben zo ziek geworden vandaag en heb disndag een belangrijke sollicitatie
Beterschap! Hopelijk knap je snel op.