Waar erger je je aan? #17

Ik haat het echt als ik een filmpje/tiktok kijk en dat die persoon dan steeds maar 2 zinnen zegt en dat je ziet dat ze de video uit en weer aan zet, dan weer 2 zinnen zegt, de video weer stopt etc. Je ziet dan dus die arm naar de telefoon gaan om hem stop te zetten. En dan echt 10x in een video.

Denk gewoon ff 2 seconden na over wat je wilt zeggen voordat je begint met filmen? Of edit die stukjes eruit?

9 likes

Dat doen ze expres, zorgt ervoor dat mensen langer willen kijken want onze breinen willen dan weten hoe de zin eindigt.

Dat op Instagram en TikTok etc. Ik de hele tijd dingen zie van gen z’ers die praten over hoe cringe millennials zijn en dat is zeker zo hoor, en heb het ook in actie gezien hahaha maar aan de andere kant denk ik…kom op…jullie tijd gaat ook komen. Alsof de TikTok dansjes en rare thirst traps en uitspraken als bestieeee, slay, girlie etc. niet cringe worden wanneer zij straks van middelbare leeftijd zijn…kom op hoor :joy: Zo gaat het gewoon. De babyboomers en gen x ers hebben het ook allemaal meegemaakt. Het is gewoon een right of passage van het ouder worden.

15 likes

Ik heb dit juist heel erg als ik ongesteld ben, echt een 4 maanden zwangere buik. Ik krijg dan ook de meeste van mn broeken niet dicht :-1:t3:

3 likes

Omg zaargoedemans doet dat om de 5 seconden

4 likes

Vind haar zó irritant, maar wel stug blijven kijken natuurlijk.

4 likes

Wow wtf is dit nou weer. Ik voel het opeens ook. Vroeger nooit. Kan er ook nog wel bij. :fu:t5: Liefst haal ik die hele zooi uit mn lijf.

3 likes

Waarom voelt iedere dienstverlener de behoefte om zijn/haar politieke standpunten met me te delen.
Gister de notaris die vertelde dat wanbetalers van huurwoningen expres het leven van verhuurders zuur maken door steeds na 3 maanden een klein beetje te betalen zodat ze er niet uitgezet kunnen worden, vandaag een plafondzetter die zei dat er miljarden naar het buitenland gingen en hij niets kreeg, paar weken terug iemand voor de ventilatie die zei dat de buitenlanders alle woningen inpikken, de kraamzorg die ook zulk soort dingen liet vallen.
En ik ga er dan tegenin, maar dat maakt het dan zoo ongemakkelijk.
Alleen met die ventilatie meneer had ik wel echt een leuk gesprek en die geloofde me ook wel.
Ook vaak dat mensen tegen me beginnen over parkeerproblematiek. Ik heb zelf geen auto en wil meer groen, ik ben echt niet de persoon om tegen te klagen dat je je 3 auto’s niet voor de deur kwijt kan.
Maargoed dat zijn mensen waarbij ik weg kan lopen. Kan moeilijk weglopen bij die andere mensen.
(ik hoef geen tips)

16 likes

Ja ik ook, maar a la minute in de overgang komen schijnt ook niet iets te zijn wat je moet willen. :expressionless:

1 like

Ik ben net naar de AH gegaan omdat ik zin had in snaai. Nu heb ik chili mascarpone dip (vond ik vorige keer teringlekker) Ʃn een stukje brie en beide smaken vies :nauseated_face:

Ligt vast aan mijn smaakpapillen vandaag, maar niet echt bevredigend zo.

1 like

Ben zo blij dat het februari is, werd echt helemaal gek van al dat gezeik over hoe lang januari wel niet zo duren

8 likes

Dit jaar nog een dag langer door schrikkeljaar

4 likes

Brie op een doordeweekse dag, je moet het maar durven.

38 likes

Ik werd wakker van menstruatiekramp en nu heb ik honger.

1 like

Precies dezelfde ergernis :face_holding_back_tears:

3 likes

Tip van mij: altijd snacks in je nachtkastje bewaren. Dan hoeft mijn vriend niet per se midden in de nacht naar beneden om wat te eten te halen.

5 likes

Ik werd net wakker met een gezwollen bovenlip en het lijkt alsof ik fillers heb gehad. 🫠

1 like

voor je snacks in je nachtkastje had maakte je je vriend er voor wakker?

9 likes

Ja, soms ging ik zelf maar als ik zag/ hij zag dat we wakker waren en ik zei dat ik zo een honger heb dan ging hij wat te eten halen.

8 likes

Ok! Ik zou echt nooit bedenken om mijn vriend wakker te maken voor iets wat ik nodig heb en zelf kan halen :sweat_smile: Ik zou er andersom ook echt niet blij mee zijn.

6 likes