Vrouwen kunnen er ook wat van hoor. Ik zei laatst (een beetje bot wel) gewoon iets van: ik zit echt niet te wachten op jouw advies. Toen was het gesprek wel voorbij:joy: mission accomplished
Ik betaalde hier bijna 10 jaar geleden €130 (in het buitenland bij de ambassade), dus mag binnenkort weer, inmidels is het €160
Ik kocht mooie ranonkels bij de supermarkt en in hetzelfde pand zit een bloemenwinkel waar ik normaal bloemen koop ook. Ik liep naar buiten en een van de bloemisten stond in de buurt van de uitgang en terwijl ik langs de winkel op liep keek ze naar mijn bloempjes en zei zo ‘Zo wat een dunne zijn dat… tja, dat krijg je hè.’ Ik stopte eerst even tussen haar twee zinnen door, maar ben na kort oogcontact zonder iets te zeggen doorgelopen. Doeiii!
Hallo ik was echt heel blij met mijn bloempjes maar zo’n zure trut die dan even dit zegt is toch echt hoogstens onnodig. Laat me leven…
Oh wat een zure reactie
Geniet van je mooie ranonkels!
Damn, opzoek naar een nieuwe bloemist dan denk ik. Wat zuur zeg.
Geniet van je mooie bloemen
Werkte bij een supermarkt in zo’n overdekt centrumpje en daar zat ook een bloemist. En toen ging die bloemist allemaal A4-tjes ophangen met: vlees koop je toch ook niet bij de schoenmaker!!! Alleen de bloemist heeft kwaliteit!!!
En de slijter in die hal gooide altijd onze folders weg als er slijterij-aanbiedingen in stonden. Zag je hem op camera naar die display lopen waar dan foldertjes in lagen voor klanten en alles meenemen.
Zei die vent dat ook gewoon zo? Wat een sneuneus!
Wauw. Bijzonder. Dat kan je toch eigenlijk niet zeggen? Denken is 1 ding, maar daadwerkelijk zoiets tegen een klant zeggen?
Ik ga toch ook met mn Ah boodschappen door de Lidl
Dit is echt een first world problem maar wij hebben een hele kleine auto en omdat de maxicosi achterin staat is de plek voor de bijrijdersstoel te krap om te zitten, maar op de achterbank is voor een volwassene ook net aan en geld voor een grotere auto hebben we niet omdat ik graag een bakfiets wilde.
Ik wil een bestelling plaatsen bij een webshop die als actie heeft dat je gratis verzending krijgt bij een order vanaf €25,-. Wat ik wil bestellen is €24,99
Whaaa heb je toen wel nog iets gekocht of wilde die eigenaar dat niet eens? Of jij niet, zou je groot gelijk in hebben ook.
Heel ander verhaal, maar winkelmedewerkers zijn soms echt raar. Ik had een tijdje tussen een tafel vol portemonnees gekeken: waren 40 verschillende soorten en maten en ik kon het niet goed zien/kiezen. Ik heb daar 8 minuten gestaan en de eigenaar zag dat ook vanachter de kassa. Nadat ik mijn keuze had gemaakt, had ik het geprobeerd te fatsoeneren, maarja kon niet voorkomen dat je kon zien dat iemand er tussen had gekeken.
Daarna was ik een rek opgeschoven. Komt de eigenaar letterlijk naast me staan en echt hardop heel droog zo tegen niemand in het bijzonder “Iemand … heeft er wel een beetje een zooitje van gemaakt”. Dus ik zo lachend, want ja nogal duidelijk dat ik het was, en dacht dat hij het met een knipoog bedoelde staan “Ja haha sorry, ik kreeg het niet meer heel netjes”
En toen die vent enorm droog met een chagrijnig hoofd “Oh… was jij dat.” Echt uitnodigend om nog vaker daar te komen en geld te besteden
(Ik snap dat het voor winkels irritant is hoor, als je iets helemaal netjes hebt opgevouwen/neergelegd en het is in één keer ongedaan gemaakt als een klant kijkt, maarja dat is een beetje inherent aan de manier van opstelling. Ook altijd zo bij Zeeman: ligt alles heel strak opgevouwen en dan zoek je een onderbroek in jouw maat en komen ze direct achter je aan zuchtend en hardop klagend tegen een collega die stapel weer rechttrekken )
Bij de Zeeman hier ligt het ook altijd ramvol op die plank, dan probeer ik een joggingbroek er netjes uit te pakken (nadat ik de maat gegokt heb door de planken te tellen) maar je hebt er dan zo 4 tegelijkertijd ja sorry mevrouw bij de Zeeman ik werd aangevallen door de joggingbroeken
Ik met mijn grote bek.
“Ooh ik kan wel bierpakketten voor pasen maken.”
Die pakketten zijn fukking moeilijk om te vouwen
Oeps, en wat nu als je met je partner, baby en kinderwagen ergens heen wilt? Dan moeten jij en de baby met de auto en je partner met de bakfiets en de kinderwagen daarin?
Heb ergens etenswaren gekocht om mee naar huis te nemen. Kom ik thuis mist er iets waar ik wel voor betaald heb. Maar terug gaan kost meer tijd en geld dan hetgeen wat ze vergeten zijn. Had me er al op verheugd.
Heel mijn dyson airwrapset meegesleept op vakantie… werkt ie daar blijkbaar niet? Argh zo zonde van de ruimte in mijn koffer
Ik vind de was doen echt niet erg alleen opvouwen en in de kast leggen???
De was ophangen vind ik ook zo verschrikkelijk
En onze kitten is zo’n kleine asshole die de was van de lijn trekt haha.
Ik heb al bijna 24 uur geen wc papier meer omg