Waar erger je je aan? #17

De moeder van mijn man feliciteerde je zelfs met zichzelf :expressionless:

4 likes

Hahaha Anna Nooshin ā€œThanks for having meā€

3 likes

Mijn moeder toen ik 26 werd ā€œGefeliciteerd met al 26 jaar mijn dochter zijn!ā€

10 likes

Beterschap. Je mag altijd mijn hockeystick lenen wanneer je vriend en ouders weer zo klote doen

7 likes

Ik heb weer 2 enorme muggenbulten op m’n gezicht :roll_eyes:

4 likes

Vorige week moesten mijn man en ik de zonnewering van de achtergevel halen omdat ze komen renoveren. Nu hadden we de buurman gevraagd om te komen helpen want we hadden 3 paar handen nodig. Uiteindelijk waren we de wering van de bovenverdieping aan het verwijderen (pokkezwaar ding) en stond mijn man op ons balkon en de buurman op zijn balkon beide met het losgeschroefde ding in hun handen. Ik moest via een lange ladder omhoog om te ondersteunen zodat zij t konden laten zakken. Nou ingewikkelde situatie maar doet er ook niet echt toe, ik moest die ladder op en een beetje in een bocht of zo staan, en toen heeft de buurman echt wel 6x gezegd ā€œoh ik denk niet dat je dit moet doen hoorā€ en ā€œho ik weet niet of het een goed idee is als jij die ladder op gaatā€ alsof ik een debiel ben? En ze zelf daarvoor 8x die ladder op en af gegaan waren. En alsof er een andere optie was? Want zij stonden ā€˜vast’ op dat balkon dus ik was de enige die kon helpen. Kreeg echt het gevoel alsof hij vond dat ik t niet kon omdat ik een vrouw ben, maar wtf? Het was niet moeilijk of eng, dus vond het echt extreem overdreven. Pfff stom gezeik.

8 likes

Dat mijn Hunkemoller alleen nog maar kleine maatjes heeft hangen en als het dan mijn maat is dan de omvang direct weer huge. :woozy_face:

1 like

Ik ben de sleutel van de kelderdeur kwijt, die heb ik bewust er gisteravond uitgehaald omdat mijn buurmeisje dan daar aan gaat draaien en naar beneden loopt. Die trap is heel steil en oud en echt gevaarlijk voor kleine kinderen.
Maarja waar heb ik die nou gelaten :cry: en hoe krijg je zo’n mega ouderwetse sleutel nagemaakt? Ik denk bijna dat de deur er maar uit moet.

Ik kan de parfum van de persoon achter me in de tram gewoon proeven. Bah

Is een goede tip. Ik zal eens kijken . Misschien als ik allemaal kleurrijke dingen opsla dat hij dan ook meer kleurrijke suggesties geeft.

2 likes

Deze?

7 likes

De hoeveelheid mensen altijd overal. Op straat, op het station, in het ov. Dit is eigenlijk gewoon een verkapte ā€˜ik haat het ov’ post. Ik wil echt zsm mijn rijbewijs halen als mijn financiĆ«n het weer een beetje toelaten en dan zie je mij nooit meer in een aftandse stinkbus.

6 likes

Ik denk ook de hele tijd ā€˜IK WIL HIER NIET ZIJN’.

3 likes

Uberhaupt de hoeveelheid mensen altijd overal :skull:

13 likes

Ja daar komt het kortgezegd wel op neer

Het lijkt me dat dat wel open te maken moet zijn met een loper?

Dat soort ouderwetse sleutels kun je soms ook bijkopen bij een sleutelmaker (omdat ze standaard zijn, bij mij hadden ze een map met foto’s van verschillende soorten sleutels) maar als je het origineel niet meer hebt denk ik dat het moeilijk wordt om de juiste te vinden :sweat_smile:

4 likes

Hele slot eruit halen een optie?

1 like

Heb je hem niet ergens bovenop een kast gelegd zodat je buurmeisje er ook niet bij kan?

1 like

Ruim 80 euro afgetikt voor een nieuw paspoort, waarom is dat zo duur :pensive:

1 like

Iedere avond racet hier tussen 21.00 & 21.30 de ijscokar door de straat met die bellen. Hij stopt niet ofzo. En de eerste avond dacht ik oh wat leuk.
Maar nu lig ik meestal al in bed en is het zo’n storend geluid.

4 likes