Niet eens een boete?
Nee ze doen altijd net of ze het bord niet gezien hebben en dan verplaatsen ze hun auto
Misschien als iemand zegt ze zoeken het maar uit in hun rolstoel dat er dan een boete volgt
Ik kan bij de kruidvat niet kiezen voor geen bon
Over Kruidvat gesproken. Staan die zelfscan kassa’s bij jullie ook zo hard. Ik krijg er nog eens een blijvende gehoorbeschadiging van
Ja op de grond, er om heen of stopt het bij de snoepjes of bij die rekjes die soms bij de zelfscan kassa’s hangen. Met een prullenbak heb ik geen probleem. En soms (ook ergenis) kun je ook niet kiezen of je wel of juist géén bon wilt.
Ok maar jij gooit je bon niet op de grond neem ik aan
VOLG DE INSTRUCTIES OP HET PINAPPARAAT!!!
Degene in mijn buurt is nog wel netjes. Maar die is redelijk nieuw. Volgens mij zijn de wat oudere wat rommeliger
Nou bij kruidvat zijn er zo veel vage aanbiedingen dat ik ook altijd even wil checken of het allemaal klopt.
SELECTEER UW BETAALWIJZE!
Is toch omdat het van Watsons is?
Maar omg die kassa’s moeten ze echt aanpassen. Ik ga ff navragen waarom die zo hard staan
Dat zijn Trekpleister en de Ici Paris en bijv. Rossmann en Superdrug ook en dat zijn heel andere winkels. Dus dat heeft niet zoveel te maken met dat het van Watsons is, wel met waar ze met deze specifieke formule voor kiezen.
Ik ben op vakantie en ben zo snotverkouden dat ik weer toegegeven heb aan die stomme neusspray en nu alweer weet dat ik het straks in NL weer moet gaan afbouwen en das zoveel gedoe steeds. Ik haat verkouden zijn.
Ja, of dat stukje van Patrick Laureij, dat ze het beter ‘Gekkenhuis tyfuszooi’ kunnen noemen dan Kruidvat (Als je zoekt op ‘Patrick Laureij prullenbakkie’ vind je ‘m wel, denk ik.)
Ja weet ik toch ook niet
Had ooit gelezen dat ze het Kruidvat lekker vol wilden, omdat dat dan op hun winkels in Azië zou lijken.
Wat ik nu wel weet is dat ze die dingen fukking hard hebben staan, zodat de medewerkers foutmeldingen horen. Maar waarom doen ze dat niet duidelijk maken met oranje lampen? Dunno
Ik waagde me eraan om iets te vragen aan een winkelmedewerker laatst (kruidvat dus). Ging die INSTRUCTIES geven?? “Ja daar achter, tegenover product X en dan helemaal onderaan het schap.”
Loop gewoon even mee man.
Niet meelopen als een klant iets zoekt is beleid, de instructies voor een medewerker zijn dat ze moeten vertellen waar iets ligt en niet direct mee moeten lopen. Zal wel zijn om tijd en dus geld te besparen zodat personeel op de winkelvloer zo veel mogelijk andere taken kan doen in een uur.
Ik vroeg laatst aan iemand waar de pleisters lagen en toen ging hij het aan een collega vragen, kwam ie terug met de boodschap dat hij ze uitverkocht waren. Dus ik zo ‘alle pleisters?? wow!’ Ben toen toch nog een rondje gaan zoeken want vond het wel een wonderlijk verhaal en toen ik ze had gevonden was diezelfde jongen het schap ernaast aan t vullen Zoveel vragen.
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Waar erger je je aan? #17 (Deel 11).