Ik heb gister knallende ruzie gehad met een oom van mij. Ben aan het orienteren voor een eerste auto en ik wil tussen de 2000 en 2500 uitgeven, lijkt me best prima voor een startauto en ben al blij als het een jaar of twee mee zal gaan. Zit te denken aan een opel agila, hyundai atos etc. Dus het gesprek ging daar zo over en toen is hij helemaal geflipt omdat ik zijn advies niet aan wil nemen. Zijn advies is namelijk doorsparen voor een auto van 5000+ euro want : goede auto blablabla. Luisteren naar mijn kant van het verhaal wil hij niet en ugh. Ik ben het zo zat dat mensen mij altijd zo de les willen lezen en dan echt woendend worden als ik een wel mijn eigen plan trek en eens een keer niet luister. Ik vind het lief dat ik advies krijg, maar het zou zo fijn zijn als ik eens respect terug krijg als ik het afwijs. Echt waar slaat het op om te gaan gillen, wijzen, weglopen omdat je zegt “sorry, heel lief, waardeer je advies maar ik blijf bij mijn keus”
Echt ik vind het verschrikkelijk. Gebeurde ook toen ik op mezelf ging en ze aanboden om te helpen klussen. Er hangen lampen die ik lelijk vind, behang waar ik niet voor heb gekozen, luxaflex terwijl ik gordijnen wilde. Echt gatverdamme, kreeg niet eens de kans om zelf iets te doen. Echt hulp e.d. is lief hoor, maar het gaat altijd zo ver