Ja echt zo smerig. Ik heb een fobie voor naaktslakken. Dus ik zit lekker in de exposuretherapie
Ahh ik vind t net insect konijntjes
Dat ik blijkbaar mijn enkel overbelast heb en nu fucking pijn heb.
De lift is al sinds zaterdag kapot . En volgens de verhuurder heeft het geen spoed!! Maar net weer met baby en kinderwagen naar boven moeten lopen in delen. En een buurman van nog hoger heeft longproblemen en hing helemaal buitenadem over de reling van de galerij. Zo sneu. Hopelijk wordt het morgen opgelost want het is zo irritant
Hypochondrie is zo kut. Helaas zelf ook veel last van gehad en altijd bang dat het weer terug kan komen. Voel je vrij om een pb te sturen als je wilt!
Maar echt, gadverdamme. Dan liever de stroopwafel
Ik ben wel benieuwd hoe het smaakt maar ik wil geen hele pot kopen
Ja! Misschien erger ik me nog meer aan het feit dat Hema alles probeert te ver-tompoucen. Nu is de grap er voor mij wel vanaf hoor.
Volgens mij was stroopwafel de nieuwe smaak naast tompouce
Ja ik heb de proteinebar zelfs al geproefd
Ik eet nooit proteinerepen dus denk dat mijn mening nietszeggend is. Maar ik vond het opzich wel lekker
Smaakte het naar tompouce? Moest je lang kauwen om het weg te krijgen? Was het droog?
Kan dit naar “gezond” leven topic, dacht dat de ergernis was hoe goor (en troep) al die poeders en repen zijn en daarmee een stomme hype.
Ja dat was inderdaad mijn ergernis
bracht mn fiets net naar fietsenmaker, versnellingen deden kut. gaat dit grapje 220 EURO kosten!!! heb een traantje gelaten en ga zo aan de wijn in mn eentje
O ik had de stroopwafel. Het smaakte naar karamel, beetje droog, beetje sticky. Niet lang kauwen, haha
nee gewoon een gazelle city bike achtig iets. hele versnellings ding en achterwiel moeten vervangen worden.
Die chick van Seishiki studio die altijd zit te zeiken. Kan het gewoon niet aan.