Waar erger je je aan? #17

Ik erger me aan mezelf. Al 16 jaar mijn rijbewijs en nooit boetes en ineens dit jaar 3. Elke keer 2/3 km te hard, zo stom en zonde (en ja ik rij ook nog eens met Waze :clown_face:)

Hoe vaak mag je zo’n (kleine) boete krijgen voor je er ellende mee krijgt. Not asking for a friend.

2 likes

Volgens mij oneindig, afgaand op het aantal idioten op de weg

11 likes

Pas vanaf 50 km/u te hard wordt het een probleem :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Wilde even retail therapy doen en allemaal leuke kerstzooi bestellen bij Zara Home maar driekwart van wat ik wil is nog niet op voorraad :angry: zet het dan nog niet online.

1 like

Dit gezeur is net zo interessant hoowr :crazy_face:

7 likes

Ik zou zeggen zo lang je ze betaalt is er geen probleem verder

1 like

Ja zo vies en dan te bedenken dat mensen vrijwillig een dekbedovertrek van microvezel kopen brr

13 likes

Wtf waarom bestaat dit, wat walgelijk.

3 likes

Dat lied met die motten die je overal hoort.

5 likes

Schei uit met dat graflied. :joy:

7 likes

Toen ik klein was dacht ik dat hij marmotten zong

ik heb twee marmotten in m’n ouwe jas

6 likes

Wáárom zijn er nog STEEDS mensen die het normaal vinden om hun nagels te knippen en/of te lakken in de trein :rage::rage::rage::rage:

1 like

Nou Geert, als je dan zonodig minimumstraffen wil invoeren, begin dan eens met dit te straffen.

8 likes

Ik denk dat je me met iemand verwart ik ben Frans

13 likes

Auwhoer kerl!

7 likes

Nee dit ziet er echt niet zo glam uit als ze doet lijken op haar stories, ga je contact opnemen?

4 likes

Oooh zou ook zeker contact opnemen met de klantenservice! Ze hebben mij een keer heel snel en vriendelijk geholpen iig

4 likes

Roddel met ons

5 likes

Wel echt een goed cadeautje, die sprays ruiken lekker, wel veel sterken dan de geurkaarsen en blijft ook goed hangen.

2 likes

Aan mijn nieuwe warmtedeken die uit zichzelf na een half uur van stand 6 naar stand 3 gaat, vanwege de veiligheid ofzo. Laat mij gewoon cremeren op stand 6 gvd.

En aan het feit dat je zo tyfus lang moet wachten voor een wimperserum werkt. Ik wil NU bambi ogen.

9 likes