Waar erger je je aan? #17

Wilde even retail therapy doen en allemaal leuke kerstzooi bestellen bij Zara Home maar driekwart van wat ik wil is nog niet op voorraad :angry: zet het dan nog niet online.

1 like

Dit gezeur is net zo interessant hoowr :crazy_face:

7 likes

Ik zou zeggen zo lang je ze betaalt is er geen probleem verder

1 like

Ja zo vies en dan te bedenken dat mensen vrijwillig een dekbedovertrek van microvezel kopen brr

13 likes

Wtf waarom bestaat dit, wat walgelijk.

3 likes

Dat lied met die motten die je overal hoort.

5 likes

Schei uit met dat graflied. :joy:

7 likes

Toen ik klein was dacht ik dat hij marmotten zong

ik heb twee marmotten in m’n ouwe jas

6 likes

Wáárom zijn er nog STEEDS mensen die het normaal vinden om hun nagels te knippen en/of te lakken in de trein :rage::rage::rage::rage:

1 like

Nou Geert, als je dan zonodig minimumstraffen wil invoeren, begin dan eens met dit te straffen.

8 likes

Ik denk dat je me met iemand verwart ik ben Frans

13 likes

Auwhoer kerl!

7 likes

Nee dit ziet er echt niet zo glam uit als ze doet lijken op haar stories, ga je contact opnemen?

4 likes

Oooh zou ook zeker contact opnemen met de klantenservice! Ze hebben mij een keer heel snel en vriendelijk geholpen iig

4 likes

Roddel met ons

5 likes

Wel echt een goed cadeautje, die sprays ruiken lekker, wel veel sterken dan de geurkaarsen en blijft ook goed hangen.

2 likes

Aan mijn nieuwe warmtedeken die uit zichzelf na een half uur van stand 6 naar stand 3 gaat, vanwege de veiligheid ofzo. Laat mij gewoon cremeren op stand 6 gvd.

En aan het feit dat je zo tyfus lang moet wachten voor een wimperserum werkt. Ik wil NU bambi ogen.

9 likes

Mijn warmtekussen zegt elke 90 minuten vanzelf uit te gaan maar moet dat echt een keer timen want volgens mij is het veel korter

2 likes

Echt zo irritant

2 likes

Ik kreeg een brief van Aegon dat er op hun website een bericht staat dat ik misschien wel wil lezen. Stuur gewoon een email die ik kan negeren? Of beter, stuur helemaal niks.

4 likes