Waar erger je je aan? #17

Dit. Zet dat kutding gewoon aan de kant.

57 likes

Ja bijna alsof ik daar bij jullie in Belgiƫ rondloop.

39 likes

Waarom influencers ( en dan de moeder versies) toch altijd van die :nauseated_face: taal gebruiken als ze wollen items aanprijzen. Met stip op 1: ā€œ niks liever dan een kindje gehuld in wolletjesā€.

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Ik krijg gewoon al jeuk als ik weer van die zalvende stemmetjes hoor over de Dilling sale. En ik krijg ook jeuk van wol maar dat geheel terzijde.

14 likes

Hier heb ik ook zo’n tyfushekel aan. Of van die ongeĆÆnteresseerde milennials die de hele tijd op hun mobiel zitten. Optyfen! Ga achter me zitten!

@Bennielava ik wilde de hele tijd naar de wc en was zo blij dat hij op Elba zat. Tot ik erachter kwam dat hij nog naar Waterloo moest. Alsnog volgehouden, maar omg maak gewoon tussendoor een interval zoals bij Gone With The Wind. Je kan veel over die film zeggen, maar dat snapten ze 90 jaar geleden tenminste wel!

3 likes

Ik erger me aan mezelf. Al 16 jaar mijn rijbewijs en nooit boetes en ineens dit jaar 3. Elke keer 2/3 km te hard, zo stom en zonde (en ja ik rij ook nog eens met Waze :clown_face:)

Hoe vaak mag je zo’n (kleine) boete krijgen voor je er ellende mee krijgt. Not asking for a friend.

2 likes

Volgens mij oneindig, afgaand op het aantal idioten op de weg

11 likes

Pas vanaf 50 km/u te hard wordt het een probleem :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ja daarom hebben we daar lekker een apart topic voor hier :dancingbanana:

5 likes

Wilde even retail therapy doen en allemaal leuke kerstzooi bestellen bij Zara Home maar driekwart van wat ik wil is nog niet op voorraad :angry: zet het dan nog niet online.

1 like

Dit gezeur is net zo interessant hoowr :crazy_face:

7 likes

Ik zou zeggen zo lang je ze betaalt is er geen probleem verder

1 like

Dat gevoel van microvezeldoekjes :smiling_face_with_tear:

24 likes

Ja zo vies en dan te bedenken dat mensen vrijwillig een dekbedovertrek van microvezel kopen brr

13 likes

Wtf waarom bestaat dit, wat walgelijk.

3 likes

Dat lied met die motten die je overal hoort.

5 likes

Schei uit met dat graflied. :joy:

7 likes

Toen ik klein was dacht ik dat hij marmotten zong

ik heb twee marmotten in m’n ouwe jas

6 likes

WƔƔrom zijn er nog STEEDS mensen die het normaal vinden om hun nagels te knippen en/of te lakken in de trein :rage::rage::rage::rage:

1 like

Nou Geert, als je dan zonodig minimumstraffen wil invoeren, begin dan eens met dit te straffen.

8 likes

Ik denk dat je me met iemand verwart ik ben Frans

13 likes