Auwhoer kerl!
Nee dit ziet er echt niet zo glam uit als ze doet lijken op haar stories, ga je contact opnemen?
Oooh zou ook zeker contact opnemen met de klantenservice! Ze hebben mij een keer heel snel en vriendelijk geholpen iig
Roddel met ons
Wel echt een goed cadeautje, die sprays ruiken lekker, wel veel sterken dan de geurkaarsen en blijft ook goed hangen.
Aan mijn nieuwe warmtedeken die uit zichzelf na een half uur van stand 6 naar stand 3 gaat, vanwege de veiligheid ofzo. Laat mij gewoon cremeren op stand 6 gvd.
En aan het feit dat je zo tyfus lang moet wachten voor een wimperserum werkt. Ik wil NU bambi ogen.
Mijn warmtekussen zegt elke 90 minuten vanzelf uit te gaan maar moet dat echt een keer timen want volgens mij is het veel korter
Echt zo irritant
Ik kreeg een brief van Aegon dat er op hun website een bericht staat dat ik misschien wel wil lezen. Stuur gewoon een email die ik kan negeren? Of beter, stuur helemaal niks.
En? Was het bericht boeiend?
Uiteraard niet. Een hoop geneuzel over hun beleggingsfonds.
Ja ik ook!!
Nahh ik ruik en proef niks meer en zou morgen uit eten gaan voor de bday van mijn man. Kut zegg. Lekker restaurant gereserveerd en ik ga er wss niks van proeven.
Oh dit is zo kut. Ik heb een keer bijna gejankt in een restaurant om deze reden was zo teleurgesteld.
Ik deel deze ergernis! Lijkt echt de nieuwe standaard te zijn. Ook mijn bank: Er staat een belangrijk bericht voor je klaar! Ja zet het anders gelijk in de mail erbij ipv. dat ik moet gaan inloggen, wat ik toch niet ga doen.
Ziekenhuis waar ik werk doet het ook. Informatie over het onderzoek staat achter een inlogportal waarvoor je eerst een account moet maken. Gevolg: bijna geen enkele patiënt heeft nog enig idee wat het onderzoek inhoudt en is niet voorbereid.
Cadeaubonnen van FonQ zijn echt zó kut. 70% van de spullen op die webshop kun je er niet mee betalen 🫤
Omfg ik moet AAA batterijen hebben en ik koop gewoon voor de 3e keer nu per ongeluk AA batterijen godsamme man
Kort van tevoren ff sprayen met xylometazoline?
Huh hoezo niet? Zijn die dan gewoon uitgesloten? Wat stom
Ja is alleen op hun eigen spul en niet van wederverkopers