Ik heb gewoon een lekke band ik word gek. Mijn volgende auto word een tank met rupsbanden
Met dat lelijke ding? Hopen dat ze je gewoon een ander gevenā:joy:
Nee die heb ik sowieso niet genomen, dan was dit een mooie escape geweest
Zou je bijna spontaan je eigen banden leegsteken.
Ik zit in de bios en zoek altijd zorgvuldig mān stoel uit. Zit lekker niemand achter me, maar dan is heel die fucking zaal voor 80% leeg en dan moet er nog een bejaard stel naast me gaan zitten. Is ook Napoleon, dus een lange film en kan nu al aan die man zien dat hij minimaal 2x moet plassen.
Edit: voor de haters komen, de film is nog niet begonnen, draait nu reclame.
Ik moet nog wel eens aan jouw banden die geen profiel meer hadden denken.
Maar superkut zeg.
Elke keer als dit gebeurt neem ik me voor om de volgende keer gewoon te verplaatsen. Maar uiteindelijk durf ik dat dan nooit omdat ik het zo onaardig over vindt komen voor de mensen naast me. Echt irritant.
Hoop dat je in ieder geval toch nog een fijne voorstelling hebt.
Nee ik zelf inmiddels ook niet meer haha
Ik heb een nieuw draadloos toetsenbord maar de spatietoets zit niet goed en moet daar zo hard op rammen om een spatie te hebben. Ga ik straks even terugbrengen, ik lijk op een typemachine te klooien.
Dat ik elke keer zodra ik in de ah in een staat van āhelp ik wil weg hierā verkeer en dus vergeet mn koopzeggels in te wisselen
Wij waren zaterdag geweest, dachten dat er bij een lange film zéker een pauze zou zijn⦠later snapte ik waarom de mensen verderop hun hele tafeltje vol eten en drinken hadden staan
Ik had geen chips gekocht omdat ik het aso vond dat in de trein te eten. Zit het gezin naast me een familiezak weg te schransen. Nu heb ik Ʃn geen chips Ʃn smerige eetgeluiden naast me
Gaf jouw auto niet al super lang aan dat je banden leeg waren?
Ja mijn andere auto. Die word nu gemaakt, dit is een tijdelijke auto. Maar die kreeg die melding ook al meteen vorige week nadat ik hem 2 uur had. Dus het is wel iets wat me een beetje achtervolgt
Je bent vervloekt
Ja het is vreselijk. Kan eigenlijk praktisch gezien bij kwikfit gaan werken want banden oppompen kan ik als de beste
Dat mijn stomme printer steeds aangeeft dat ie op een ander netwerk zit dan mijn laptop en daardoor niet kan printen. Terwijl dat dus niet zo is want ik heb maar 1 hoofdnetwerk en daar zijn beide apparaten mee verbonden
Dit doet mij denk aan mijn collega die nog elke dag vrolijk in zijn korte broek komt. Hij klaagt daar trouwens niet over, ik verbaas mij er wel elke keer over als ik hem zie
Ik erger me aan mezelf, ik word altijd helemaal nerveus als een apparaat (laptop / telefoon etc) een grote software update krijgt.
In het verleden is dat weleens mis gegaan en was ik alle data kwijt, en sindsdien krijg ik gewoon al buikkramp als ik een melding krijg dat er een update klaar staat.
Edit: Buikkramp voor niks, update is gewoon goed gegaan. Waarom ben ik zo.