Waar erger je je aan? #17

Hahaha valt nog mee. Bij mijn werk is hier ooit een groot gevecht om geweest. Twee vrouwen die elkaar gingen bijten, een oude man omver duwden en meubels die verschoven.

2 likes

Ik ben het met je eens maar diegene moet wel scherp zijn en als er geen actie wordt ondernomen dan ga ik toch zeker zelf. Net zoals in het verkeer. Neem je voorrang!!!

9 likes

toen ik in een winkel werkte als bijbaan ging ik ook altijd heel betuttelend doen van ‘volgens mij was u niet de eerstvolgende :relaxed::relaxed:’. echt genieten hoe boos die mensen werden omdat ik ze ‘voor lul’ zette. 9 vd 10 voordringers waren ook altijd oude mensen die zo sneaky de rij probeerden te skippen

38 likes

Dit is denk ik mijn grootste ergernis in de supermarkt. En zoals @Vuile_bitch al zegt zijn het vaak ook nog van die oudjes. Als je die aanspreekt krijg je ook de wind van voren.

Heb één keer tegen zo’n voordringend oudje gezegd dat ik wel snapte dat ze zo’n haast had als ze niet zo lang meer te leven heeft :skull: Dit soort gedrag haalt echt het slechtste in mij naar boven.

34 likes

Aan mezelf want ik moet eigenlijk een feestje afzeggen omdat ik er twee heb (zelfde moment gevraagd, eentje in mijn woonplaats in de randstad de ander iets meer dan twee uur verderop met het ov) en ik blijf maar twijfelen of ik niet toch gewoon beide ga doen terwijl het eigenlijk een kutidee is om op en neer te gaan voor een feestje waar ik dan maar een uur of twee kan zijn.

Deze snap ik nog wel, want heb echt nog best vaak dat ik me door het halletje wurm naar de coupe en daar nog veel meer ruimte is.

Mijn treinergernis is van die mensen met koffers die niet beseffen dat er ook bagage onder/tussen de stoelen van een vierzits passen in de meeste intercitys. En dan in hun eentje een hele vierzitter bezet houden met al hun bagage :angry:

17 likes

Dit was inderdaad ook een oudere vrouw rond de 70. :joy:

“Ja maar ik kom net aanlopen dus ik ben nu aan beurt”.

Nou, dat dacht ik niet. En toen ik het nog een keer vriendelijk ging uitleggen dat het zo niet werkte kreeg ik een dikke zucht en stapte aan de kant.

Maar toen kreeg ik de wind van voren van anderen dat ik kinderachtig was en aso.

2 likes

Omg nee dit is echt niet mn ervaring. Echt m’n nummero 1 ergernis; mensen die hun kuttas op de stoel laten liggen tijdens een drukke spits EN NIEMAND DIE IN DE NABIJE OMGEVING STAAT DAAR IETS VAN ZEGT. Snap ik echt nooit :rage:

14 likes

Echt m’n ergste nachtmerrie dit: ik heb net een paar honderd euro uitgegeven aan een vliegticket. Tijdens het bestelproces bleef de site hangen. Nu is het geld wel afgeschreven maar ik heb nergens een bevestiging en ik kan ook niks terugvinden in de app of op de website als ik inlog :sob: er staat dat het max een uur duurt dus ik hoop het :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:gelijk al m’n enthousiasme weg.

1 like

Of mensen die hun tas op de stoel bij het raam hebben, doen alsof ze niet doorhebben dat het stervensdruk is in de trein, en als iemand dan vraagt of ze er mogen zitten ze niet eens doorschuiven maar die persoon er super ongemakkelijk langs laten schuiven?! Echt mijn nr1 trein ergernis

10 likes

Dat zal dan wel een ander traject zijn haha, heb het in de mijne echt nog nooit gezien (en zo wel, dan vraag ik of ik er mag zitten :smiley:)

4 likes

Ja dat is m’n ergernis dus, ik ook. Maar zoveel mensen niet, dus dat zij dat wel tolereren in zo’n tyvusdrukte

2 likes

In de bus gaan heel veel mensen ook niet zitten! Zo irritant omdat het dan heel vol lijkt en dan is er nog overal plek. Misschien zijn ze wel bang om naast iemand te zitten

3 likes

Ik heb ooit 3 maanden in Ierland gestudeerd en toen moest ik zo wennen dat zij vaak 1 rij maakten, ookal waren er meerdere kassa’s. En dan gewoon op volgorde van die rij naar de vrije kassa’s liepen. Geen gedoe, iedereen op zn gemakje. Het was wel een kleine stad, dus misschien hielp dat ook mee. Ik vond het wel een handig systeem

10 likes

Hahaha ja! Hier erger ik me ook al jaren aan. Het zijn er ook zo veel!

2 likes

En? :crossed_fingers:t3:

1 like

Nog steeds niks. Maar ik heb wel de klantenservice gesproken inmiddels en die kwamen met een vaag verhaal over dat doordat ik met IDEAL heb betaald de bevestiging pas verstuurd wordt op het moment dat het bedrag is ontvangen door hun. En dat kan tot 5 dagen duren zei ze (is geen Nederlandse maatschappij ook). Maar ze kon m’n boeking wel vinden in het systeem onder mijn naam en ik heb iig een boekingsnummer gekregen nu. Dus ik hoop dat ik ergens deze week een mail krijg en ik de vlucht ook zelf terug kan vinden. Daarna durf ik pas verder te plannen haha. Volgende keer boek ik weer met een creditcard :sweat_smile:

5 likes

Ja, in mijn buurt is er nu ook een kwijt, dus overal posters. Los van mijn irritatie, hoop ik dat ze wordt gevonden.

2 likes

ja dat overdreven respect voor ouderen is ook zo dom. als ze aso zijn zijn ze aso hoor doei

16 likes

Hahaha deze ga ik onthouden :joy: nu al zin om dot tegen voordringende ouwe besjes te zeggen

5 likes