Waar erger je je aan? #17

Als je ergens je e-mail moet invullen en dan al na de eerste letter de melding krijgt dat het een ongeldig e-mailadres is. IK BEN NOG AAN HET TYPEN.

60 likes

Haha ja doe rustig!

6 likes

Zeker weer een onpopulaire mening van me maar ik vind dit echt een verschrikkelijke kutuitspraak. Veel te hard om je punt te maken dat voordringen niet netjes is, de tering. Of ben ik nou zo’n teer zieltje?

57 likes

Nee, ik vind het ook naar. Wie weet staat dat oudje daar chagrijnig te zijn omdat ze vorige week dr zus is verloren en deze week te horen heeft gekregen dat ze kanker heeft, weet jij veel. Oude mensen verliezen een hoop, het is niet alleen maar lekker relaxen als pensionado.

31 likes

Ik geloof ook niet dat dit echt gezegd is. Dit is toch zo’n typische meme-uitspraak.

17 likes

Dit vind ik dan ook weer overdreven. Dit kun je dan bij iedereen die voordringt in de rij wel gaan bedenken ”Oh misschien heeft ze net te horen gekregen dat ze kanker heeft en heeft ze nu haast voor haar doktersafspraak”

9 likes

Ik vind het niet overdreven. Je weet gewoon niet wat er gebeurt in iemands leven en ik merk dat ik een stuk positiever in het leven sta sinds ik me niet laat ergeren door dat soort situaties door me dat te bedenken. Niet per se de kanker uiteraard, maar gewoon van hey, je weet niet hoe haar dag was. Schouders ophalen en door met je leven.

Waarschijnlijk ging inderdaad daarna de rij klappen en tomaten gooien naar de oude vrouw

22 likes

Je kan iemand, ongeacht diens leeftijd, best aanspreken op voordringen, maar dat hoeft toch niet op zo’n onbeschofte manier?

9 likes

Precies. Dat er geapplaudisseerd werd door omstanders ontbreekt nog aan het verhaal.

7 likes

Daar gaat mijn reactie toch niet over?

Het boeit mij sowieso te weinig als er iemand voordringt dus ik zal er überhaupt niets van zeggen. Maar om nou elke keer als er iemand voordringt gelijk een dramatische situatie te schetsen vind ik gewoon overdreven, mensen dringen voor, boeiend.

6 likes

Het is geen meme-uitspraak hoor, ik ben gewoon een zuur wijf die boodschappen doen heel kut vindt (= ik krijg paniekaanvallen in de supermarkt en wil er ook graag zo snel mogelijk uit zijn op een slechte dag). Maar blijkbaar is het alleen zo bij vreemden dat allerlei context waar je niks van weet relevant is :melting_face:

6 likes

Ok, dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd, excuus.

Ik zeg toch ook dat ik een zuur wijf ben? :joy:

Maar vind het gewoon ironisch dat blijkbaar bij een vreemde van alles en nog wat aan de hand kan zijn waardoor diegene zich als een aso gedraagt, maar dat er bij dan niks aan de hand kan zijn waardoor ik me als een asshole gedraag.

Dat er ‘verzachtende’ omstandigheden zijn is geen excuus om je als een klootzak te gedragen. Voor mij niet en voor een vreemde niet.

3 likes

Ik snap ook niet waar mensen zich druk over maken als er iemand voordringt. Ja netjes is het niet maar waarom verbaas je je over de haast van een ander als jij er zelf ook snel uit wilt blijkbaar.

@anon86562306 ik vind dit ook een goede. Als iemand kut is in het openbaar denk ik eerst WTFFF maar daarna achja diegene heeft vast iets meegemaakt en dan boeit het me ook allemaal minder eigenlijk.

2 likes

Maar waarom wil je dan zelf wel je ‘verzachtende’ omstandigheden delen, als die er blijkbaar toch niet toe doen?

12 likes

Nouja jij bent degene die hier post en dus de context of verzachtende omstandigheden kunt delen, die oudjes niet.

5 likes

Sorry maar voordringen of een opmerking maken naar iemand dat je dat wel snapt als iemand niet zo lang meer te leven heeft, is toch totaal niet te vergelijken qua asshole gedrag :no_mouth:

18 likes

Ik krijg ook paniekaanvallen in de supermarkt. What are the odds!

4 likes

Misschien die oude vrouw ook en wilde ze zo snel mogelijk weg!

7 likes

Dit, ik denk steeds vaker ‘zonde van mijn (beperkte) energie’. Als die mensen er zo gelukkig van worden om voor te dringen dan wacht ik wel even (uiteraard wel oogrollend)

4 likes