Waar erger je je aan? #17

Ik zou dan gewoon zonder die persoon boeken hoor. Graag of niet. Toch geen tijd om boos te worden.

46 likes

De inhoud van de ruzie is echt te vaag en ingewikkeld om hier te typen maar het punt was vooral dat ik zo boos was dat ik niet thuis wilde slapen en dus bij m’n zus geslapen heb en dat vond m’n moeder een zwaktebod van mijđŸ„Č

Ben ik het gewoon niet mee eens. Ook niet nu de ruzie zelf allang weer opgelost is.

5 likes

Sorry ik ben kant je moeder! Als het gaat over iets heeeel heftigs dan snap ik het (al zou ik als hij me genaaid had hem ergens anders laten slapen) maar dan zou de ruzie niet opgelost zijn lijkt me.

5 likes

Nouja opzich snap ik de mening ook wel en die mag je natuurlijk ook uiten, ook als je m’n moeder bent. Maar dat dat het eerste is wat ze zei terwijl ik als een zielig hoopje ellende tegen haar aan zat was wel echt een nieuw level van kwetsend voor mij😅 oh well.

7 likes

De totaal onnodige troep die mijn werk als cadeau stuurt en vervolgens rechtstreeks de prullenbak in gaat.

22 likes

“Maar geld of een waardebon is zo onpersoonlijk” ja want ik voel me toch echt een connectie met de 300 pennen, tapas schaaltjes met bedrijfslogo en kussentje met logo voor op de bank. Doet beetje af aan cadeau doen maar geef mij gewoon een optie waardebon of het zoveelste t-shirt die uiteindelijk een pyjama of om in te klussen shirt zal worden. Zeker als je al meerdere jaren ergens werkt stapelt die zooi maar op.

15 likes

Maar echt. Ik heb ondertussen 2 truien, 1 tshirt, 2 paar sokken, 1 paar slippers, 1 tas, 1 muts, 2 bekers en 1 dopper met het bedrijfslogo erop. En ik denk eigenlijk dat ik nog wat dingen vergeten ben. :sob:

3 likes

Het is 2024 en er is nog niemand die vlekbestendige brilglazen uitgevonden heeft?!?

22 likes

Ik heb sinds kort een bril en wauw het is magie hoe die vlekken ontstaan terwijl je zo voorzichtig bent

3 likes

Ik moet m’n bril meerdere keren per dag schoonmaken omdat m’n wimpers tegen de glazen aankomen. Zo irritant

3 likes

Aw ja time en place!

4 likes

Oh ja!

En als je dan je bril proper maakt na 1 dag ofzo en het al lijkt alsof de wereld veel scherper wordt :sweat_smile:
Vraag me soms echt af vanwaar al die vlekken komen.

7 likes

Ik erger me dood aan mijn collega hahah hele aardige man dus echt onaardig van mijzelf maar hij ruikt zo sterk naar koffie en rook en ik weet niet wat hij op zijn brood eet maar het ruikt zo zurig en hij smakt erbij en maakt ook nog zo’n hmm hmm geluid tijdens het eten. Misschien omdat ik zwanger ben maar ik trek het echt slecht vandaag hahah en het is nog maar net 08:00.

7 likes

Haha ja mijn motto is ‘you snooze you loose’, dus als je na twee herinneringen nog niet reageert is het sayonara we gaan zonder jou

3 likes

oh mijn god ik zou mezelf in brand steken

8 likes

Het is eigenlijk echt tijd voor nieuwe highlights en toner maar echt geen zin in dat hele proces :sob:

Ken mezelf ook want ik denk nu ‘paar plukjes’ maar als ik bezig ben gaat het altijd van kwaad tot erger

1 like

Gadverdamme wat een creep, echt niet oke dit!

5 likes

Dit is ook echt stalking! Moet je niet gaan bijhouden wat er gebeurt mocht je dat later nodig hebben?

6 likes

Ik zou wel eventjes de politie bellen en melding maken. Wie weet heb je dat in een later stadium nodig (hoop t niet!)

9 likes

Zo ziek maar hoe doe je dit ook zonder jezelf helemaal kapot te schamen? Ik vind het al gĂȘnant als ik iemand een tweede appje stuur na geen antwoord, laat staan dat je dit doet.

Hoe kunnen mensen zo zijn

33 likes