Waar erger je je aan? #17

Ik zou alles vast leggen en bewaren. En stoppen met reageren. Helaas zelf ervaring met een stalker gehad en dit is mij toen geadviseerd. Als je blijft reageren dan wordt het minder bewijs. Maar misschien is dit inmiddels al verouderse informatie!

5 likes

Nou dit :sob::sob: ik verwijder nog niet iemands nummer direct als ik 1,5 dag niks hoor

5 likes

@kali ik heb helaas ook een stalker gehad. Het advies van de politie was bij mij ook alles vastleggen en bij het eerst volgende contact dat hij nog zoekt een duidelijk bericht dat je geen contact wilt (dat had je al gedaan ik toen ook, maar was op hun advies) alle berichten daarna negeren en opslaan. Bij mij is het uiteindelijk gestopt door 2 stop gesprekken door de politie.

Hopelijk stopt het bij jou nu!

5 likes

Nee dit klopt! Niet reageren idd ook niet als iemand 20, 30 keer belt of appt.

4 likes

Dat gehoest wat al weken zo niet maanden doorgaat.

1 like

Ik heb uiteindelijk nooit bewijs opgestuurd, dus als je nu niks meer hebt dan maakt dat niet veel uit voor een melding.

4 likes

Ik had alleen zijn naam en de vele telefoonnummers die hij gebruikte en dat was meer dan genoeg. Eerste keer dat ik belde hebben ze een melding in het systeem gemaakt, tweede keer hebben ze met hem contact opgenomen voor een stop gesprek. Daarna begon het weer en heb ik weer gebeld en heeft er een tweede stop gesprek plaats gevonden.

Ik was in het begin bang om de politie te bellen want ik had amper informatie over en van hem, maar ze namen het echt heel serieus. Er werd mij zelfs meerdere malen gezegd dat als ik mij onveilig op straat voelde of iets verdachts bij of in mijn huis zag om onmiddellijk 112 te bellen.

19 likes

Aan websites van mensen die alleen werken maar alles in wij-vorm schrijven en lovende teksten over de founder. Ik snap het maar ik vind het stom.

9 likes

Ik word altijd zo agressief van koken en in de keuken bezig zijn bij m’n vriend want de vorige bewoners hebben het keukenblad extra hoog gemonteerd maar ik ben 164 en kan dus nergens goed bij :mad:

4 likes

Dit is bij mij ook de hele tijd zo vies hele huis ruikt er dan naar :sob:

Mensen die zeggen dat ze nuchter genoeg zijn na aantal biertjes en shotjes.

Nuchter genoeg waarvoor? Niet om te gaan autorijden hoop ik? :sweat_smile:

1 like

Ik mis inderdaad context :sweat_smile:

4 likes

Voor vanalles. Comnuniceren, helder nadenken.

Nee ging gelukkig niet om autorijden.

1 like

Ik wilde al een tijdje naar de kapper, want de laatste keer is alweer bijna een jaar geleden. Maar ik stelde het steeds uit, want ik moet een beetje zuinig doen met mijn geld, etc etc. Nou, mijn man was het daar niet mee eens. Hij zei: ‘Je gaat maar eens iets voor jezelf doen, beetje aandacht aan jezelf geven. Ik maak wel een afspraak, laat dat maar aan mij over’. Nou, daar had ik al nattigheid moeten voelen, want plannen is niet zijn sterkste kant. Vandaag was het zover. Ik zou op de fiets heengaan, maar nee, hij wilde me per se met de auto brengen + halen. Hij zette me af, ik naar die kapperszaak. Was er geen afspraak :roll_eyes: . Stond ik binnen een minuut weer buiten, hij was al weg natuurlijk. En hij was onbereikbaar. Ik was echt in zo’n troosteloos winkelcentrum, en uiteindelijk kwam hij na 40 min ofzo breedlachend aanlopen. En ik dacht: weet je, ik zeg niks, eens zien of ik een complimentje krijg over mijn ‘nieuwe haar’ :smile: Hij zei niks, maar ik zag hem wel vertwijfeld kijken. Op een gegeven moment deed ik maar een staart in en toen zei hij: ‘hey waarom doe je je haar vast? Ben je niet blij met je nieuwe haar?’ Mijn god
 Nou, toen maar gezegd dat ik niet naar de kapper ben geweest.

34 likes

Mijn god. En nu ben je single

54 likes

Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van het verhaal? Dikke ruzie?

1 like

Hij riep: ‘Dat meen je toch niet?!’ En toen stelde hij voor dat hij mijn haar zou knippen, ja echt een heel goed idee. Uiteindelijk langs de bakker naar huis gereden en daar lekkere koek gehaald. Maar een beetje jammer is het wel, want keek stiekem wel uit naar mooi nieuw haar. En ik vind het wel gewoon vet irritant dat hij gewoon niet kan plannen :weary:. Kan wat dat betreft niks aan hem overlaten :angry: En moet ook nog mezelf bedwingen om niet zelf met de schaar aan de slag te gaan. Want zijn er betere plannen op zaterdagavond?!

@Karl_Lagerfeld @MangoMango

4 likes

Ik ben echt een slechte planner, maar hij is toch niet dement? Je weet toch of je wel of niet een afspraak hebt gemaakt??

81 likes

Is dit gewoon een volwassen persoon die ook werkt enz? Een foutje met plannen oké  wel heel jammer maar goed. Maar dan voorstellen om het ZELF te doen???

8 likes