Ja zou je denken hè? Hij zegt dat hij het heeft gepland, maar dat het vast iets met het systeem mis is gegaan. Ga lekker zelf iets inplannen volgende week.
@chasingrainbows dat was natuurlijk een grapje.
@Friemel niks? Waar lees jij dat?
Ja zou je denken hè? Hij zegt dat hij het heeft gepland, maar dat het vast iets met het systeem mis is gegaan. Ga lekker zelf iets inplannen volgende week.
@chasingrainbows dat was natuurlijk een grapje.
@Friemel niks? Waar lees jij dat?
Ja aangezien hier rond middernacht geen kappers open zijn.
2e avond op rij vroeg in slaap gevallen en nu weer wakker rond 1 uur en kan niet meer slapen
Ben al 2 uur verder. Morgen weer zombie want kids worden wel gewoon om 6 a7u wakker.
Ik wil gewoon slapen.
Mijn schoonzus heeft dit ook in haar koophuis en zij is nog kleiner dan jij. Maar er zit een splinternieuwe keuken in dus het is ook zonde die eruit te slopen .
Ja sorry maar dit is gewoon duidelijk niet waar.
Ohhh wat erg. Ja ik voel me altijd zo vernederd in die keuken, als ik iets in een hoge pan wil doen moet ik op een trapje staan zou echt gek worden als het m’n eigen huis zou zijn
Al die fucking side-tasks die mn vriend eerst nog moet doen voor hij naar de supermarkt gaat.
Ik was m’n kind dr schoenen al aan aan het doen om naar buiten te gaan en hij stond op, dus ik denk om ook zn schoenen aan te doen. Nee, hij ging koffie zetten en daarna door naar boven om z’n baard te trimmen. Que? We zijn onderweg naar buiten?
Ja ik snap echt niet wat er door hun hoofd heen gaat.
Mijn vriend wil altijd de boodschappen doen ipv bij de baby blijven. Op zich prima, ik hoef niet per se in het weekend de weekboodschappen te doen. Ik wil een taart bakken daar gaat 600 gram verse roomkaas in. Dus dat opgeschreven inclusief het merk zodat hij zich niet zou vergissen. Hij heeft namelijk al een keer Garlan meegenomen toen ik dit op het lijstje had gezet. Ik had er ook nog 3 pakjes van 200 gram bijgezet omdat dat de voordeligste optie is. Komt meneer thuis met drie pakjes van 100 gram. Nu baalt hij dat hij terugmoet. Ja vriend, ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet maken. Hij is ook sla vergeten en moet iets anders omruilen dus het was echt een geslaagd supermarkttripje. Maar als ik aanbied om weer de weekboodschappen te gaan doen dan hoeft dat niet.
In welke taart gaat een halve kilo roomkaas? Geef mij die taart
Klopt inderdaad, er is daar maar 1 kapper.
@Kauai dat zei ik ook. Maar het is verder geen probleem hoor. Volgende keer zelf inplannen. Ieder zn kwaliteiten.
Cheesecake of iets met een dikke laag roomfrosting zoals cupcakes of red velvet denk ik?
ik zou graag willen dat meer eetplekken afstappen van die ‘ambachtelijk-achtige’ friet en overgaan op de Franse. Gister bij een hamburger friet besteld en dan krijg je die vettig/zoute knobbeltjes met nog wat huid eraan (om de een of andere reden krijg ik altijd heel veel van die kleine restfrietjes). Vond die vroeger wel lekker, maar nu ben ik een beetje klaar met die smaak.
Hij staat inmiddels in de oven.
Ah ik vind deze echt heel lekker! Ook al een paar x gemaakt. Eet smakelijk!
Ik heb vorige week kiwi’s in de aanbieding gekocht bij de ah, koop dat soort dingen eigenlijk nooit omdat je altijd teleurgesteld wordt. Dit keer weer, ik denk dat 3 kiwi’s te eten waren, de rest is nu nog steeds keihard?
Ik koop in de winter alleen appels, bananen en t/m december mandarijnen, de rest van het fruit is echt niet lekker nu en zo duur.
En de gele kiwi’s kosten nu 1,13 euro in de Delhaize in zo’n verpakking of los aan 0,93 cent als je ze los koopt. Ik heb liever die laatste maar heb wel huilend afgerekend.
Zo echt he, alleen dit + druiven. Ik heb laatst wel redelijk lekkere kiwi’s gekocht bij de lidl @monkeyslut die schijnen qua supermarkt ook altijd het beste te scoren qua fruit en groente. Maar duurde wel redelijk lang voordat ze rijp waren.