Je let 10 seconden niet op en je pan pasta kookt meteen over
Geen idee hoe nieuw dit is, maar Ik vind de Dela reclame echt vreselijk. Dat iele zingende kinderstemmetje, word er echt kwaad van.
Mijn vriend is snacks aan het maken/voorbereiden voor de super bowl party vannacht en ik mag niet voorproeven geef snacks!
Ewn houten lepel over je pan leggen! Geen idee waarom het werkt, maar sinds ik dat doe is er niks meer overgekookt terwijl dat eerst wel zoân beetje de standaard was
Bij mij werkt dat dus totaal niet
Wordt sowieso echt gek van al die reclames met kinderen erin. Zogenaamd schattig maar wordt er echt gestoord van. Zijn er opvallend veel nu ook!
Haha dat werkt inderdaad maar dat vergeet ik dan dus
Zo maar echt⊠Ook van die vakantieaanbieder met dat Zinninin en niet te vergeten de Stamppot van de Lidl
âStamppoooootttt? Alweeeeeeer?â
Haha mijn vriend gaat ook kijkenđ© Mij niet bellen! Ik slaap lekker door joeee
Haha ja snap ik. Wij hebben echt een feestje met een stuk of 12 man dus dat wordt sowieso gezellig
Klinkt leuk! Heel veel plezier.
Valentijn dit, Valentijn dat.
Heb ik het nog niet eens over de persoon Valentijn.
De lente is weer begonnen, want ik heb weer last van mijn hooikoorts. Mijn hele gehemelte voelt dikkig en ik heb het gevoel dat er een olifant op mijn borstkas ligt
Pfff hier nog iemand. Ik wil mn ogen demonteren gewoon. Ze branden vreselijk, opgezette oogleden. Blugh
@Schaakmat @Flerken Ik zag inderdaad al bomen met die draden eraan hangen waar van dat stuifmeel in zit. Die zijn echt killing.
De hazelaar blijkbaar.
Ik ben mijn ereader bij een vriendin vergeten die ik dit weekend pas weer kan zien
En als ik nou wist wat ik wou lezen naast/na de boeken op mijn ereader zou ik langs de boekenwinkel gaan, maar ik heb geen idee
Aan het feit dat ik een Lego blokje mis waardoor ik niet verder kan met mân bonsai
Ze zijn best snel met het gratis leveren van missende stukjes
https://www.lego.com/nl-nl/service/replacementparts/missing/choose-brick
Klopt wel ik heb het meeste last van bomenpollen. Vooral de berk, taxus en hazelaar zijn verschrikkelijk.
Maar de hooikoorts tabletten beginnen te werken bij mij. Dus voorlopig maar aan de allerfree