Nooit eerder over nagedacht, maar wat is het kut om een cadeau voor m’n man naar binnen te smokkelen nu we een videodeurbel hebben
Misschien weet je dit al wel, maar loratidine van het huismerk is exact hetzelfde en meestal 3x goedkoper.
Besteld!
Heb je kobo plus? Dan kun je de rakuten app downloaden en op je telefoon verderlezen waar je gebleven bent
Dankjewel voor de tip, maar ik vind lezen op een telefoon echt een marteling haha
Kun je die niet tijdelijk uitzetten?
Zit hij non stop te kijken dan? Anders maar een raam open zetten en door het raam weer naar buiten gaan en het cadeau ophalen
Ik zou de komende dagen verschillende formaten dozen mee naar binnen nemen. Beetje verwarring zaaien
Heh, maar houd hij dat de hele tijd in de gaten dan? Wat vreselijk.
Ik erger me in de eerste instantie al meteen aan de kop van dit artikel, maar mijn ergernis gaat vooral over het feit dat de hema door het stof zou moeten voor de woordkeuze op hun folder. Echt zijn we nu echt zo preuts geworden met ze alle dat we het woord seksspeeltje niet meer aan kunnen. En dan de reacties op dat artikel, echt verschrikkelijk, met woorden als perversiteitsmeuk als synoniem voor seksspeeltje.
Bij terugkomst van vakantie (we zijn bijna 4 weken weg geweest) zag ik dat de ruiten van de auto helemaal nat waren van binnen.
Dat was al geen goed teken…
Werd nog erger toen ik een deur open deed, er zit serieus schimmel in de auto
Er zit waarschijnlijk ergens een lekkage bij een rubber van de kofferbak. Waarschijnlijk heeft er sneeuw op gelegen en is dat toen de auto in gesmolten er staat echt een laag water in de kofferbak. Huilon
Ik schaam me er ook een beetje voor, terwijl ik er niks aan kan doen. Maar het is zo goor
Denk niet dat hij dat constant in de gaten houdt maar je kan een melding krijgen als er iemand voor je voordeur is, ookal belt diegene niet aan. Ik heb dat uit staan want super irritant maar mijn vriend heeft dat wel aan staan. Hij zou dan dus een melding daarvan kunnen krijgen en kunnen zien dat @Giulia met een pakket naar binnen gaat.
Ergernis 1, aan DHL: UGH er komt een pakje tussen 17.30 en 22.30.
22.30!!!
Ergernis 2, aan mezelf: Heb louter alcohol en saus in de koelkast staan. Maar kan nu niet naar de supermarkt. Helemaal geen zin om te bestellen. Wat is mijn planning weer ruk.
Dat net half donker is in de bus en dan die lichtjes boven in niet aan gaan. Het is zo’n luxere bus dus extra irritant. Ik wil gewoon lezen in de bus
Ik vind “link legt tussen baby’s en seks” wel komisch, hoe denken mensen dat baby’s gemaakt worden?
Die worden gebracht met de ooievaar
Hoe vaak moet dat nou nog uitgelegd worden?!
Komisch?
? Wat bedoel je
Hij krijgt inderdaad een melding (ik ook) als er iemand naar binnen gaat zoals @Sneakers al zei. Maar all good want ik ben gewoon met een grote rugtas “boodschappen” gaan doen en hij heeft niets door gehad!
klinkt alsnog vreselijk, zo’n deurbel met camera. Maar volgens mij is dit een impopulaire mening want zie die dingen overal hangen.