Waar erger je je aan? #17

Snap je het echt niet? Niet het onschuldige verband tussen de daad en als gevolg de baby wordt bedoeld maar een minder onschuldig verband…

1 like

Ik snap ze ook niet. Waarom zou ik willen weten dat iemand van een goede doel voor niets voor mn deur stond? Mensen die me kennen en voor niets aanbellen sturen wel een appje ofzo neem ik aan, alle andere mensen die voor niets aanbellen daar hoef ik echt niet ook nog eens bericht van te krijgen.

13 likes

Via de garage😌 of de achtertuin

2 likes

Dat m’n fucking bureau saga nu al maanden duurt. Eerst kon ik niet vinden wat ik zocht. Toen kon ik niet kiezen. Eindelijk iets gekozen, bleek in de praktijk gewoon echt niet te werken in de ruimte (schuine achterpoten waardoor hij van de muur af stond). Met pijn in m’n hart weer op laten halen.
Dan eindelijk weer iets gekozen wat ik steeds niet wilde kiezen ivm de lange levertijd en omdat ie het allerduurst was.
Is ie vrijdag geleverd na 6 weken ofzo, zaten er de verkeerde schroeven bij. Die kon ik gelukkig wel vervangen door iets wat ik zelf had liggen, maar bij de allerlaatste stap blijken die 2 schroeven ook verkeerd en onvervangbaar door iets anders!
Vandaag reactie van de klantenservice: ze sturen nieuwe schroeven. 3 weken levertijd. Drie. Fucking. Weken.
Wat een kutzooi dit.

5 likes

Het enige wat ik leuk vind aan zon deurbel is als ik savonds naar vrienden ga die zon ding hebben. Om dan heel dichtbij te staan en dan aanbellen en dan een heksen stemmetje opzetten. Vinden ze doodeng maar ik ga elke x stuk.

16 likes

Geen cola zero gekocht en nu moet ik dat gaan halen bij een shoarma tent in de straat :weary::weary::weary:

3 likes

Ik snap wel dat dat is waar het over gaat ín het artikel, vanwege de eerdere post erover. Maar ik vind die titel van dat artikel als je dat zonder voorkennis leest grappig omdat het net lijkt alsof er voor het eerst wordt gehint op een relatie tussen seks en baby’s. Terwijl die nogal evident is (namelijk dat je soms een baby krijgt als je seks hebt). Dat vond ik komisch, de mijn inziens ongelukkig gekozen titel van het artikel

1 like

Omg ben jij mijn buurvrouw? Wij hebben een auto in de straat staan (al langer dan 4 weken, dus je kunt het niet zijn denk ik) en die zit ook helemaal onder de schimmel. Eigenaar op vakantie en niemand die de auto even voor ze weg kan halen.

1 like

Heb al de hele dag zoveel honger (ongesteld…) en nu nog steeds nu in bed lig en echt genoeg gegeten zou moeten hebben

2 likes

In de stad waar ik woon is voor het eerst besloten om een terrein bij een sportveld aan de rand van de stad te gebruiken voor een grote carnavals feesttent, hemelsbreed 30 meter van mijn huis af, en ik woon gewoon in een woonwijk. Dat terrein ligt dus ook aan de rand van een grote woonwijk. Gevolg is dus dat ik sinds vrijdagmiddag al iedere dag tot 1 uur 's nachts carnavalsmuziek hoor :sob: Echt zo niet chill als je gewoon in een rustige woonwijk woont, ik ben blij als het na morgen voorbij is.

6 likes

Altijd fijn wakkerworden met aanhoudende hoofdpijn, menstruatiekrampen en verkoudheid. Dit wordt een topdag!

Van die zogenaamde ‘collega’s’ die alles over de schutting gooien en zelf echt de meest nutteloze, onbelangrijke zaken oppakken want ‘prio’. Nee dat is geen prio en het zal ook niet prio worden.
Ga je eigen werk doen.

4 likes

Geen idee of ik het al eerder heb gepost, maar vrachtwagens die in het pikke donker naar elkaar gaan seinen met groot licht :triumph::rage:

Schrik me elke keer kapot op de snelweg.

10 likes

Dat er geen bankjes in de bouwmarkt staan. Ik ben doodmoe van de verbouwing en ik moet gewoon even zitten!!

15 likes

Ik sta bij de dakramen want ik moet ervoor waken dat niemand ons dakraam meeneemt terwijl m’n man een kar haalt.

16 likes

Nou m’n man was zo chagrijnig (net als ik, leuk zo’n verbouwing) dat ik het maar niet heb voorgesteld. Ik zit nu in de auto naar huis. Ik zit helemaal onder het bouwstof, m’n kleding is vies en m’n haar is keihard van het puin dat er inzit. En over een uur heb ik een meeting met 40 andere professionals. Wordt een race tegen de klok. Moet ook nog eens eerst naar het nieuwe huis want daar staat m’n fiets. (dit is weer een nieuwe ergernis)

Edit : heb 't gehaald. Ben bloedchagrijnig.

9 likes

Goede reden om toiletten te testen of ze lekker zitten

7 likes

Ik haat het als ik ergens alleen ga lunchen of eten dat ze me dan soms niet zien bij het bestelling opnemen. En zo on opvallend ben ik nou ook weer niet…

4 likes

Ook overdag vind ik het kut, denk elke keer dat ik iets verkeerd doe of dat er iets met mijn auto is waarvoor ze me waarschuwen ofzo. Mag van mij echt verboden worden.

3 likes

Mijn god je mag op sommige plekken niet eens meer naar de wc ook al wil je er zelfs voor betalen. Je moet er persee koffie drinken…

1 like