Ik heb rozen gekregen terwijl ik dacht dat ik een ring zou krijgen. En nu ben ik een beetje teleurgesteld ring was waarschijnlijk nog goedkoper dan de bloemen geweest ook.
Vind bloemen zoân gedoe vaak.
Ik heb rozen gekregen terwijl ik dacht dat ik een ring zou krijgen. En nu ben ik een beetje teleurgesteld ring was waarschijnlijk nog goedkoper dan de bloemen geweest ook.
Vind bloemen zoân gedoe vaak.
Hahahhaa oeps, zou dit werken als open sollicitatie?
Nee een roos kost denk ik 3,00 euro vandaag? En ik heb er 100
Liefje, je zou teleurgesteld zijn met een ring van 300 euro.
Ik begrijp nu de post die iemand laatst plaatste over jou in het ârelatieleedâ topic
Jawel!! Ik had serieus een hele leuke ring van 90 euro al een paar keer subtiel laten zien. Maar de hint is niet binnen gekomen
Ik moet voor werk geregeld huisartsen en apotheken bellen. En iedereen heeft hetzelfde kut muziekje. Alsof die in de uitverkoop was. O een zorg instelling? Laten we hetzelfde muziekje doen!
Ik had hier meer dan 4 seconde over na moeten denken. Want nu moet ik elke dag mân haar doen. Mân lange haar draaide ik in 2 min in een knot en klaar. Nu moet ik die verdomde vogelnest elke ochtend fatsoeneren.
Was het dit wachtmuziekje toevallig?
https://www.instagram.com/reel/Cw3YoKkvXGM/?igsh=a2x1OWYyZW9mMmxx
Ik moest hier naar luisteren terwijl weeën wegademde en ik voel het gewoon weer
De sperziebonen van hellofresh waren rot waardoor we vanavond aardappeltjes met wortels en een ei eten
Ik heb gisteren cocktails gedronken met mijn vriend (valentijnsdag, lekker cliche jaja), hij stond vanmorgen zingend op om tien km te gaan rennen, ik heb al de hele dag koppijn. Hoe dan?
Mijn algoritme van Facebook is helemaal van slag. Ik krijg allemaal van die rare weetjes uit de archeologie en oudheid te zien:
âDe slippers van toetachamonâ
âZe plaatsen een baksteen in haar schedel omdat ze denken dat ze een vampier isâ.
Etc.
Ik krijg sinds een paar weken opeens allemaal random posts uit groepen te zien die ik helemaal niet volg. Hebben meer mensen dit? Had ik hiervoor helemaal niet.
haha ja!! ik krijg echt allemaal dingen over foodcanning en ââdull mens clubââ (die is best weer grappig)
mensen die helemaal als een groep uitgehongerde gieren over het perron cirkelen als er een trein aankomt en dan helemaal opgepropt gaan duwen en sneaken enzo om bij de deur te komen voor een zitplek in de trein aub zeg WACHT GEWOON???!?!? in zuid-korea vond ik dat zo chill die rijtjes bij de metro enz
Ga lekker daar wonen dan ! !
is goed heb k lekker 52-urige werkweek!!! kan niet in de spits komen als ik nooit stop met werken
Ja exact die krijg ik ook te zien!