Waar erger je je aan? #17

Ja wat was dit voor moesson

4 likes

Dit liedje vind ik heel goed die ov zit plaats stress overbrengen

13 likes

Ik ben helemaal verslaafd aan die bubble milk tea uit taiwan. En mn maag gaat daar helemaal niet goed op dus dan word ik weer misselijk maar het is zo lekker dus blijf toch steeds weer een blikje kopen. Nu ben ik weer misselijk. :skull: hoe moeilijk kan het zijn om gewoon geen blikje te kopen sheehz

4 likes

Heb je ook die met Lidar beelden en archeologie?

Waarschijnlijk omdat het allemaal die zelfde Siemens (oid) telefooncentrale is…

Die we op werk hebben is ook heel populair in winkels. Loop je op je rustig op zaterdag door de stad krijg je plots een hartverzakking omdat je het beltoontje van de spoedlijn hoort.

(Overigens had ik vroeger als diensttelefoon een oude Nokia. Gelukkig hoor je 'm zelden meer maar ik krijg na al die jaren nog een directe adrenaline rush als ik de Nokia-tune hoor)

2 likes

Ik heb voor het eerst in mijn leven een gehoorgangontsteking en het is zo pijnlijk?? Niet normaal. Mijn hele gezicht doet pijn

Ik heb precies hetzelfde het is echt kut. Kijk alleen maar uit naar het moment waarop ik weer pijnstilling mag.

3 likes

Omg dit is echt een van de twee wachtmuziekjes die ik zooo vaak hoor tijdens werk. Tijdens die aanloop wil ik het liefst al meteen ophangen :rage:

3 likes

Ohh dat is echt naar hopelijk voel je je inmiddels beter, klinkt ook een beetje als migraine?

1 like

Ik had een kwartier om over te stappen en had nog niet ontbeten, dus ik dacht ik haal op het station bij de Kiosk even een broodje ofzo. Is de kiosk gewoon dicht?? Zouden om 6:45 open gaan en nergens staat een reden waarom ze dicht zijn. Nou nog 1,5 uur trek :sob:

Ik wil vaker op de fiets naar werk, maar dat betekend dat ik eerder weg moet en elke keer lukt het me niet en dan moet ik toch met de auto. Baal dan weer zo van mezelf, maar ik houd niet van vroeg opstaan en vind optijd komen sowieso lastig.

4 likes

Het is mijn vrije dag vandaag en dus ik hoopte te kunnen uitslapen. Helaas zit dat er niet in want ze zijn vanochtend vroeg begonnen met het afbreken van bouwsteigers.

4 likes

Omggg ik heb met een vriend afgesproken om ons samen in te schrijven bij de sportschool met een Valentijnspromo: als je met z’n tweeĆ«n inschrijft heb je twee weken proeftijd voor €6,-. De sportschool in kwestie heeft twee locaties - eentje dichtbij mij, en eentje dichtbij hem, een uur bij mij vandaan. Hij wilde om halfnegen afspreken om tijd te hebben om samen te ontbijten, en omdat ik minder moeite heb met vroeg opstaan en zijn vibe niet wilde killen (hij heeft moeite met gezonde gewoontes opbouwen, dat hij überhaupt aan de sportschool denkt is top) heb ik voorgesteld dat ik dan naar de locatie op vijf minuten van zijn huis zou komen, ook al betekent dat dat ik op mijn vrije dag om kwart over zeven de deur uit zou gaan. En nu slaapt hij nog, is hij onbereikbaar en sta ik hier al een halfuur uitgehongerd in mijn sportpakkie. :clown_face::clown_face::clown_face:

24 likes

Hij is 10 minuten later aangekomen! :sparkles::sparkles::sparkles: Kracht van het forum :sparkles::sparkles::sparkles:

12 likes

Hoe lang moet je fietsen?

37 minuten en met de auto is het een kwartier, dus scheelt best wel wat!

Oh ja jeetje! En 37 minuten worden er al snel weer meer

1 like

Ja en met de fiets moet ik ook weer vet vaak keer naar binnen omdat ik mijn regenpak en oplader ben vergeten en mijn oortjes niet kan vinden en nog een podcast moet downloaden :sob::sob:

Nouja volgende week weer een nieuwe kans!

1 like

You can do it! Straks als het lekker weer wordt is het echt lekker om voor en na het werk van de frisse lucht te genieten

3 likes

krijg je ook buikpijn van ā€˜verse’ bubble tea? anders kan je die toch halen?

1 like