Volgens mij is de groep die niet digitaalvaardig is zoveel groter dan we denken. Echt raar dat we dit probleem niet willen oplossen we maken het juist alleen maar ingewikkelder.
Er zit iemand zo vreselijk vaak zijn neus op te halen in de wachtkamer bij de huisarts. Oke misschien is dat wel de reden dat je hier zit, maar alsnog krijg ik moordneigingen
Die kutbomen die dat nodig vinden
ik word zo boos van de prijzen van het OV en het onvermogen van de NS en de overheid er niets! aan doen!!!
snap ook niet dat dit geen groter discussieonderwerp is
zou hier echt graag de A12 voor op willen đ«Ą
Mijn blauwe bessen zijn niet lekker
Ja ze willen gewoon geld besparen.
Per maand een half miljoen reizigers die er gebruik van maken en per dag zijn er al 1 miljoen reizigers. Geloof ook echt niet dat die mensen die zwart of goedkoper willen reizen daar nu ineens mee stoppen, zoals hier ook al gezegd wordt. Gaat er gewoon om dat we in het algemeen veel sneller agressief reageren als mensen helaas⊠En in het ov is een plek waar je wel aangesproken kan worden op je gedrag. Dus komt het sneller tot confrontaties denk ik.
Balen joh
Ik kijk vaak waar ze vandaan komen, meestal uit Chili zijn ze goed en bij Marokko teleurstellend (ja heb je nu niets aan sorry)
Ja zwaar leven.
@Alchemy ik heb ze besteld bij Picnic, 2 weken geleden smaakte het nog naar gebak. Ik kan het beter zelf halen want dan kan ik je tips toepassen.
Las net dat er maar op 4% vd stations een servicebalie isâŠ
Ik erger me aan dat ik gewoon geen onderbroeken kan vinden die lekker zitten, niet in mân aars kruipen en niet zichtbaar zijn door mân dunne pantalons van werk. Heb echt zoveel modellen en merken al geprobeerd, maar altijd kruipen ze tussen mân billen. Echt altijd. Weet niet of het is omdat ik niet slank ben, maar ik weet echt niet meer welk merk en model ik nu nog kan proberen.
Dit heb ik ook! Ik wil geen string, ik wil een naadloos ondergoed dat mijn hele bil bedekt en niet omhoogkruipt of tussen mn billen gaat.
Nee hoor ik ben dik en bij mij blijven ze gewoon op zân plek
Mijn hemel, bijna knap hoe lelijk ze die onderbroek op de foto hebben kunnen zetten
Ik heb me er maar bij neergelegd dat dit niet bestaat. Ik draag nu altijd brazilians van de hema en het komt echt zelden voor dat ik ze door mn broek heen zie.
@stervis al geprobeerd. Kruipen omhoog en zijn te laag.
@Nivi die heb ik ook, maar die vind ik dan wel weer heel lang en ik vind het stofje echt niet fijn tegen mân vulva, veel te dun en glad
@Nude die heb ik nog niet geprobeerd, omdat brazilians me eigenlijk standaard al tussen je billen lijken te zitten en ik heb een hang/schortbuik en volgens mij zijn die ook weer te laag.
@Luzarl dan ligt het vast aan mij.
Waarschijnlijk maakt het weinig uit wat ik nog probeer en focus ik me gewoon teveel op waar mân onderbroek zit ofzo, geen idee.
Ik vind brazilians ook fijner, want heb hetzelfde probleem. Ze zitten inderdaad al tussen je billen, maar veel minder aanwezig dan een string, gaat niet trekken ofzo. Ik vind die van intimissimi en passionata heel fijn.
Was het⊠alien?
Verhalen op LindkedIn.
Die na elke zin een lege regel hebben.
En zogenaamd heel diepzinnig zijn.
Maar wel met een zakelijk randje.
![]()