Waar erger je je aan? #17

Die vrouw spoort echt niet zeg ook echt Jezus zeggen als je dochter gewoon de wereld aan het verkennen is. Ik vind het altijd wel schattig kleine kinderen in de trein, zo lekker op stap. Ik kan juist van dat soort kinderen echt genieten

4 likes

Met extra liefde

3 likes

Dit klinkt ook haast alsof ze naast jullie is gaan zitten om commentaar te leveren. Goed dat je weggegaan bent.

3 likes

Nou dat gevoel had ik ook echt hiervan. Vraag me echt af wat je daar dan uit haalt. Is dat nou leuk? Proberen een klein kind dr dag te verzieken? En m’n dochter is jong genoeg om dit niet door te hebben, maar ze gaat zelden met de trein en vindt dit geweldig dus ik had gewoon echt geen zin in me dan aan zo’n mopperkont te ergeren.

8 likes

Ik heb (weer) een tijdelijke baan waarbij ik de telefoon moet opnemen, maar ik zit hier maar een paar maanden en kan dus nooit iets nuttigers zeggen dan: Eh ja, daar ga ik niet over, dus zet maar op de mail naar info@
 Ik vind dat echt vervelend, want niemand heeft daar wat aan, ook al aangegeven bij mijn leidinggevende, maar het maakt mijn werk zoveel minder leuk.

5 likes

Deze zin

Slecht geformuleerde teksten/zinnen op burgernet. Die berichten kunnen ze best lang maken dus waarom sommige woorden heel vaag worden afgekort snap ik echt niet. En dat de politie structureel witte mensen blank.

Poëzie.

34 likes

Ik heb rozen gekregen terwijl ik dacht dat ik een ring zou krijgen. En nu ben ik een beetje teleurgesteld :smiling_face_with_tear: ring was waarschijnlijk nog goedkoper dan de bloemen geweest ook.

Vind bloemen zo’n gedoe vaak.

12 likes

Hahahhaa oeps, zou dit werken als open sollicitatie?

3 likes

Huh?

9 likes

Nee een roos kost denk ik 3,00 euro vandaag? En ik heb er 100

30 likes

Liefje, je zou teleurgesteld zijn met een ring van 300 euro.

42 likes

Ik begrijp nu de post die iemand laatst plaatste over jou in het ‘relatieleed’ topic :joy:

3 likes

Jawel!! Ik had serieus een hele leuke ring van 90 euro al een paar keer subtiel laten zien. Maar de hint is niet binnen gekomen

7 likes

Ik moet voor werk geregeld huisartsen en apotheken bellen. En iedereen heeft hetzelfde kut muziekje. Alsof die in de uitverkoop was. O een zorg instelling? Laten we hetzelfde muziekje doen!

2 likes

Ik had hier meer dan 4 seconde over na moeten denken. Want nu moet ik elke dag m’n haar doen. M’n lange haar draaide ik in 2 min in een knot en klaar. Nu moet ik die verdomde vogelnest elke ochtend fatsoeneren.

3 likes

Was het dit wachtmuziekje toevallig?

https://www.instagram.com/reel/Cw3YoKkvXGM/?igsh=a2x1OWYyZW9mMmxx

6 likes

Ik moest hier naar luisteren terwijl weeën wegademde en ik voel het gewoon weer :tired_face:

3 likes

De sperziebonen van hellofresh waren rot waardoor we vanavond aardappeltjes met wortels en een ei eten :+1:t2:

1 like