Ja mijn werk is normaal ook een openbare locatie maar vanwege carnaval is de voordeur dicht (dus je kan alleen binnen met een pasje) om te voorkomen dat er carnavalsgangers komen plassen
Ja dat is dan nog wel handig dat je naast een café zit. Ik werkte in een winkelcentrum waar wij aan de ene kant van het centrum zaten en de wc aan de andere kant. Als er dan een zwangere vrouw of een klein kind echt nodig moest, dan was met ze naar de wc in het magazijn lopen toch wel de beste optie
In de winkel waar ik werkte zat het toilet ongeveer in het kantoor dat tegelijkertijd ook de kantine was en er stond nog een mega kluis plus de kluisjes van de medewerkers, dus je kon er zelf je kont al niet keren. En vaak moest je je door een spleet tussen alle pallets door wurmen om daar ĂŒberhaupt te komen
Ja de hele bril ook en de muur idd
Hoe dan?!
het ergste vind ik dat ze jou blijkbaar kende en zich alsnog niet genoeg schaamde om het op te ruimen??
Heb vrij impulsief zelf meer dan 30 cm haar afgeknipt. Het staat me leuk maar het is zo schots en scheef. Je ziet het niet direct maar ik weet dat het scheef is.
Ik neem een omega 3 supplement, de vegan variant van algen want die met vis is echt niet te doen als je een boer laat maar toch blijft het ranzig.
Een vrouw is zich hardop aan het ergeren aan mân kind in de trein en ik vind het zo tering irritant dat ik net maar alles heb opgepakt en ben verplaatst.
En het slaat ook nergens op want ze stapte op hetzelfde station op, waarbij ik nog hardop zei dat we even een niet-stiltecoupĂ© op moesten zoeken dus even door liepen, ze volgt ons, gaat naast ons zitten en vervolgens hardop zitten zuchten, oogrollen en Jezus zeggen elke keer als mân kind iets zegt. En nee, ze is niet aan het huilen of gillen, ze geeft gewoon hardop commentaar op alles wat ze ziet (schapen, blauwe stoel, kijk eens, conducteur praat, mensen stappen uit mama, kijk nieuwe mensen). Ja, ze praat veel, maar gewoon normaal. Als je zoân hekel hebt aan kinderen begeef je dan lekker niet in het openbaar of ga er in elk geval niet naast zitten. Laat mân kind gewoon blij zijn, pffff.
Huh wat onbeschoft. Als je kinderen zo naar vind dan loop je toch ff door.
Kleine ergernis maar ik krijg op Instagram best vaak reclames van dingen die me leuk lijken maar daar staat dan in de advertentie geen stad/plek, en op het profiel alleen een straat ofzo en dan moet ik 100 klikken om er achter te komen dat het aan het andere kant van het land is en ik er toch niet heen kan (bijvoorbeeld een wekelijkse sportles die me leuk lijkt etc.) Zet gewoon neer waar het is!
Ja en hetzelfde met kleding die ik leuk vind, dan klik ik op de link en dan is die kleding nergens te vinden!!
Wel beter voor de portemonnee
Zalando doet dit echt vaak!
Aan mezelf en aan Valentijnsdag. Ik heb net 40 euro aan rozen uitgegeven. Veel te veel geld, maar kan het dan ook niet laten.
Ik snap niet waarom de assistentes van de huisarts altijd zo kattig doen, alsof je voor je lol belt voor een afspraak? En als dan blijkt dat er âechtâ iets is zijn ze ineens poeslief en doen ze echt hun best om te helpen.
Ja of een restaurant met leuke kinderhoek dat dan 100 km verderop blijkt te zitten. Ook voor het bedrijf zinloos lijkt me. Alsof ik 100 km ga rijden zodat mân kind op een hobbelpaard kan zitten.
Maar wie echt de kroon spant is BOOKING. Krijg ik een leuke hotelkamer te zien met een glijbaan erin, blijkt het in China!!! Daar kom ik nou echt nooit.
Hondenpoep. Echt gatverdamme nou zit er al weer poep onder mijn schoen en met schoonmaken ging het niet goed dus nu stinken mijn handen echt iehl iehl iehl. Ruim gewoon die poep op.
Die vrouw spoort echt niet zeg ook echt Jezus zeggen als je dochter gewoon de wereld aan het verkennen is. Ik vind het altijd wel schattig kleine kinderen in de trein, zo lekker op stap. Ik kan juist van dat soort kinderen echt genieten
Met extra liefde