Ik heb gisteren cocktails gedronken met mijn vriend (valentijnsdag, lekker cliche jaja), hij stond vanmorgen zingend op om tien km te gaan rennen, ik heb al de hele dag koppijn. Hoe dan?
Mijn algoritme van Facebook is helemaal van slag. Ik krijg allemaal van die rare weetjes uit de archeologie en oudheid te zien:
“De slippers van toetachamon”
“Ze plaatsen een baksteen in haar schedel omdat ze denken dat ze een vampier is”.
Etc.
Ik krijg sinds een paar weken opeens allemaal random posts uit groepen te zien die ik helemaal niet volg. Hebben meer mensen dit? Had ik hiervoor helemaal niet.
haha ja!! ik krijg echt allemaal dingen over foodcanning en ‘‘dull mens club’’ (die is best weer grappig)
mensen die helemaal als een groep uitgehongerde gieren over het perron cirkelen als er een trein aankomt en dan helemaal opgepropt gaan duwen en sneaken enzo om bij de deur te komen voor een zitplek in de trein aub zeg WACHT GEWOON???!?!? in zuid-korea vond ik dat zo chill die rijtjes bij de metro enz
Ga lekker daar wonen dan ! !
Het is eten of gegeten worden in de spits
is goed heb k lekker 52-urige werkweek!!! kan niet in de spits komen als ik nooit stop met werken
Ja exact die krijg ik ook te zien!
Same, ik stonk ook echt naar muffig natheid na de hele dag lopen broeien in natte kleding. Echt goor.
Note to self om een regenpak te kopen.
Ja wat was dit voor moesson
Ik ben helemaal verslaafd aan die bubble milk tea uit taiwan. En mn maag gaat daar helemaal niet goed op dus dan word ik weer misselijk maar het is zo lekker dus blijf toch steeds weer een blikje kopen. Nu ben ik weer misselijk. hoe moeilijk kan het zijn om gewoon geen blikje te kopen sheehz
Heb je ook die met Lidar beelden en archeologie?
Waarschijnlijk omdat het allemaal die zelfde Siemens (oid) telefooncentrale is…
Die we op werk hebben is ook heel populair in winkels. Loop je op je rustig op zaterdag door de stad krijg je plots een hartverzakking omdat je het beltoontje van de spoedlijn hoort.
(Overigens had ik vroeger als diensttelefoon een oude Nokia. Gelukkig hoor je 'm zelden meer maar ik krijg na al die jaren nog een directe adrenaline rush als ik de Nokia-tune hoor)
Ik heb voor het eerst in mijn leven een gehoorgangontsteking en het is zo pijnlijk?? Niet normaal. Mijn hele gezicht doet pijn
Ik heb precies hetzelfde het is echt kut. Kijk alleen maar uit naar het moment waarop ik weer pijnstilling mag.
Omg dit is echt een van de twee wachtmuziekjes die ik zooo vaak hoor tijdens werk. Tijdens die aanloop wil ik het liefst al meteen ophangen
Ohh dat is echt naar hopelijk voel je je inmiddels beter, klinkt ook een beetje als migraine?
Ik had een kwartier om over te stappen en had nog niet ontbeten, dus ik dacht ik haal op het station bij de Kiosk even een broodje ofzo. Is de kiosk gewoon dicht?? Zouden om 6:45 open gaan en nergens staat een reden waarom ze dicht zijn. Nou nog 1,5 uur trek