Waar erger je je aan? #17

Ja en al het leuke is NIET van Fonq

2 likes

Ik heb altijd precies andersom. Zullen we ruilen?

2 likes

Ik moest deze week bloed prikken en ik kreeg live een mail bij elke uitslag die bepaald was, ik heb serieus 5 mails gehad en schrok daar echt mega van toen ik het opeens zag want ik dacht hoezo ineens vijf mails van het ziekenhuis???

2 likes

Aan dat het altijd zo ziekelijk lang moet duren tot de bagage op de band komt bij schiphol. Ik. Wil. Naar. Bed. :sob:

3 likes

Aan hoe gen Z op TikTok/Reddit praat over vrouwen van 40 alsof dat het ergste is dat je kan zijn. En over kleding die milennials dragen en hoe erg dat is. Guess what, jij wordt zelf ook die leeftijd. En dan draag je ook kleren die je dan zelf mooi vindt en daar is niks ergs aan. Ik hoef er niet uit te zien als een 22 jarige.

15 likes

Maar toen ik 20 was dacht ik ook dat 40 stokoud was en dat je dan helemaal suf was enzo hahah.

15 likes

Ik ben bijna 40 en denk dit nog steeds

29 likes

Dit is helemaal langs me heen gegaan, maar bent wel benieuwd. Wat vinden ze ā€˜millennial’ fashion. dan? Naast skinny jeans en de zijscheiding.

1 like

Mom jeans mogen ook niet meer, en een hemd onder je trui

3 likes

Ik vond 40 ook wel oud maar niet suf ofzo, gewoon andere leeftijd. En hield me voor zover ik weet ook niet echt bezig met de kleding die ze aan hadden

Ik kan alleen maar denken: wijsheid komt met de jaren. Ik spreek je over 10 jaar wel weer :older_woman:

9 likes

Ik verraad mijn leeftijd hier, maar moet je dan alleen in je bh onder een trui?

6 likes

Ja.

5 likes

Ja :cold_face:

9 likes

Joh op TikTok lopen ze er allemaal bij zoals ik in 2005. Over 20 jaar wordt Gen Z weer uitgelachen door Gen Alpha. Who cares.

10 likes

Haha ok Ik blijf gewoon doen zoals ik het als 40+ moeke moet doen blijkbaar, lekker met mijn thermoshirt eronder.

5 likes

Ik vind een hemd voor ons ook al ouderwets. Thermoshirt als het echt koud is, is wat anders, maar zijn ook mensen die onder alles gewoon standaard welke temperatuur ook een hemd dragen. Kwam ik ook pas kortgeleden achter dat dit een ding was.

12 likes

Ik ben zo benieuwd hoe Gen alpha aka de ipad generatie gaat zijn…

1 like

Oh ja echt een hemd draag ik alleen als het vriest. Maar blote huid onder een trui lijkt me gewoon heel akelig eerlijk gezegd. Bij mij kriebelen veel stoffen ook snel dus ik zou dan doodgaan van de jeuk :smile:

1 like

Ik doe ook altijd een hemd, vind een broek op m’n blote buik ook gewoon niet lekker zitten :sweat_smile:

13 likes