Hele redelijke ergernis juist!
Bridget Maasland in de docu van Kelly. Ze heeft vroeger een kut opmerking gemaakt dat ze eens dezelfde jurk droeg als een man op een of ander event, en maar lachen, maar in de documentaire snapte ze nu wel hoe Kelly zich voelde, wanf ze was ook een vrouw die wel eens nageroepen werd. Ook dat dat nog maar 10 jaar terug was, maar ze doen alsof dat echt veeel langer geleden was
Sowieso Bridget Maasland.
Toen ik journalistiek studeerde kwamen er regelmatig filmpjes van haar voorbij om te laten zien hoe interviewen NIET moet.
Verbaasd me niks! Vond haar inderdaad altijd al een trut
Een goede vriendin is verkouden en ze doet echt alsof de WERELD VERGAAT. Ik word ook om het uur op de hoogte gehouden via Snapchat met foto’s van 1000 en 1 medicijnen, middeltjes, soepjes. Het is een verkoudheid. Doe even normaaaaallllll
Ohhhh ik heb er ook zo een
Ik heb mn plannen voor vanavond afgezegd omdat ik geen zin had en niet lekker in mn vel zit, maar nu verveel ik me
Eerlijk als in in een stad zou wonen die over genomen word door expats en import brabos die ineens met een gekke R praten , dan zou ik ook wel 100x herhalen dat ik niet een van hun ben.
het ergste vind ik nog als expats mij vragen waar ik vandaan kom en ik zeg dat ik geboren en getogen Amsterdammer ben en ze me dan vervolgens aankijken alsof ik een zeldzame diersoort ben “wow I have never met someone that was born here!!”
Mn vriend legt altijd zn koptelefoon op de bank, wat is nou de moeite dat ding weg te leggen, of op tafel. Er liggen ook 7 kussens en 2 plaids op de bank. Hij wordt vervolgens een beetje geirriteerd dat ik voor de 100e keer zeg, leg je koptelefoon niet op de bank! Want ja die kan zomaar onder een kussen of plaid belanden en dan gaat iemand erop zitten en is dat ding kapot. Als dat gebeurd is dat compleet zn eigen schuld.
Een oude studiegenoot die wekelijks mijn LinkedIn bekijkt. Ik heb bewust mijn profiel niet veranderd. Vraag wat je wil weten.
Nou, als ik 1 ding niet ben dan is het wel een prachtige vrouw. Zijn er ook blikken voor lelijke heksen?
Ik snap dat ie in de sale is
WTF ik ben gewoon weer geprikt door muggen? Al tweede keer dit jaar.
Ga ff vriezen plz
Dat mensen als het druk is bij een kruispunt met stoplichten denken dat ze nog wel even snel aan kunnen sluiten en dan heel dat kruispunt blokkeren. Hebben die menden dan gewoon echt niet door dat het daardoor alleen maar langer duurt
Mijn reactie na 10+ jaar tegen elke geboren en getogen Berliner (nou ja, niet dat ik er nog nooit een heb ontmoet, maar ze zijn wel echt zeldzaam)
@Jumpsuit zou dat echt niet meer tegen hem zeggen, is toch inderdaad zijn eigen schuld als het mis gaat, niet jouw probleem.
De sleutel van het kettingslot om mijn fiets is gisteravond in het slot afgebroken waaarom gebeuren mij de laatste tijd zo veel van deze dingen. En hoe ga ik er nu voor zorgen dat ik mijn fiets weer kan gebruiken
Vind ik juist gezellig op zondag! Lekker in bed met een boek en thee en het getik van de regen op de ramen en het gesnurk van m’n bejaarde katje in z’n iglootje