Waar erger je je aan? #17

Ik wil vaker op de fiets naar werk, maar dat betekend dat ik eerder weg moet en elke keer lukt het me niet en dan moet ik toch met de auto. Baal dan weer zo van mezelf, maar ik houd niet van vroeg opstaan en vind optijd komen sowieso lastig.

4 likes

Het is mijn vrije dag vandaag en dus ik hoopte te kunnen uitslapen. Helaas zit dat er niet in want ze zijn vanochtend vroeg begonnen met het afbreken van bouwsteigers.

4 likes

Omggg ik heb met een vriend afgesproken om ons samen in te schrijven bij de sportschool met een Valentijnspromo: als je met z’n tweeĆ«n inschrijft heb je twee weken proeftijd voor €6,-. De sportschool in kwestie heeft twee locaties - eentje dichtbij mij, en eentje dichtbij hem, een uur bij mij vandaan. Hij wilde om halfnegen afspreken om tijd te hebben om samen te ontbijten, en omdat ik minder moeite heb met vroeg opstaan en zijn vibe niet wilde killen (hij heeft moeite met gezonde gewoontes opbouwen, dat hij überhaupt aan de sportschool denkt is top) heb ik voorgesteld dat ik dan naar de locatie op vijf minuten van zijn huis zou komen, ook al betekent dat dat ik op mijn vrije dag om kwart over zeven de deur uit zou gaan. En nu slaapt hij nog, is hij onbereikbaar en sta ik hier al een halfuur uitgehongerd in mijn sportpakkie. :clown_face::clown_face::clown_face:

24 likes

Hij is 10 minuten later aangekomen! :sparkles::sparkles::sparkles: Kracht van het forum :sparkles::sparkles::sparkles:

12 likes

Hoe lang moet je fietsen?

37 minuten en met de auto is het een kwartier, dus scheelt best wel wat!

Oh ja jeetje! En 37 minuten worden er al snel weer meer

1 like

Ja en met de fiets moet ik ook weer vet vaak keer naar binnen omdat ik mijn regenpak en oplader ben vergeten en mijn oortjes niet kan vinden en nog een podcast moet downloaden :sob::sob:

Nouja volgende week weer een nieuwe kans!

1 like

You can do it! Straks als het lekker weer wordt is het echt lekker om voor en na het werk van de frisse lucht te genieten

3 likes

krijg je ook buikpijn van ā€˜verse’ bubble tea? anders kan je die toch halen?

1 like

Of zelf maken :grimacing:
Is relatief gemakkelijk. Alle ingredienten, incl. popping zijn bij Oriental te koop.

2 likes

Er zit tegenover waar ik die blikjes vaak haal een bubblethee zaak maar ik vind die dus veel minder lekker maar krijg ik geen buikpijn van. Ik denk dat het door de melk komt in die blikjes. Ben niet lactoseintolerant ofzo, wel iets gevoeliger ervoor. Ook geen idee wat voor melk ze eigenlijk gebruiken in die blikjes. Dat vind ik het juist zo lekker maken.

s-l400

Vooral de lila :yum:

bij mij wordt het nooit zo lekker als wanneer ik het ergens koop eigenlijk :cry:

@Jumpsuit ik ben wel altijd benieuwd wanneer ik die blikjes zie haha, ik drink geen melk dus ik heb die nog nooit geprobeerd. maar taro is sowieso heerlijk, vooral met kokosmelk vind ik

6 likes

Als je iets gegeten hebt bij mc donalds (in je auto) en je dan niet lekker naast die prullenbak kunt rijden :angry: dan moet je in de regen uitstappen om je happy meal of shame weg te gooien

18 likes

Dat en de geur die altijd zolang blijft hangen in de auto.
Kom ik een dag later terug, ruik ik nog steeds die cheeseburger van de dag ervoor

4 likes

Ja ook kut als ik maandelijks stiekem een macje wil eten.

Niks stiekems aan, m’n man ruikt het direct als hij dezelfde avond de auto pakt.

Dat was niet de bedoeling? Na het eten rijden met ramen open helpt niet eens.

4 likes

Waarom stiekem?

4 likes

Ik roep altijd overal dat ik mac haat

8 likes

Het slaat nergens op maar soms is het gewoon lekker om ā€˜stiekem’ te eten

20 likes

maar het is niet zo?? hoezo dan hahaha

3 likes