Waar erger je je aan? #17

Ik zag eens de tip om een vulling voor een lijmpistool te verwarmen en die tegen het slot te duwen. Als je dan wacht tot het uitgehard is kun je het stukje sleutel er zo uit trekken.

7 likes

Een paar ergernissen:

1. Alles wat ik lekker vind is energielabel E. Of het is groente of fruit. Dat vind ik ook lekker.
  2. Het weer.
  3. Ik word steeds moeier. Het is nu 19.45 en zou echt al wel naar bed kunnen en ik slaap dan gerust tot 7.30. Ik ben bang dat ik mezelf ook aanleer om zoveel te slapen en dat het helemaal niet goed is. Kan me niet voorstellen dat ik echt zoveel slaap nodig heb. Maarja wat heb ik nou te doen in de avond waarvoor ik wakker zou blijven.
8 likes

Heh?

19 likes

Denk dat ze nutriscore bedoelt (maar energielabel klinkt wel leuker haha)

8 likes

Qua snacks. Het is óf E óf fruit. Ik heb nooit eens een snack met energielabel B of C bijvoorbeeld.

Deze zijn niet eens lekker trouwens

1 like

Hahaha ok ja de nutri-score dus. Huizen kun je niet lekker vinden :laughing:

6 likes

Zeg dat maar tegen Hans en Grietje

42 likes

Sowieso E of lager

3 likes

Mijn vriend zei net ‘als je Eritrea kunt aanwijzen op de kaart mag je (iets wat ik wil) kopen’

:cry:

Helaas wees ik Senegal aan

27 likes

Hahaha ook echt totaal aan de andere kant. Maar wel goede educatieve methode.

3 likes

Ja maar wel ongeveer op gelijke hoogte dus vond dat ik nog best warm zat

4 likes

Dat is waar. En je zat ook nog eens in het goede continent. Kan je niet een dealtje onderhandelen met je vriend?

4 likes

Nee helaas hij is keihard

2 likes

deed vanochtend een vinyasa yogalesje maar vond het zo kut!!! was even vergeten dat ik vinyasa sowieso stom vind

maar die yogadocent was ook helemaaaal niet niemand aan het helpen met naar de juiste poses helpen maar ipv daarvan zelf een beetje flexen met allemaal moeilijke poses voor 3 seconden doen die verder echt niemand kon :sob:

2 likes

Volgens mij is de groep die niet digitaalvaardig is zoveel groter dan we denken. Echt raar dat we dit probleem niet willen oplossen we maken het juist alleen maar ingewikkelder.

17 likes

Er zit iemand zo vreselijk vaak zijn neus op te halen in de wachtkamer bij de huisarts. Oke misschien is dat wel de reden dat je hier zit, maar alsnog krijg ik moordneigingen

5 likes

Die kutbomen die dat nodig vinden

3 likes

ik word zo boos van de prijzen van het OV en het onvermogen van de NS en de overheid er niets! aan doen!!!

snap ook niet dat dit geen groter discussieonderwerp is

zou hier echt graag de A12 voor op willen 🫡

31 likes

Mijn blauwe bessen zijn niet lekker

Ja ze willen gewoon geld besparen.
Per maand een half miljoen reizigers die er gebruik van maken en per dag zijn er al 1 miljoen reizigers. Geloof ook echt niet dat die mensen die zwart of goedkoper willen reizen daar nu ineens mee stoppen, zoals hier ook al gezegd wordt. Gaat er gewoon om dat we in het algemeen veel sneller agressief reageren als mensen helaas… En in het ov is een plek waar je wel aangesproken kan worden op je gedrag. Dus komt het sneller tot confrontaties denk ik.

1 like