Mn vriend legt altijd zn koptelefoon op de bank, wat is nou de moeite dat ding weg te leggen, of op tafel. Er liggen ook 7 kussens en 2 plaids op de bank. Hij wordt vervolgens een beetje geirriteerd dat ik voor de 100e keer zeg, leg je koptelefoon niet op de bank! Want ja die kan zomaar onder een kussen of plaid belanden en dan gaat iemand erop zitten en is dat ding kapot. Als dat gebeurd is dat compleet zn eigen schuld.
Een oude studiegenoot die wekelijks mijn LinkedIn bekijkt. Ik heb bewust mijn profiel niet veranderd. Vraag wat je wil weten.
Nou, als ik 1 ding niet ben dan is het wel een prachtige vrouw. Zijn er ook blikken voor lelijke heksen?
Ik snap dat ie in de sale is
WTF ik ben gewoon weer geprikt door muggen? Al tweede keer dit jaar.
Ga ff vriezen plz
Dat mensen als het druk is bij een kruispunt met stoplichten denken dat ze nog wel even snel aan kunnen sluiten en dan heel dat kruispunt blokkeren. Hebben die menden dan gewoon echt niet door dat het daardoor alleen maar langer duurt
Mijn reactie na 10+ jaar tegen elke geboren en getogen Berliner (nou ja, niet dat ik er nog nooit een heb ontmoet, maar ze zijn wel echt zeldzaam)
@Jumpsuit zou dat echt niet meer tegen hem zeggen, is toch inderdaad zijn eigen schuld als het mis gaat, niet jouw probleem.
De sleutel van het kettingslot om mijn fiets is gisteravond in het slot afgebroken waaarom gebeuren mij de laatste tijd zo veel van deze dingen. En hoe ga ik er nu voor zorgen dat ik mijn fiets weer kan gebruiken
Vind ik juist gezellig op zondag! Lekker in bed met een boek en thee en het getik van de regen op de ramen en het gesnurk van mân bejaarde katje in zân iglootje
Ik zag eens de tip om een vulling voor een lijmpistool te verwarmen en die tegen het slot te duwen. Als je dan wacht tot het uitgehard is kun je het stukje sleutel er zo uit trekken.
Een paar ergernissen:
- Alles wat ik lekker vind is energielabel E. Of het is groente of fruit. Dat vind ik ook lekker.
- Het weer.
- Ik word steeds moeier. Het is nu 19.45 en zou echt al wel naar bed kunnen en ik slaap dan gerust tot 7.30. Ik ben bang dat ik mezelf ook aanleer om zoveel te slapen en dat het helemaal niet goed is. Kan me niet voorstellen dat ik echt zoveel slaap nodig heb. Maarja wat heb ik nou te doen in de avond waarvoor ik wakker zou blijven.
Heh?
Denk dat ze nutriscore bedoelt (maar energielabel klinkt wel leuker haha)
Qua snacks. Het is Ăłf E Ăłf fruit. Ik heb nooit eens een snack met energielabel B of C bijvoorbeeld.
Deze zijn niet eens lekker trouwens
Hahaha ok ja de nutri-score dus. Huizen kun je niet lekker vinden
Zeg dat maar tegen Hans en Grietje
Sowieso E of lager
Mijn vriend zei net âals je Eritrea kunt aanwijzen op de kaart mag je (iets wat ik wil) kopenâ
Helaas wees ik Senegal aan
Hahaha ook echt totaal aan de andere kant. Maar wel goede educatieve methode.