Balen joh
Ik kijk vaak waar ze vandaan komen, meestal uit Chili zijn ze goed en bij Marokko teleurstellend (ja heb je nu niets aan sorry)
Ja zwaar leven.
@Alchemy ik heb ze besteld bij Picnic, 2 weken geleden smaakte het nog naar gebak. Ik kan het beter zelf halen want dan kan ik je tips toepassen.
Las net dat er maar op 4% vd stations een servicebalie isâŠ
Ik erger me aan dat ik gewoon geen onderbroeken kan vinden die lekker zitten, niet in mân aars kruipen en niet zichtbaar zijn door mân dunne pantalons van werk. Heb echt zoveel modellen en merken al geprobeerd, maar altijd kruipen ze tussen mân billen. Echt altijd. Weet niet of het is omdat ik niet slank ben, maar ik weet echt niet meer welk merk en model ik nu nog kan proberen.
Dit heb ik ook! Ik wil geen string, ik wil een naadloos ondergoed dat mijn hele bil bedekt en niet omhoogkruipt of tussen mn billen gaat.
Nee hoor ik ben dik en bij mij blijven ze gewoon op zân plek
Mijn hemel, bijna knap hoe lelijk ze die onderbroek op de foto hebben kunnen zetten
Ik heb me er maar bij neergelegd dat dit niet bestaat. Ik draag nu altijd brazilians van de hema en het komt echt zelden voor dat ik ze door mn broek heen zie.
@stervis al geprobeerd. Kruipen omhoog en zijn te laag.
@Nivi die heb ik ook, maar die vind ik dan wel weer heel lang en ik vind het stofje echt niet fijn tegen mân vulva, veel te dun en glad
@Nude die heb ik nog niet geprobeerd, omdat brazilians me eigenlijk standaard al tussen je billen lijken te zitten en ik heb een hang/schortbuik en volgens mij zijn die ook weer te laag.
@Luzarl dan ligt het vast aan mij.
Waarschijnlijk maakt het weinig uit wat ik nog probeer en focus ik me gewoon teveel op waar mân onderbroek zit ofzo, geen idee.
Ik vind brazilians ook fijner, want heb hetzelfde probleem. Ze zitten inderdaad al tussen je billen, maar veel minder aanwezig dan een string, gaat niet trekken ofzo. Ik vind die van intimissimi en passionata heel fijn.
Was het⊠alien?
Verhalen op LindkedIn.
Die na elke zin een lege regel hebben.
En zogenaamd heel diepzinnig zijn.
Maar wel met een zakelijk randje.
En als toppunt: Eens? Like deze post Vaak van die recruiters die het Helemaal Gemaakt Hebben. Uggghh
Of coaches, die dat echt net zijn gaan doen.
Walgelijk.
Dat verre vrienden en collegaâs superenthousiast willen helpen met verbouwen maar mân beste vriendinnen me appen dat ik ze mag vragen als ik zin heb wat leuks te doen maar ze verder geen zin hebben.
En natuurlijk zijn ze 't niet verplicht maar ik denk wel van ja ik hielp jullie ook met alle verhuizingen en uitpakken enzo en je vindt het toch ook chill voor me als ik over kan?
Ik vind verbouwen ook wel wat anders dan verhuizen. Heb hier zelf al geen zin in laat staan dat ik een ander hiermee moet helpen. Dus kan me voorstellen dat je vriendinnen hier zo ook over denken
Nee nou zo denken mân beste vriendinnen er dus inderdaad ook over.
Gelukkig andere mensen niet. Maar het steekt wel dat uit alle hoeken mensen willen helpen met inpakken, schoonmaken, schuren, verven, slopen en dat zij letterlijk zeggen dat ik alleen maar hoef te appen als het om iets gezelligs gaat.
Vandaar dus de ergernis, waar dit topic over gaat.
Dat ik voor de tweede keer voor jan met de korte achternaam klaar sta voor een online afspraak. Ik ben nu weet een dag te vroeg wel op het goede tijdstip maar zo stom. Het is ook een heelm gedoe met alles klaar zetten. Nja dan maar alleen zingen.