Waar erger je je aan? #17

Ja maar wel ongeveer op gelijke hoogte dus vond dat ik nog best warm zat

4 likes

Dat is waar. En je zat ook nog eens in het goede continent. Kan je niet een dealtje onderhandelen met je vriend?

4 likes

Nee helaas hij is keihard

2 likes

deed vanochtend een vinyasa yogalesje maar vond het zo kut!!! was even vergeten dat ik vinyasa sowieso stom vind

maar die yogadocent was ook helemaaaal niet niemand aan het helpen met naar de juiste poses helpen maar ipv daarvan zelf een beetje flexen met allemaal moeilijke poses voor 3 seconden doen die verder echt niemand kon :sob:

2 likes

Volgens mij is de groep die niet digitaalvaardig is zoveel groter dan we denken. Echt raar dat we dit probleem niet willen oplossen we maken het juist alleen maar ingewikkelder.

17 likes

Vind toenemende geweldsincidenten sowieso een dom argument, want volgens is dit een heel simpel gevolg op de prijs. Wie niet vol wil betalen vindt wel weer een andere weg.

14 likes

Er zit iemand zo vreselijk vaak zijn neus op te halen in de wachtkamer bij de huisarts. Oke misschien is dat wel de reden dat je hier zit, maar alsnog krijg ik moordneigingen

5 likes

Die kutbomen die dat nodig vinden

3 likes

ik word zo boos van de prijzen van het OV en het onvermogen van de NS en de overheid er niets! aan doen!!!

snap ook niet dat dit geen groter discussieonderwerp is

zou hier echt graag de A12 voor op willen đŸ«Ą

31 likes

Mijn blauwe bessen zijn niet lekker

Ja ze willen gewoon geld besparen.
Per maand een half miljoen reizigers die er gebruik van maken en per dag zijn er al 1 miljoen reizigers. Geloof ook echt niet dat die mensen die zwart of goedkoper willen reizen daar nu ineens mee stoppen, zoals hier ook al gezegd wordt. Gaat er gewoon om dat we in het algemeen veel sneller agressief reageren als mensen helaas
 En in het ov is een plek waar je wel aangesproken kan worden op je gedrag. Dus komt het sneller tot confrontaties denk ik.

1 like

Balen joh

1 like

Ik kijk vaak waar ze vandaan komen, meestal uit Chili zijn ze goed en bij Marokko teleurstellend (ja heb je nu niets aan sorry)

3 likes

Ja zwaar leven.

@Alchemy ik heb ze besteld bij Picnic, 2 weken geleden smaakte het nog naar gebak. Ik kan het beter zelf halen want dan kan ik je tips toepassen.

2 likes

Las net dat er maar op 4% vd stations een servicebalie is

1 like

Mwa of dat we de grenzen van wat we registreren als agressie steeds oprekken met weer een nieuwe survey, waarin we steeds een nieuwe categorie toevoegen. Ik las vanochtend een artikel over agressie bij de ns waarin het al agressief is als een reiziger wiens trein net uitvalt (zonder dat deze de reden weet) bozig aan de conducteur “we kunnen toch gewoon gaan rijden” roept en het als spannend en kritiek moment wordt beschreven dat de conductrice een zwartrijder onder invloed de trein uit praat. Snap best dat het spannend is want het zijn momenten waarop je op je hoede moet zijn, maar het zegt ook veel over wat een bedrijf allemaal als agressie presenteert.

8 likes

Ik erger me aan dat ik gewoon geen onderbroeken kan vinden die lekker zitten, niet in m’n aars kruipen en niet zichtbaar zijn door m’n dunne pantalons van werk. Heb echt zoveel modellen en merken al geprobeerd, maar altijd kruipen ze tussen m’n billen. Echt altijd. Weet niet of het is omdat ik niet slank ben, maar ik weet echt niet meer welk merk en model ik nu nog kan proberen.

8 likes
1 like

Dit heb ik ook! Ik wil geen string, ik wil een naadloos ondergoed dat mijn hele bil bedekt en niet omhoogkruipt of tussen mn billen gaat.

5 likes

Nee hoor ik ben dik en bij mij blijven ze gewoon op z’n plek

2 likes