Waar erger je je aan? #17

Ik deed ook all tijd een hemd (ik had er ook echt 12) tot ik zachtere broeken ging dragen (van die stretchy pantalons enzo). Dan zie je de lijntjes van je hemd zo zitten en het is zacht op je buik. En nu vind ik het best lekker zonder hemd

1 like

Wel echt genieten dat jullie je dit blijkbaar aantrekken

25 likes

Oh het uwv is hier ook zo erg in:

– mail dat er een bericht voor me klaar staat in de berichtenbox MijnOverheid
– bericht in de berichtenbox van MijnOverheid met de boodschap dat er een bericht voor me klaar staat in de berichtenbox van MijnUWV
– en dan zit je in MijnUWV en dan is het een brief als ‘we hebben je betermelding van toen je 1 dag ziek was ontvangen!’

:cry:

15 likes

Wie trekt zich dit aan? Ik lees vooral verbazing.

4 likes

Same same toch. Uiteindelijk ben je bezig met of de achttienjarigen van deze tijd vinden dat iets wel of niet mag. Tuurlijk vinden ze 90% van de veertigers nu niet hip. Zijn ze ook niet.

2 likes

Wat is nog meer niet hip?

2 likes

Mail 1: “We hebben je aanvraag WAZO ontvangen”
Mail 2: “We gaan een uitspraak doen over je aanvraag WAZO”
Mail 3: “We hebben meer tijd nodig”
Mail 4: “We hebben een uitspraak”
Mail 5: “We gaan geld overmaken”
Mail 6" “Het geld is overgemaakt”

En dat gaat dan voor 3 maanden, dus 36 mails /brieven over dezelfde uitkering :sob:.

Hier is je case voor een basisinkomen.

4 likes

Nee.

8 likes

Haha who fucking cares? Alsof iemand dat hemd onder je trui ziet.

8 likes

Ik kreeg een brief van de belastingdienst waarin stond dat ze me al jaren een brief sturen waarin vervolgens staat dat ik recht heb op 0 toeslagen en dat ze gaan stoppen met het sturen van deze brieven. Hoe dit in z’n werk zou gaan zouden ze in die brief uitleggen
 :sweat_smile::sweat_smile:

Stop gewoon met brieven sturen

22 likes

Whahaha oh no. Ik kan me ook nog herinneren toen ik ook in mn hele uitkeringsproces zat ik een brief kreeg met de boodschap dat ik op korte termijn een belangrijke brief zou ontvangen :sob:

Opzich wel beter dat het nu vrijwel allemaal digitaal is maar die omroute via MijnOverheid is echt heel onhandig

1 like

Haha ja echt he, en als je 65 ofzo was en dan iemand overleed kon ik denken “naja die was toch al bejaard.”

7 likes

Ik ben niet vooruit te branden. Maar ook niet achteruit. Ik wil het liefst op bed liggen. Maar eigenlijk heb ik daar dan ook weer geen zin in.

6 likes

Oh ja een string met strass-steentjes die er zo bovenuit piepte :heart_eyes:

8 likes

Matchend met m’n plastic ‘onzichtbare’ bh bandjes met steentjes onder m’n strapless topje.

32 likes

Zo herkenbaar haha ik schaam me dood om de discussies die ik hierover heb gevoerd mijn god

Whaha ik heb het mn moeder ook lastig gemaakt, ik wilde per se Overseas skatebroeken maar die waren veel te lang. Dus mn moeder heeft ze op de hand ingekort omdat we geen naaimachine hadden :grimacing: maar die broeken waren van die hele dikke spijkerstof en die pijpen hadden natuurlijk een gigantische omtrek, dus denk dat mn moeder heel blij was geweest als ik toen skinny jeans had gewild :sweat_smile: al waren die ‘wortelbroeken’ toen echt nog not done

8 likes

Ja en dan steeds op je broekspijp stappen zodat je en bijna valt en je broek tering snel slijt!

6 likes

Totdat mijn moeder het niet meer kon aanzien en de loshangende stukken eraf knipte

4 likes

Ja en als je ging zitten dat dan je string eruit piepte.

God, dat ik hier discussie met mijn ouders over heb gevoerd omdat ik geen hemd, dat ingestopt in de broek zit, wilde dragen. Nu wil ik het liefst in een skipak lopen omdat ik het steeds koud heb.

4 likes