Waar erger je je aan? #17

Hahaha @Friemel

3 likes

Heeft de app Clue nu serieus alle cyclusgschiedenis achter de betaalmuur gezet??? ??? ??? ??? ???

(Stonden bij mij zo goed als 10 jaar aan cyclus in en ik kan nu niks meer inzien qua hoeveel dagen etc.)

(Fuck apps maar weer ik ga dit voortaan analoog doen in mijn agenda doei)

2 likes

Bij mij staat het er gewoon nog in. Bij Analyse kun je naar onder scrollen en daar kan ik nog 3 jaar terug kijken (dat is ook mijn begin met de app).

2 likes

Jaaaaa, zo kut en kinderachtig! Als iemand nog een goede tip voor een gratis app hiervoor heeft… het staat er nog wel, maar veel minder overzichtelijk.

1 like

Wat is er zo vreselijk?

3 likes

Wat is er precies kinderachtig aan? :joy:

3 likes

Nee helaas niet bij mij, het is weggevaagd zegmaar. Dus ik kan een beetje vage kleurbolletjes zien maar niet meer waar ze voor staan en ook niet hoe lang de cyclus was.

@Solee ik had het woord kinderachtig niet gebruikt maar ik baal er wel van dat alles wat ik gebruikte toen het nog een gratis feature was nu verdwenen is zonder waarschuwing. Geef dan een waarschuwing dat vanaf nu geen toekomstige cyclussen meer te zien zijn zonder abonnement ofzo. Nu ben ik met terugwerkende kracht mijn info “kwijt” als ik niet betaal om het terug te zien. Goeie les om dit niet meer online te doen lol.

1 like

Om zelfs voor de bare minimum (in een oogopslag zien hoeveel dagen je cyclus duurt en wanneer je naar alle waarschijnlijkheid weer ongesteld moet worden) geld gevraagd wordt :sob:

1 like

Menstruatiekalender is nog best okee, maar ook daar kan je niet alles in de gratis versie.

3 likes

De gezondheid app van iPhone kan je cycli bijhouden. Ga ervan uit dat Samsung dat ook heeft, mocht je dat hebben.

6 likes

Dat spul is mega verslavend helaas, hoe lekker het effect ook is

2 likes

Het maken en onderhouden van apps en ze aanbieden in de app of playstore is niet gratis he. Anders maak je er toch zelf een?

@EllaFitzgerald

Ik snap je frustratie wel heel goed hoor en wat je zegt ze hadden beter een waarschuwing vooraf kunnen geven.

2 likes

Ooh niet aan gedacht, dankje!

Denk dat ik het misschien gewoon bij papier ga houden, de kans dat dat in huis affikt is allicht kleiner dan dat mijn data er weer vandoor gaat :persevere:

3 likes

@Luzarl Oh shit.
Helemaal niet bij stilgestaan dat dit zo verslavend is en dat loop ik vrolijk te promoten.

3 likes

Ik vind Flo fijn.

6 likes

Ik krijg net een pushbericht van nu dat de treinkaartjes volgend jaar flink duurder worden :rage:

1 like

Ah gelukkig waren ze nog niet duur

26 likes

Echt hè, precies mijn gedachte… Het wordt echt steeds onaantrekkelijker zo

2 likes

Het heeft mij wel heel erg geholpen dat dit zo’n ding is op het forum de laatste tijd. Vorige week zat mijn neus ook helemaal dicht en nu wist ik welke neusspray ik moest hebben, maar ook dat ik het echt niet langer dan 7 dagen moest gebruiken. Na 7 dagen was mijn verkoudheid eigenlijk nog niet helemaal over, maar ben toch maar gestopt. Anders had ik die gebruiksaanwijzing nooit zo goed gelezen. Dus thanks haha!

En trouwens nog een tip voor iedereen die denkt dat xylometazoline neusspray niet werkt: Waarschijnlijk gebruik je het verkeerd. Op youtube zijn genoeg duidelijke filmpjes te vinden van hoe het wel moet.

5 likes

haha ja same toen ik vorige week zo verkouden was ben ik na 8 dagen braaf gestopt omdat ik aan @friemel en @luzarl dacht

6 likes