Dit heb ik ook ondervonden ![]()
Thanks voor medeleven. ![]()
Reispotjes en -flesjes die lekken. Echt, you have one fucking job.
Er zit hier iemand in de tram de longen uit zān lijf te hoesten en te kreunen en steunen. Mis echt de tijd dat we thuis bleven wanneer we ziek waren.
Degene die me zou opvangen voor mijn eerste werkdag staat in de file. Ik zit al een uur in de lobby te wachten. Snap dat hij er niks aan kan doen maar vind het toch irritant.
En er is geen andere collega die je kan helpen? Hebben ze je wel koffie aangeboden?
Nee, blijkbaar niet. Ben wel verzorgd met koffie en een krantje hoor! Dus opzich niks te klagen en het is overmacht. Maar toch jammer haha.
Mensen die iets uit hun kiezen gaan wroeten of neus peuteren terwijl je tegen zit te praten. Sowieso vies maar doe het dan niet als we in een gesprek zitten.
Of een maskertje op je snoet
Als ik in de lift op mijn werk sta en even in de spiegel kijk
āja het zit goed hoor Zusjeā vind ik zo irritant! Mag ik zelf even bepalen of iets goed zit en mag ik überhaupt even in de spiegel kijken naar mijn eigen lichaam zonder (zo vat ik het tenminste op) ietwat neerbuigend commentaar te krijgen als ik dat doe? Die spiegel hangt er toch niet voor niks?
Hoesten kan echt zes weken ofzo aanblijven ook als je verder prima in orde bent
Nouuu dit was gewoon meer. Of hij had aanstelleritus ![]()
Dat ik bewust bij mn ouders thuis ga zitten om aan school te werken want minder afleiding dan thuis en dat mn moeder dan besluit dat het handig is om tegenover me te gaan zitten en gaat zitten eten, bellen en weet ik wat nog meer. En er iets van zeggen kan ik beter niet doen, want ken mijn moeder goed genoeg om te weten dat ze dan beledigd gaat zitten doen. En ze weet dat ik door ADHD een spanningsboog van een klein kind heb dus dat dit ook gewoon niet handig is.
Maar waarom moet je moeder zich anders gedragen in haar eigen huis? Of hebben jullie de afspraak dat jij daar werkt en zij dan uit de buurt blijft?
Geen harde afspraak nee, maar ik spreek wel met mijn ouders af dat ik bij hun aan school mag werken en ze weten ook waarom ik dat vraag, dus ja, dan vind ik het wel gek dat ze er voor kiest om recht tegenover me te gaan zitten.
Het is niet zo dat ik zomaar/onverwachts aan kom waaien zonder het van te voren af te spreken.
Kun je niet afspreken dat je pauzes houdt met je moeder? Zo van " kun je me 1,5 uur met rust laten en dan daarna kan je 20 minuten ofzo hier aan de tafel je ding doen en tegelijkertijd thee met me drinken".
Kan je niet beter gewoon in een bibliotheek gaan zitten?
Iets met rekening houden als je afspreekt dat ze daar mag zitten vanwege minder afleiding.
Helaas gaat geen internet niet helemaal op als alles wat je nodig hebt van je studie online staat.
Uiteindelijk is het goed gekomen, mijn moeder ging boodschappen doen en toen heb ik nog even lekker kunnen werken.
@Zemraluani Bieb zit ik ook regelmatig, maar vandaag had ik daar weinig zin in.
Ik ben vanmorgen hard van de trap gevallen, mijn hele achterste is donkerblauw en het doet pijn
ik kan niet eens normaal zitten.