Waar erger je je aan? #17

Hoe kan het nou ooit niet werken???

2 likes

Hoe kun je het verkeerd gebruiken dan?

2 likes

Ik vertelde een tijdje terug dat ik me erger aan die jankende husky’s in de buurt. Ik hoorde ze ineens weken niet 's ochtends en ook niet op dagen dat ik overdag thuis was. Dus ik blij en dacht, hopelijk nemen ze een andere wandelroute. Of nog beter, zijn ze verhuisd. Maar ik hoorde van de buurvrouw dat ze op wintersport waren. Godsamme, vanochtend al direct weer gejank. Hadden ze die husky’s maar daar in de sneeuw gelaten. En ook op wintersport met husky’s?! Die moeten ze dan overdag naar een opvang brengen? Wat een ramp. Sorry ik haat ze zo :joy: en ik heb ook het gevoel dat ze net voor mijn huis ineens hondsdol worden en dramatisch gaan blaffen. Zou nog bijna in staat zijn er wat van te zeggen maar dat gaat weer te ver. “GOOOODSAMME KUTHONDEN” was het eerste wat ik vanochtend zei. Sorry een heel gezeik, misschien moet ik oordoppen aanschaffen. Het is gewoon de meest verschrikkelijke manier wakker worden.

4 likes

Haha idd, waar spuit je het dan in?

2 likes

Veel mensen spuiten recht omhoog en/of snuiven het op zodat het meteen in je keel komt! Je moet een beetje naar voren buigen en een beetje richting je oor spuiten, vervolgens heel zachtjes snuiven zodat het je neus niet uitloopt.

1 like

Met je linkerhand rechter neusgat sprayen en met je rechterhand linker neusgat (kruislings).

En inderdaad niet meteen keihard op snuiven haha

Dat werkt het beste!

2 likes

Hoe maakt de hand die je gebruikt verschil? Is het de hoek dan?

3 likes

Hahaha dat doe ik echt nooit :joy: goeie, misschien is het dan nog beter

4 likes

Jep!

2 likes

Ik gebruik de optie cyclus bijhouden in de gezondheidsapp op iPhone. Super simpel maar wel handig, en gratis.

1 like

En @luzarl ik gebruik het nu al 20 dagen (of ja vooral nachten) en iedere avond denk ik weer aan jullie en dat ik het niet moet doen. Maar wil gewoon door m’n neus kunnen ademen!! Gebruik nu wel de 0,25 variant.

2 likes

Ik kan bij Calendar nog gewoon terugscrollen naar toen ik begon en ook per dag zien wat ik daar heb ingevuld als ik ze aanklik. En ook t/m mei mijn verwachte cyclus.

1 like

Dat bepaal ik zelf wel! Klinkt wel heftig hoor, jeetje.

2 likes

Nou, inderdaad. En wat als je het zou blijven gebruiken? Volgens mij, al heeft ze het er nooit over, is m’n moeder ook verslaafd aan dat spul. Moet ik haar overtuigen om af te kicken?

2 likes

Volgens mij raakt op termijn je slijmvlies beschadigd en dat brengt een hoop ellende met zich mee.

2 likes

Wow! Ik ben nu voornemens dat als we zondag verhuisd zijn ik ga stoppen.

1 like

Hetzelfde als langdurig cocainegebruik, de neusspray zorgt dat je kleine bloedvaatjes samen trekken, dat zorgt dat er minder zwelling van het slijmvlies is (de werking), maar ook dat het kraakbeen daar minder doorbloed raakt (bijwerking). Het kraakbeen kan op den duur afsterven en dan valt er een gat in je neustussenschot, zakt je neusrug in en krijg je een zadelneus:
image

15 likes

OMG deze foto :sob::sob::sob:

5 likes

Oké laat maar ik stop vanavond wel :sweat_smile:

46 likes

Wauw. Oké. Punt is duidelijk!

5 likes