Hoe voel ik me opeens buitengesloten van de neussprayjunks @Friemel @Luzarl
Hahahahaha ja tot ik weer verkouden word en mezelf weer heel zielig vindt.
Hij lijkt wel een mopshond met die neus
dat doet generaties inteelt nu eenmaal met je
Hahahaha hou op met me
Nouja het zij zo
Ik hoor dat indd wel eens, oprechte interesse: Is dit fysiek dan verslavend of ook mentaal? En gaat het niet over als je ‘gewoon’ stopt en dan maar een paar dagen een verstopte neus? Ervaar dat zelf wel ff als vervelend maar hoort bij een verkoudheid…
Ik heb zelf altijd het gevoel dat mijn neus van binnen half weg brand zo hard pikt het bij mij die neussprays. (Met medicijn) Misschien gevoelig voor dus kan het me niet zo goed inbeelden.
Voornamelijk fysiek, maar ook wel mentaal. Fysiek krijg je rebound als je het te lang gebruikt, dus je slijmvlies zwelt weer op na het gebruik van de spray. Daardoor blijf je het gebruiken. Mentaal was voor mij persoonlijk dat ik in paniek raakte als ik geen lucht kreeg. Die spray ging jarenlang overal mee naartoe en heb ook echt soms huilend in bed gelegen ‘s nachts als het flesje opeens op bleek te zijn en ik niet meer kon sprayen. Dit klinkt heel debiel als je zelf niet verslaafd bent maar het is helaas wel de realiteit.
Ik ben door zwangerschap twee keer cold turkey afgekickt. Weekje ellende en doorbijten, daarna was het wel weg.
Tegenwoordig pas ik idd wel op met neusspray. Bij verkoudheid spray ik ook alleen ‘‘s avonds nu.
Echt respect dat je het cold turkey hebt gedaan. Ik heb verdund en zo uiteindelijk kunnen stoppen, maar ben nu al bang voor het hooikoorts seizoen
Het lukt mij ook echt niet om te stoppen. Vreselijk die verslaving, ik heb hem ook al jaaaren. Laatst wel de 0.5 variant gekocht maar die werkt naar mijn idee veel minder lang, dus ging ik vaker per dag spuiten 🫠
Oh nee dat had ik niet inderdaad. Wat een ellende. Wat mij wel hielp was enigzins met het hoofd omhoog slapen, dus had dan een extra kussen en sliep half zittend-achtig en dan heb je niet dat dichte gevoel. Als dit maandenlang aanhoudt, natuurlijk wel minder prettig.
Ik ben al 1.5 week ziek en word helemaal leip. Wil ik net een broodje afbakken, is er stroomstoring in de hele wijk. Maar eten halen kan ik nu dus ook niet omdat ik alleen kan pinnen =’) Wijze les dat ik misschien toch een keer cash moet hebben voor ij dit soort gevallen.
Thuisbezorgd? Kan je met ideal betalen
Ja ik vind dat zo zonde omdat het zo duur is =’) maar moet ik misschien maar wel gaan doen ja. Mijn telefoon is ook bijna leeg echt top dit hahah
Ach je bent ziek dus je verdient het haha
Ik voel me weer eens totaal bagger en moet zo een vliegtuig instappen.
Vorige keer ook al. Toen had ik corona. Zal me niks verbazen als ik dat nu weer heb.
Luister de hele week al Veronica voor een winactie waar je elke dag aan mee kunt doen. Ben bloedfanatiek, maar heb vandaag het eerste nummer waarin een cijfer werd genoemd gemist. Fijn mijn eigen kans verpest.
Ik hoop dat je een masker draagt dan
Kan je niet online een radioprogramma terug luisteren? Bij radio 2 en 3fm kan dat volgens mij
Dat ik lunch via thuisbezorgd had besteld en de teller 20 minuten geleden op 38 minuten stond en nu op 40