Hahaha ja gatverdamme man. Beetje 120 euro uitgeven voor zo’n lelijke Indian Rose of Replay broek. Het was gewoon normaal dat je dagelijks tig bilspleten en strings zag.
Of Gstar liefst de merknaam ook nog zo groot mogelijk op de broek, zo ordi haha.
Ik wou echt dat ik hier een foto kon delen van mijn look met opgestoken haar, 2 paarse haarextensions als voorste plukjes en dan een hoog ontvlambaar één schouder topje van Wonder Woman met Angel erop geschreven in vlammen.
hahaha ja en dat is ook echt zoiets wat alleen leeft op internet want het boeit echt 0 mensen in het echt
Haha ik moet ergens exact zo’n foto hebben liggen. Alhoewel mijn 2 extensions rood waren.
Mijn arme oma die tijdens een dagje winkelen mee moest naar de CoolCat of WonderWoman waar de muziek op niveau festival stond.
Zijn de Cars tuinbroeken ook al gesignaleerd? Is het merk ‘Salty Dog’ al weer gereanimeerd? (Hoewel dit meer eind 90’s was denk ik).
Review hier mag maar wees mild. Zie net dat ik ook blauwe mascara op heb 🫶🏽
Van Miss Sporty?
Nee Dior, deze bougie 12/13jarige had zich laten opmaken bij de counter.
Een breed schouderbandje en een spaghetti-bandje
Ik had er een gemaakt van Floor Jansen van (toen nog) After Forever en die werd toen op de website van de band gezet! De piek van mijn creatieve carrière.
Omg die 2 voorste plukjes deed mn zus altijd. Hahaha en die waren dan ook heel vettig? Die trend heb ik gelukkig overgeslagen. Deed je daar dan gel of haarlak in? Die hingen gewoon zo random naast het gezicht, 2 van die slierten
Dat was toch het egf-uniform.
Niet bij S&F hoor.
Jij bent die helemaal links toch?
@Jumpsuit mijn nicht deed dat ook en dat vond ik zooo mooi toen. Heb ook nog jaaaren als ik een staart in had 2 plukjes los gedaan. Als ik geen pony had zou ik t nog doen hahaha
Ja lol alsof Zoomers gaan checken of je een hemd draagt onder je kleding om je te judgen hahahahahaha
Adventkalenders met allemaal onzinnige prul dat je normaal niet koopt en dat allemaal vastgelegd op insta uitgepakt moet worden haat het zo erg of gewoon een kut chocolaatje echt koop je gewoon een reep en vreet het gewoon op
Ik heb vandaag een adventskalender voor mijn hond gekocht en ik schaam me dood.
Oh nice! Ik probeer deze brieven al een tijdje te stoppen, stoppen ze straks vanzelf?
De basisschool van mn kind doet aan “kersttruiendag” en nu moet ik dus een kersttrui kopen zodat ze die een halve dag aan kan doen. Dat vind ik zo zonde.