Waar erger je je aan? #17

De caissière bij de lidl heeft mijn winkelwagentje ingepakt omdat ik te langzaam was met inpakken. Had mijn dochtertje bij en zo’n klein winkelwagentje. Het was ook niet druk ofzo.
Maar zij zei: ik pak wel in want het gaat te langzaam
:woman_shrugging:

2 likes

Vreselijk! Hoorde ooit dat de scan
snelheid van medewerkers wordt bijgehouden en ze daar ook op aangesproken kunnen worden. Qua klantcomfort werkt dat iig alleen maar averechts lijkt me :sweat_smile:

1 like

Jeetje, ja het lijkt altijd net een wedstrijd. En de plek waar de boodschappen liggen is zo ienimini smal, dan moet je wel snel inpakken 🫠

4 likes

De reden dat ik niet of nauwelijks meer naar de Lidl ga.

Pfff altijd t zweet op mn rug😂. Vroeger hielp ik mn moeder graag met boodschappen doen. We hadden altijd de hele band vol en dan wilden we alles een beetje gesorteerd in de tassen hebben. Geen overbodige luxe met zijn tweeën!

Ben blij dat ik in Belgie de colruyt ontdekt heb. Die pakken standaard je kar voor je in. Ook in tassen of kratten die je mee hebt😎

Edit: op deze foto zie je het goed. Je komt met je kar en ze laden het in op een andere kar. Er zijn dus geen lopende banden. Iedereen staat in de rij met zn kar. En wacht tot die aan de beurt is. “Heel stuk sneller én beter voor ons personeel”: Colruyt test nieuw kassasysteem met slimme camera (Halle) | Het Nieuwsblad Mobile

4 likes

Ah nee wat kut. Ik vraag ook aan vrienden die een kat hebben, katten haren en die leg ik dan ook in hoekjes/kieren. Misschien helpt dat ook nog?

2 likes

Oproepje in kattentopic doen, we hebben met elkaar genoeg om weer een kat van te maken :joy:

4 likes

Ik vind dat systeem bij de Colruyt dus heel irritant en het ziet er ook vaak chaotisch uit bij de kassa’s. Voor mij valt die supermarkt qua uitstraling in hetzelfde rijtje als Vomar en Dirk: deprimerend

2 likes

Ik heb best wel dwangmatige gedachten als het om kleding gaat. Ik kan echt niet tegen bepaalde plooien als ik zit of loop of pluizen of vouwen. Ik strijk, ontpil en stoom me een ongans. Ik erger me omdat het niet zomaar een klein dingetje is in mijn dagelijkse bestaan maar dat ik soms dingen niet doe, eerder naar huis ga, nog even snel naar huis om om te kleden/te stomen, op een hele rare manier ga lopen of iets nieuws koop of soms zo ontzettend onzeker voel als er in mijn ogen iets niet goed zit.

Ik had vandaag een broek aan die een ‘rare’ plooi had en die ga ik nu denk ik nooit meer aantrekken. Ik weet dat kledingstukken dit van nature gewoon doen ook. Kost klauwen vol met geld deze onzin.

8 likes

Ik haat de Colruyt even hard als de aldi. Die karren rijden niet deftig, je moet urenlang in de rij gaan staan en dan moet je hopen op iemand die net zo’n ingenieus inpaksysteem als jou heeft aan de kassa. Vreselijk licht en dan heb ik het nog niet over die stomme koelcel.

9 likes

Plus dat je een half uur door een soort vrieskist loopt.

4 likes

Ik vind de Aldi wel echt boven de Colruyt staan qua winkelervaring :joy:

3 likes

Zie je dit bij andere mensen ook en erger je je er dan ook aan?

2 likes

Ik zie het bij andere mensen ook altijd alleen de mate waar ik mij er dan aan erger is echt veeeeeeeel minder dan bij mezelf.
Ik vind persvouwen in broeken waar het hoort ook echt vreselijk, die stoom ik er altijd direct uit.

1 like

Ik vind de winkelervaring oké tot ik aan de kassa kom. En er maar een kassa open is, terwijl er 10 man in de rij staat, je bijna een nier moet opgeven om die tweede te openen. Dan is het jouw beurt en krijg je je artikelen bijna naar je hoofd gesmeten.

Enfin, ik kan nooit even snel naar de aldi om een paar dingen te nemen.

5 likes

Ik heb dat heel erg met de Action, de Aldi is hier wel snel als je tegen het sluitingsuur gaat en ik winkel vooral na mijn werk.

Ik wil schreeuwen en dingen kapot maken haha. Teveel mensen halen deze week t bloed onder mn nagels vandaan en ik trek het nu echt niet meer.

13 likes

Ik ga voor mijn werk aan de slag met een coach, maar ik kreeg al een mail met vitale groet en een vragenlijst of ik wel dagelijks voedingssupplementen neem :tired_face:

3 likes

Dat iemand die een vervelende opmerking maakt echt mijn hele dag kan verpesten. Ik blijf er dan maar aan denken en aan hoe ik had moeten reageren, terwijl diegene het waarschijnlijk al heel lang is vergeten en verder is gegaan met zijn dag. Zoooooo kut.

15 likes

Koplampen van alle Teslas. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

12 likes